#Cool

134,130,646 posts

Loading...
Forever Young Joan Baez at Cemiz Topuzlu Açık Hava. #singer #legend #joanbaez #love #good #istanbul #concert #music #life #style #cool
. ____________________________ -Post Number: 13 -Fan Count: 417 ____________________________ -Talk to me privately to send you the wallpaper that you like☁️🌸 ____________________________ [tags] #Tumblr #cool #post #love #dailypost #motivation #girl #iphone #beauty #pink #instagram #insta #wallpapers #separators #gurl #girly #f4f #l4l #wp #muser #bellydance #hailo #bellydancer #dance #tumblrr #happy #inspiration #inspirational #positivevibes #goodvibes ___________________________ If you want to repost, give credit please💕🌸 ___________________________ Opinions and Feedback 🕊💕 ___________________________
This is Vicktor Taiwo and we definitely feel a bit like he looks this morning... wake up, smell the flowers and listen to his latest album 'Joy Comes In Spirit' on Spotify . . . . . . #music #musicmonday #soul #voice #style #victor #spotify #apple #applemusic #taste #shop #shopindependant #shop #local #locallove #brand #meetbernard #southeastlondon #greenwich #greenwichmarket #greenwichpark #supportsmallbusiness #shoplocal #independent #cool #london #shopping #meetbernard #love #fresh
www.speaklove.love‼️🎉🎉❤️😘😍🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🙌🏾‼️❤️‼️💯👌🏾 👉🏾FOLLOW@Official_speak_love_apparel 👉🏾FOLLOW@Official_speak_love_apparel 👉🏾FOLLOW@Official_speak_love_apparel 👉🏾FOLLOW@Official_speak_love_apparel 👉🏾FOLLOW@Official_speak_love_apparel ____________________________________________ LET’s GET TO 10K FOLLOWERS IT’S ALL ABOUT LOVE ❤️ ___________________________________________ @LIKE @COMMENT @FOLLOW @REPOST _________________________________________ #NEWAPPAREL #fashion #swag #style #stylish #me #swagger #cute #jacket #hair #pants #shirt #handsome #cool #polo #swagg #guy #boy #boys #man #model #tshirt #shoes #sneakers #styles #jeans #fresh #dope
Water , stay hydrated on pizza grease ;D . . . . . . . . . Credit: supreme patty ig idk :P . . . . #funny #ecchihentai #hot #memes #shitpost #despacito #fortnite #ninja #dankmeme #hot #loss #wild #cool #edgy #memes #ligma #wack #dank
Sohib karib biasanya akan datang buat ngasih kalimat motivasi ketika lo baru aja putus, emang sih tujuannya baik tapi kadang buat lo yang ngerasain sendiri malah bikin emosi mana yang paling sering lo denger dan sulit dijalani? . 1. Move On! "Yaelah move on aja bro!" emang gampang banget sih bilang "Move on aja" tapi sulit buat dijalani, ngelupain memory bareng si doi emang sulit apalagi kalau jangka waktu pacaran kalian udah tahunan. Tapi tenang, lo bisa handle hal ini seiring berjalannya waktu. . 2. Ikhlasin aja! Ikhlas itu baik, tapi lebih baik nenangin hati dulu biar siap buat bilang ikhlas. Mungkin temen lo akan saranin buat ikhlasin si doi tapi hati kecil lo bilang enggak. Seiring berjalannya waktu lo pasti ikhlas kok, apalagi kalau dapet yang baru. . 3. Kalo jodoh ga kemana! Kayanya kalimat motivasi ini udah jadi hal wajib ya buat nemenin momen galau lo setelah gagal PDKT sama doi, walau sulit tapi percaya deh bro kalo jodoh emang udah ada yang ngatur, jadi tetap semangat aja bro buat cari gebetan baru lainnya. . 4. Mau diet ah! Ngomongnya sih udah semangat abis, tapi pas ngeliat makanan yang menggoda, niatnya langsung luntur deh, trus akhirnya lo dengan mudah bilang "Dietnya besok aja ah!", waduh kalo begini trus kapan kurusnya bro, coba deh lebih diniatin kalo lo emang mau diet . Nah mana nih kalimat yang paling sering lo denger? . #POSHBOY #POSHBOYid #POSHBOYootd #love #instagood #photooftheday #fashion #beautiful #happy #tbt #picoftheday #instadaily #art #menstyle #cool
tell Negin Mirsalehi what you think 💋 / 💓 / 💔 / 👍 or write a praising comment credit: @negin_mirsalehi ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @excitmenow for exciting pictures . . Last days here. 🐯 . . . #excitmenow #hot #cool #kik #igers #instagramers #eyes #americanstyle #live #love #ootd #potd #me #girl #girly #outfit #details #summer #spring #topshop #fashion #fashionblogger #Womensbest #fitfam #workout #motivation #workout #summer #spring #healthy
The past cannot be changed. The future is yet in your power.
Praying that I make it through this retrograde and heat 🙏🏻
keep dreaming for bigger things. www.himationclothes.com #himationclothes [📸 @judithultman ]
Günaydın ☀️ (bu yazıyı okuyup bunudamı yapıyorsun diyenleri şimdiden duyar gibiyim 🙈🤣) . Biliyorsunuzki milliyet gazete eki olan @favori.lezzetler ekibindeyim 💃🏻 türkiyenin her yerinde dağıtılan milliyet @favori.lezzetler gün geçtikçe dahada büyüyor ve biliniyor 👍🏻 her türlü mekan,otel, restoran,ürün vs vs kendi markanızı duyurmak tanıtmak istediğinizde yada fikir edinmek istediğinizde tek ve doğru adres @favori.lezzetler 👍🏻👏🏻 bizde kendi markamızın bu gazetede yer almasını istiyoruz derseniz benimle dm iletişime geçmeniz yeterli 🤗 ayrıca @favori.lezzetler sayfamızdanda takip ederek neler yaptığımızı görebilirsiniz 💐 . . #photo #photography #instagood #photooftheday #nature #instagram #photographer #art #like4like #pic #picture #travel #life #instalike #cool #fashion #milliyet #model #canon #photos #like #color #pictures #instahub #all_shots #picoftheday #love #beautiful #followme #smile
לקחנו את האופנה עוד צעד קדימה - גווני 3D בשיטה חדשנית ומתקדמת היוצרת משחק של שכבות ועומק 🌈 ובגלל שאנחנו מכורים למקוריות - תספורת א-סימטריות המגיעה ישירות מאירופה. שדרות דואני 18, יבנה. 08-6329303 #shaharghairfashion
In love with this views 😍
California Dream Living. 11,000 sqft Custom Build. Lakefront. Bringing Visions to Reality. • • • • • • • • • • • • #beautiful #luxury #development #instagood #custom #home #photography #photooftheday #cool #likeforfollow #waterfront #beastmode #instalike #modern #contemporary #travel #style #hot #pool #beauty #motivation #success #dream #vision #building
No Fue Suficiente
I just want to spend rest of my life laughing 💁🏻‍♀️ . . . . . #daylightphotography #winteroutfit #lake #weather #lehladakh #agua #cool #happy
Getaway Car
💛💛
Tonight 😍 #sunset
glassy eyed light of day
block party
leave ya worries at the door👻
🍃 summer evenings
next page →