#MatawangDgital

1 posts

Loading...
Wah.. kenapa tunjuk buku teks ni?? Nak masuk sekolah semula untuk belajar? tak mugkin kan... Walau dah habis sekolah pun Tak salah untuk ambil tahu.. Setuju? . Buku teks Tingkatan 4, subjek Ekonomi muka surat 124 ada cerita pasal topik ni. Sapa kata cryptocurrency & bitcoin tu semua scam? . Berani pergilah marah kerajaan Malaysia.. kenapa di sekolah - Kementerian Pendidikan Malaysia minta guru-guru ajar subjek ni..? . Yang fikir negatif, tolong betulkan persepsi anda. Memang ada je pihak yang ambil kesempatan mengunakan bitcoin dan yang scam tu pihak terbabit..! . Sebab tu, hubungi saya, kita bincang 😁 Nanti saya cerita dari A - Z apa itu #WangDigital / #Cryptocurrency / #DigitalCurrency , #bitcoin dan #MSD .. . MSD lebih best dan di percayai sebab berlandaskan business E-commerce & mempunyai lebih 20 Juta ahli menggunakan MSD satu dunia..!! 😱😱 . Nak info lebih lanjut, boleh terus roger..! . 🌟 http://www.wasap.my/+601123098413 🌟 http://www.wasap.my/+601123098413 🌟 http://www.wasap.my/+601123098413 . #MSDolar #PemburuDollar #Sydney #CryptoCurrency #MatawangDgital