#8letters

112,979 posts

Loading...
𝑰 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒊𝒏 𝒎𝒚 𝒍𝒊𝒇𝒆 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒍𝒊𝒎𝒆𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 @jonahmarais at the @whydontwemusic show in Utrecht on October 15th! • • • • #whydontwe #zachherron #jonahmarais #danielseavey #corbynbesson #jackavery #tivolivredenburg #utrecht #wdweuropetour #wdweuropeantour #wdw #concert #concertphotography #wdwconcert #photography #8letters #8letterswdw #artist #concertfotografie #fotografie #artist #band #happyplace #limelight
Tbh I feel like people leave corbyn out. Like I don’t think I’ve seen someone mention corbyn in a while:,( this boi needs to get appreciated more☹️❤️(it’s only an opinion don’t attack me) @corbynbesson • • • • • • • • • • • • (Follow @sisterseaveywdw for more pics and vids!!!) • • • {Random tags} #whydontwe #whydontwe #whydontweimagines #zachherron #jackavery #corbynbesson #danielseavey #Jonahmarais #wdw #limelight #jackary #2yearsofwdw #2yearsofwhydontwe #8letters #zachherronimagine #jackaveryimagine
I FOUND it but i couldn't get it but it was only 8 bucks ahh i need to go back and buy it haha but for real i need it haha .....( yes this is me i need it cuz idk i just what to haha dont judge plz haha and i knew where it was but i didnt come to target in a long time so yeah 😂😂) • • • • • • • #jonahmarais #corbynbesson #imzachherron #jackavery #danielseavey #wdw #whydontwe #lovewhydontwe #8Letters #limelights #welovewhydontwe #limelightsforever #wdwislife #wdwfandom #whydontweboys #whydontweband #whydontwealbum
Stranger : CHAPTER FOURTEEN O : Yes. K : So how should we meet up ? O : Ok so just come to the backstage K : Oh ok. *Going to the backstage* Omg, I see them. Omg I’m shaking right now!!! Kacy just calm down okay.. *taking deep breath* Ja = Jack , Jo = Jonah , Z = Zach , C = Corbyn , D = Daniel. *Convo* K : Hi guys, I’m Rhyme Ocean’s friend Z : Oh wow ! Hi, nice to meet you, I’m Zach Ja : I’m Jack Jo : I’m Jonah C : I’m Corbyn D : And I’m Daniel a.k.a Ocean K : OMG! Hi Daniel *I run to him and hug him* D : Aww, this issonice to meet you.. K : You too. D : Guys, I’m gonna talk to her just a min ok, I’ll be right back.. Jo,Ja,Z,C : Ok *End of convo* Omg, this Ocean guy is actually Daniel.. D : Hey Rhyme, so do you mind if I ask you your real name ? K : Sure, my real name is Kacy.. D : So, your best friend isn’t coming ? K : Yeah sadly beacuse I told her that you are in the same floght with us then I think she scared about strangers so she diceded to not coming with me. D : Oh.. When should we hangout together ? K : I think back in LA, cause I think that you guys are busy with your tour so.. D : Oh yeah sure.. K : I think I have to go meet my cousins in the coffee shop, cause I already made the plan. I guess see you soon D : K bye.. *End of convo* OMG, I can’t wait to meet Daniel again back in LA... ---------ღ--------- 🌈 ; #whydontwe #wdwfanfic #wdwfanfiction #limelight #jonahmarais #corbynbesson #danielseavey #jackavery #zachherron #invitationtour #8letters #8lettersoutnow #wdwedit #wdwconfession #hooked #talk #choose #friends #hard #intodeep #falling #onlythebeginning #anewbeginning
For Sabina ❤️ 8 letters - why don't we Fc: 176 Date 10-19-18 Time: 10:02 pm • • • • • • @whydontwemusic #whydontwe #8letters #niche #nichememes #nichememe #nichememers #nichememeaccount #moodboard #moodboards
Guys, Idk what to do with my life anymore. The high school that I’m trying to apply to isn’t letting me log on to fill in the application, maybe I’m just a failure, sounds about right...❤️❤️❤️ • • • @whydontwemusic @seaveydaniel @imzachherron @jackaverymusic @corbynbesson @jonahmarais #whydontwe #whydontwemusic #zachherron #danielseavey #jackavery #corbynbesson #jonahmarais #limelight #8Letters #8Letterstour
Zoey’s POV It’s Friday and I’ve been spending time away from my friends to get into my right state of mind. I’ve been enjoying my time alone, but it doesn’t feel right. It’s 6:45 AM and I’m driving to Zach’s house to drive him to school. I park my car and adjust my jacket ( picture two ) before heading to knock on his door. I wait for someone to answer and soon after I see Zach open the door, genuinely confused. “Hey, can we clear some things?” I ask as he nods. He grabs a sweatshirt and we sit on his porch steps. “So, can you explain what happened at the kickback? I realize that I need to hear both sides of the story before blaming people.” I say as he nods. “Yeah. Well, for the record Zoey. I would never ever tell someone I just met personal details about someone else’s life. I’m not that kind of guy. I don’t know how she found out but I swear to god, I didn’t say anything.” He says without losing his eye contact with me. “I believe you.” I say. “It’s just that I don’t know who to trust and life is scary that way. I keep my circle small and close knit because people can expose you any moment just to get to the top. I think I’m so quick to judge you because I like you Zach and that’s scary to me.” I say breaking eye contact to look down to my hands. “I don’t know i just feel like people aren’t capable of loving me.” I say. I feel Zach’s soft fingertips lift up my chin as he leans in to kiss me and within that kiss I feel something. It’s different than any other kiss I’ve ever experienced. It’s the feeling of his warm embrace and tenderness making sure he’s not hurting me. He pulls away as he rests his forehead against mine whispering: “I like you too and I’m the luckiest boy in the world to have you feel the same way.” As my cheeks blush to a deep red. I can’t believe I’m going against my beliefs and I’m dating a boy in high school. But my mom said to trust my gut and right now this is what I should be doing right now. “Come on, I’ll drive you to school.” Zach says grabbing my hand as I nod. ✨ continued in the comments ✨
Definitely Today’s Mood! I went to Troye Sivan’s show today and I had such a good time 😭♥️ and on my way home I heard 8 Letters on the Radio 😭💞 - - Tags #TroyeSivan #BloomTour #BloomTourChicago #Mood #WhyDontWe #8Letters #ThisIsANewBeginning #Limelights #JonahMarais #JackAvery #CorbynBesson #DanielSeavey #ZachHerron #SupportWDW #Explore - - @jonahmarais @seaveydaniel @jackaverymusic @corbynbesson @imzachherron @whydontwemusic
[𝐝𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥 𝐬𝐞𝐚𝐯𝐞𝐲] - - ugh wtf he’s so cute - - dt: @nicoles.vsp and ofc alex💞 - - [ @seaveydaniel | #danielseavey ]
Spooky szn is here! It’s Spring here in Australia and I wish everyday our seasons were like America’s 😂. Where I’m from it’s pretty much summer 9 months of the year. Where are you all from? 😁
next page →