Loading...

READY STOCK!! LIMITED UNITS!! *strictly no booking/no reserved without payment.
WHATSAPP ONLY www.wasap.my/60179600786 IKEA - Mulig (clothes rack) RM45 (harga dah tmasuk upah beli + kos pengangkutan smpi kelantan)
*self pick up pasir pekan
*pasang sendiri, arahan diberikan Rack ni insyaAllah sgt kukuh jika dbandingkan dgn yg kita beli kat pasaraya tu..butik2 baju n tudung pun beli n pakai ni...rack ni pakai skru..ada 2 warna putih dan hitam..rack ni boleh sangkut mcm2..siapa yg suka gosok baju kerja utk seminggu terus, elok kalau beli ni..nnt boleh sangkut baju/tudung yg dah gosok kat sini..takdelah bercampur dlm almari atau belakang pintu kan..praktikal sgt..siapa berminat SILA WHATSAPP +60179600786 utk ORDER.

Kredit : Pinterest



1 month ago 0

49 Likes

0 Comments