Loading...

" PRODUK SC BAGUS UNTUK IBU -IBU YANG SEDANG BERPANTANG" /
/
Nak tahu apa kelebihan produk ni jugak khususnya mereka yang berpantang Czer:- /
/ ✔Sejuk Dan Menyamankan
Produk ni tak pijar, bila sekali sapuan tu terasa sejuk dan dingin je tau. Kalau terkena baby pun usah risau, silap-silap dia boleh menyengih kesejukkan.
/
✔Melancarkan Nifas Dan Angin
Kalau sapu kat perut tu, terasa lancar je nifas keluar. Dan tak tersekat-sekat. Tapi kalau sapu satu badan tu, memang berlumba-lumba lah angin jahat dan degil tu nak keluar. Yang ni kalau dah terkeluar maka berdentum-dentumlah bunyinya.
/
✔Melawaskan Sembelit Melampau
Ada ibu Czer yang selepas bersalin, mengalami sembelit melampau. Sebab tu bila ibu-ibu czer ni kebanyakkan mengeluh sebab bermacam-macam produk dah cuba. Bila menggunakan produk Secret Correa ni, takdelah keluar tandas dengan wajah duka, nak meroyan je rasa.
/
✔Menghilangkan Stretchmark
Nah! sambil-sambil gosok, Tanpa disedari stretchmark pun hilang. Yang ni wajiblah ibu-ibu Czer dapatkan tak lupa ibu berpantang normal pun boleh amalkan.

29 days ago 1 0

Tagged Profiles

8 Likes

1 Comments