#MVP

2,951,340 posts

Loading...
Nikola Jokić nastavlja da dominira u najjačoj ligi na svetu! Prethodne večeri zabeležio je tripl-dabl učinak i velikom zaslugom doprineo pobedi Denvera nad Cleveland-om 124:102 u Pepsi centru. Uz Jokića, najzaslužniji za pobedu Nuggetsa bio je Jamal Murray, dok je na suprotnoj strani, najzapaženiji bio Ante Žižić. Nikola Jokić 19 poena Šut za 3 poena 3/6 Šut za 2 poena 5/8 12 asistencija 11 skokova Jamal Murray 26 poena Šut za 3 poena 4/7 Šut za 2 poena 4/7 Šut za 1 poen 6/6 5 asistencija 2 skoka Ante Žižić 23 poena Šut za 2 poena 9/12 Šut za 1 poen 1/6 6 skokova #nba #denver #denvernuggets #nuggets #nikolajokic #joka #joker #mvp #jokic #pepsicenter #colorado #jamalmurray #murray #antezizic #basketball #kosarka #nuggetsnation
True stars ✨
that was a hell of an event , see you in april on MotoVision Power MVP. #mvp #motovisionpower #harleydavidson #ducati #suzuki #honda #huqsvarna #keeway #bikes #show #israel
Ooh, looks like there are new pics of Jinki in his new HQ. How exciting! 😍😍😍 I wish there's more! 🤞💎🐰💕 . . 📷 source: 🐤Withyoujk . . #Onew #SHINee #온유 #온유_사랑해 #이진기 #진기 #샤이니 #leejinki #이진기 #jinki #leader #mvp #VOICE #dubu #tokki #yeonggam #tofu #bunny #oldman . . #waitingforonew #waitingforjinki #5hinee_사랑해 #5hinee #shinee #icon #forever5hinee #10yearswith5hinee #kpopidol   #shineeonew  #onewenlistementupdates #ontokkihole
Hip-hop has..nd still plays a huge role in My life from as far as I can gather my first thoughts, my first "original " tape being @publicenemyftp 's #FearOfABlackPlanet ..since then..the first Hip-hop Dj's I followed .. *through religiously buying *Source * magazine (was no social media at the time) was @djclue & early 2000's came across one of the dopest mixtapes iv ever owned @djenvy 's #MVP (All American) .. since then I been an avid fan nd listener of the groundbreaking @breakfastclubam .. never in my life have I ever thought one day i' d have a legend of this nature show up nd show love to my very own event without a booking of some kind.. I ..being ..by now obviously the half man half amazing guy that I am..played it cool to the end..mostly in respect and awe .. but damnit..i was star struck AF. @BelugaGateway ...i do believe will be..in no time..probably the best outlet of its nature in S.A..nd this is simply because it is of international standards, posses possibly the best restaurant layout nd infrastructure, at one of SA's most premium lifestyle centres .. with that being said .. do join us again this afternoon for another @BelvedereDayMare 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 to jump off at 12PM Till late. Table Bookings Essential 031 584 7430
Hip-hop has..nd still plays a huge role in My life from as far as I can gather my first thoughts, my first "original " tape being @publicenemyftp 's #FearOfABlackPlanet ..since then..the first Hip-hop Dj's I followed .. *through religiously buying *Source * magazine (was no social media at the time) was @djclue & early 2000's came across one of the dopest mixtapes iv ever owned @djenvy 's #MVP (All American) .. since then I been an avid fan nd listener of the groundbreaking @breakfastclubam .. never in my life have I ever thought one day i' d have a legend of this nature show up nd show love to my very own event without a booking of some kind.. I ..being ..by now obviously the half man half amazing guy that I am..played it cool to the end..mostly in respect and awe .. but damnit..i was star struck AF. @BelugaGateway ...i do believe will be..in no time..probably the best outlet of its nature in S.A..nd this is simply because it is of international standards, posses possibly the best restaurant layout nd infrastructure, at one of SA's most premium lifestyle centres .. with that being said .. do join us again this afternoon for another @BelvedereDayMare 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 to jump off at 12PM Till late. Table Bookings Essential 031 584 7430
Today are the NFL Conference Championships...fun fact...Drew Brees...quarterback for the New Orleans Saints...is gluten free and dairy free too...did you know he is also a Super Bowl Champion and MVP? #glutenfreedairyfreelifestyle #glutenfree #dairyfree #nfl #drewbrees #quarterback #neworleans #football #saints #homeinthedome #provethemright #MBSuperdome   #superbowl #mvp #touchdown #footballseason #sports #sunday #weekend #american
#MVP #FabrizioAndreatta 2️⃣3️⃣punti 🏐 19 attacchi vincenti 🚀 3 ace 🙌 1 muro 👏 69% ricezione #ArnoAnderlini
Bros forever 🙏👌 💯 - - #25 #25thbirthday #bros #brothers #mvp #nyc #casino
#마티나라운지 #인천공항1터미널 #MVP #무료이용 3달만에 1번씩 무료쿠폰줘서 짱좋 하지만 3달마다 여행을 못간다.,😢😢😢 #스테이크 제일 맛있다 #❤❤❤
#mvp včerejšího utkání s BK Opava se stal @schivii ! Gratulujeme #tojebasketbal #uskopa #sovy #uskpraha
Masih serem gak nih? 🙄🙄🙄 Yuk yang Pro Player biar lebih semangat mainnya dan lebih PD kalo main sama temen kan jadi tahu beneran sadis gak ada obat nih kalo main mobile legends. Pilihan bahan : ☞ Bisa kasih nama kalian ☞ HARDCASE (Bahan keras, 3D/Fullprint, printing keseluruh sisi) ☞ SOFTCASE (Bahan lentur warna bening, printing hanya di sisi permukaan atas saja tidak sampai ke sisi kiri dan sisi kanan) - FREE ONGKIR JABODETABEK & BANDUNG 🚚 Pengiriman dari Jakarta ekspedisi JNE Reguler - PROSES PRINTING CEPAT, HANYA 2-3 HARI SETELAH ITU PESANAN LANGSUNG DIKIRIM KE RUMAH KALIAN. - INFO DAN PEMESANAN: WA : 085848815701 atau klik link di bio Pro Player mana suaranya 👋👋👋 #mobilelegends #custemcase #customcase #proplayer #jagonyamvp #mvp #epic_captures #savage #pro #skin #phonecase #iphonecase #mobilelegendwtf #caseiphone5s #customcasemurah
ab Sommer in der Vermietung , Budget Hotelzimmer: Zimmer 12 am See/Schwerin/ Mvp/www. stoffdesign.eu/frau fortmanns Ferien #mvp #fraufortmann #urlaub #ferienamwasser #ferienwohnung #hotelzimmer #mvp #nordwestmecklenburg #cramonshagen #brüsewitz #cramonersee #schwerin #schwerinstagram
Kalo gini masih serem gak nih? 😊😊😊 Yuk yang Pro Player biar lebih semangat mainnya dan lebih PD kalo main sama temen kan jadi tahu beneran sadis gak ada obat nih kalo main mobile legends. Pilihan bahan : ☞ Bisa kasih nama kalian ☞ HARDCASE (Bahan keras, 3D/Fullprint, printing keseluruh sisi) ☞ SOFTCASE (Bahan lentur warna bening, printing hanya di sisi permukaan atas saja tidak sampai ke sisi kiri dan sisi kanan) - FREE ONGKIR JABODETABEK & BANDUNG 🚚 Pengiriman dari Jakarta ekspedisi JNE Reguler - PROSES PRINTING CEPAT, HANYA 2-3 HARI SETELAH ITU PESANAN LANGSUNG DIKIRIM KE RUMAH KALIAN. - INFO DAN PEMESANAN: WA : 085848815701 atau klik link di bio Pro Player mana suaranya 👋👋👋 #mobilelegends #custemcase #customcase #proplayer #jagonyamvp #mvp #epic_captures #savage #pro #skin #phonecase #iphonecase #mobilelegendwtf #caseiphone5s #customcasemurah
Ada yang suka ngumpet pake ini? 😆😆😆 Yuk yang Pro Player biar lebih semangat mainnya dan lebih PD kalo main sama temen kan jadi tahu beneran sadis gak ada obat nih kalo main mobile legends. Pilihan bahan : ☞ Bisa kasih nama kalian ☞ HARDCASE (Bahan keras, 3D/Fullprint, printing keseluruh sisi) ☞ SOFTCASE (Bahan lentur warna bening, printing hanya di sisi permukaan atas saja tidak sampai ke sisi kiri dan sisi kanan) - FREE ONGKIR JABODETABEK & BANDUNG 🚚 Pengiriman dari Jakarta ekspedisi JNE Reguler - PROSES PRINTING CEPAT, HANYA 2-3 HARI SETELAH ITU PESANAN LANGSUNG DIKIRIM KE RUMAH KALIAN. - INFO DAN PEMESANAN: WA : 085848815701 atau klik link di bio Pro Player mana suaranya 👋👋👋 #mobilelegends #custemcase #customcase #proplayer #jagonyamvp #mvp #epic_captures #savage #pro #skin #phonecase #iphonecase #mobilelegendwtf #caseiphone5s #customcasemurah
Ada yang suka pake hero ini? ☺☺☺ Yuk yang Pro Player biar lebih semangat mainnya dan lebih PD kalo main sama temen kan jadi tahu beneran sadis gak ada obat nih kalo main mobile legends. Pilihan bahan : ☞ Bisa kasih nama kalian ☞ HARDCASE (Bahan keras, 3D/Fullprint, printing keseluruh sisi) ☞ SOFTCASE (Bahan lentur warna bening, printing hanya di sisi permukaan atas saja tidak sampai ke sisi kiri dan sisi kanan) - FREE ONGKIR JABODETABEK & BANDUNG 🚚 Pengiriman dari Jakarta ekspedisi JNE Reguler - PROSES PRINTING CEPAT, HANYA 2-3 HARI SETELAH ITU PESANAN LANGSUNG DIKIRIM KE RUMAH KALIAN. - INFO DAN PEMESANAN: WA : 085848815701 atau klik link di bio Pro Player mana suaranya 👋👋👋 #mobilelegends #custemcase #customcase #proplayer #jagonyamvp #mvp #epic_captures #savage #pro #skin #phonecase #iphonecase #mobilelegendwtf #caseiphone5s #customcasemurah
Yuk yang Pro Player biar lebih semangat mainnya dan lebih PD kalo main sama temen kan jadi tahu beneran sadis gak ada obat nih kalo main mobile legends. Pilihan bahan : ☞ Bisa kasih nama kalian ☞ HARDCASE (Bahan keras, 3D/Fullprint, printing keseluruh sisi) ☞ SOFTCASE (Bahan lentur warna bening, printing hanya di sisi permukaan atas saja tidak sampai ke sisi kiri dan sisi kanan) - FREE ONGKIR JABODETABEK & BANDUNG 🚚 Pengiriman dari Jakarta ekspedisi JNE Reguler - PROSES PRINTING CEPAT, HANYA 2-3 HARI SETELAH ITU PESANAN LANGSUNG DIKIRIM KE RUMAH KALIAN. - INFO DAN PEMESANAN: WA : 085848815701 atau klik link di bio Pro Player mana suaranya 👋👋👋 #mobilelegends #custemcase #customcase #proplayer #jagonyamvp #mvp #epic_captures #savage #pro #skin #phonecase #iphonecase #mobilelegendwtf #caseiphone5s #customcasemurah
James harden dropping 43 points and Rockets with the win sorry it’s late #mvp #nba #harden #basketball
@tjdillashaw @henry_cejudo Как вам бой?😨 Я лично болел за Тиджея🔥 Подписывайтесь и делитесь страницей с друзьями) - @MMABROWN ♥Лайк - лучшая благодарность. 💬Хотите реванша в 155 фунтов❓ ................................ #bellator #mvp #yoelromero #jacare #ronaldosouza #codygarbrandt #tjdillashaw #ufc #conormcgregor #thenotoriousmma #miketyson #bjj #acb #black_haip #mmabrown #vine #fight #tonyferguson #khabibnurmagomedov #edsonbarboza #kevinlee #floydmayweather
Wkwkwkwk hook franco bisa gitu yak... . . . . . 🎼 : Killing Me Inside - Diary of Past Away . . . ✔️ Follow juga @alamcreazione . . . . #mobilelegendsid #mlbb #mobilelegends #franco #moba #hook #hanabi #game #winner #mvp #brawl #heroes #ruby #analog #ml #epic #mythic #gamingvideo #music #video
Tutti a preoccuparsi del rientro di cousins, dello strapotere di kerr con quel quintetto da paura, tutti a contare i giorni per il rientro del Re, e poi? Si parla dell'MVP.Tanti nomi:Jamnis, Steph, Durant, Leonard, Davis ecc. A mio modo di vedere questo signore qui ha abbattuto il concetto di ranking del miglior giocatore della lega nelle ultime 2 settimane. Ma non solo. Sta ridefinendo il concetto del cosidetto "uomo al comando". Di individui del genere abbiamo avuto molti esempi nel corso degli anni. Lebron,Kobe,Russ in passatto sua aereosità MJ. Ma mai con questa costanza, con questi numeri e con questo contesto. Le ultime 19 partite di james Harden? Semplice, sulla soglia dei 50 di media conditi da 6.3 rimbalzi e 8.8 assist(ne avrebbe di più se Capela non fosse out). Record conseguiti in questa 19 partite? Eguagliati due discreti signori che qualcosa hanno dato al gioco:Kobe e Baylor per rispettivamente 16 e 19 partite consecutive con 30 e passa punti. Ora James si trova nella stessa posizione olimpica di Chamberlain in questa precisa statistica. Bene detto tutto questo resta solo da scommetere quanto può durare ancora? Sinceramente non oserei scommettere contro di lui. Non sembra accusare lo sforzo ragazzi... E voi? Che ne pensate in proposito? #basketignorance #harden #mvp #illegale #contronatura #stats #amazing #showtime # ~Riki24
Rate this dunk from 1-10👀🔥 - Via:@dunks.official
This photo shoot really got me
Dead by Daylight - Wraith gets owned - This was real fun to play, by far one of my favorite matches #deadbydaylight #dbd #ps4 #psn #teamplayer #mvp #playerofthegame #nicetry #valianteffort #getowned #playedlikeafiddle #whosyourdaddy #decisivestrike
MVP 🚀 @JHarden13 put up 48 PTS to lead the @HoustonRockets to an OT win over the @Lakers | #THELIFEOFA ⠀ ⠀ ⠀ #JamesHarden #Rockets ⁠ ⁠#Houston #MVP #THELIFE
Soldierwol said to shawol: "I washed the dishes with Jinki hyung" ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ such a proudful thing to tell a shawol lmao.. i'm envious of you soldierwol!!! . . cr: 5hineonyou #SHINee #샤이니 #leejinki #이진기 #onew #온유 #dlstmxkakwldrl #mvp #sunshine #dubuleader #tofu #bunnyboy #ondubu #preciousboy #weloveonew 💚💛 #jinkiworld #onewache #princejinki #온유_기다릴게 #shineeworld #indiawantsshinee #shineeforever #forevershawol #IN_shawol
We made it .#mvp #uipath #uipathdev
LINK IN BIO!!!!!!!!!!!! 🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆DRIS & LOVE🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆JAMES HARDEN🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆
@olimpiasulecin - @kpssiedlce 3:0 #mvp - Patryk Zarębski 💛💙💛💙💛💙
It’s Great meeting you judy and Mara . #uipath #uipathdev #mvp .
A new year means a new kpop journal ! I decided to start the year with a new kpop journal decorated with pictures of Rayoon from MVP ! In this journal i want to make more spreads about diffrent things and try to be more creative with my spread :) •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• #kpop #kpopjournal #kpopjournaling #mvp #rayoon #journal #journalcover #renjun #nct #nctdream #kimhoon #ziont #kpopmusic #kpopfanarts
next page →