#NadiaKhan

4,683 posts

Loading...
Today it will be #makeover for #nadiakhan #dogs . Watch full episode on youtube, #outstyle . Keep #shopping on #outstyleshop
Would you like to wear this color ?? • • Who's look is more admiring ? • #SanamJung #AnmolBaloch #ShaistaLodhi #Nadiakhan ?? • • #Blogger #Pakistani #Bismahocane #Alhamdulilahforeverything
GANTUNG "Musketeer Code - no all for one, just one for all." Gibbs, Ray, KJ Dan Troll - sekumpulan pelajar lelaki paling popular dan paling akrab di sebuah sekolah asrama elit. Mereka berempat mencipta Musketeer Code - peraturan yang tidak membenarkam sesiapa antara mereka mempunyai steady girlfriend, tetapi sebarang skandal amat dialu-alukan untuk dikongsi oleh semua. Sehinggalah peraturan itu dilanggar... Dan seorang awek psiko mencetuskan tragedi yang bakal menghantui hidup mereka semua. Kemudian -- . . 👻GANTUNG👻 🎩RM 19.90 sahaja . ☑️NAK ORDER ?? . 📲Whatsapp 0178845742 📲www.wasap.my/60178845742 . 👉DM/FOLLOW @infinitybooks97 👉DM/FOLLOW @infinitybooks97 #gantung #nadiakhan #infinitybooks97 #teamtalihati #talihati
Going to attend party💞💞💞 Makeup done by me🙏🏻 Belt by @dolcegabbana Dress design by me Ear ring by @iconic.london Heels by @dackrin #nisaglamour . . . #fashiondesigning #jewlery #nadiakhan #tvshow #model #arynews #newface #wanttobehappy #indianmodel #pakistanifashion #dubaifashion #urvashirautela
Book review 😘
How #Nadiakhan #doubled her #hair ? Watch full episode on #outstyle at 7pm.
Watch full interview of Affan on @outstyle on YouTube.😊💥 Out Now on @outstylewithnadia #WatchNow #AffanWaheed #NadiaKhan #Interview - @affanwaheedofficial @outstylewithnadia
#kareenakapoor is over rated actor? #Nadiakhan interviews #affanwaheed on the set of #khanakhudgaramkaro . Watch at 7pm on #outstyle
Gantung 2 Dia membuka nota tu dan menunjukkannya pada Gibbs; KJ turut menjenguk. “What does this mean?” tanya Gibbs. “Tak tahu. Mungkin... apa yang aku pernah buat kat sekolah?” “Seriously, Ray... takkan kau rasa ni ada kena-mengena dengan sekolah?” “Melainkan kau ada buat benda lain yang kitorang tak tahu,” sampuk KJ. Kalau bukan tu, aku kena mengaku semua kesalahan aku. Kesalahan yang mungkin aku buat secara tak sengaja atau di bawah sedar. Kesalahan yang aku buat lepas dah tinggalkan SMCGT – dan aku jadi manusia heartless yang tak lagi korang kenal... #sayajualbuku #kedaibuku #kedaibukuonline #bacabuku #bukumurah #buku #sayasukabacabuku #sayasukabaca #bukumurahmalaysia #ulatbuku #ulatbukumalaysia #kedaibukumurah #kedaibukumalaysia #MalaysiaBookStore #BookshopMalaysia #LubukBukuMalaysia #lubukbukumy #Sarawakians #Sabahan #Fixi #BukuFixi #NadiaKhan #Gantung #GantungFixi #Gantung2
How to #remove #blackheads from #Nose & #Face , #naturally at #home . Watch on #outstyle with #nadiakhan at 7pm tonight. Keep shopping on #outstyleshop
#reupload . Asrama itu terletak jauh di belakang sekolah, melintasi sebuah jalur tertutup yang panjangnya sekitar 150 meter di sisi kiri sekolah. ーAsrama, 11. . Namun, jika ada mayat yang tergantung di auditorium seperti itu, siapa yang masih mau tinggal di sekolah selama seminggu lagi? ーGantung, 192. #Asrama #Gantung #malaysiannovels #NadiaKhan #MuhammadFatrim #PenerbitHaru
Buku terbaru Chiling oleh Nadia Khan (Gantung, Kelabu) boleh didapati di www.peanutzin.com atau Kedai Fixi. #peanutzin #puisi #prosa #nadiakhan #fixi
میں عمران خان کو چیلنج کرتا ہوں! مُجھ سے بڑا زن مُرید بن کے دکھاۓ! “ #zunmureed #zanmureed #zannmureed #moomalentertainment #nadiakhan #amnamufti #ahmedkamran #humtv #pti #imrankhan #omairrana
#Nadiakhan shares #Home #remedy to #lose #weight #fast . Watch on #outstyle at 7pm tonight. Keep shopping on #outstyleshop
Nadia Khan with cute pups 😍 #nadiakhan #tvactor #tvhost #puppies
"Hati manusia ni berubah-ubah. Harini dia nak ni,esok dia nak tu. Macamana nak ambik hati awak kalau tak tahu hati awak macamana?" . #pakar #nadiakhan #fixi
Are you looking forward to see them sharing tv screen? #NadiaKhan #FaisalRehman #PakistaniDrama #LifestylePakistan
Chiling oleh Nadia Khan boleh dibeli di www.peanutzin.com atau Kedai Fixi. #chiling #nadiakhan #peanutzin
🌷READY STOCK🌷 CERPEN NADIA KHAN RM18.90 Postage RM7(SM)/RM11(SS) . 📲 WhatsApp 017 655 8771 ——————————————— 🎗SINOPSIS🎗 . Buku CERPEN ini menghimpunkan 17 cerita pendek dan juga 3 skrip filem pendek yang dihasilkan oleh Nadia Khan. Kebanyakannya ditulis dan diterbitkan di pelbagai majalah dan akhbar sebelum novel sulungnya KELABU muncul pada Disember 2011. . Cerita-cerita dalam kumpulan ini banyak berkisar tentang cinta, keluarga, sahabat dan kerjaya. Turut diselitkan cerpen-cerpen yang diilhamkan oleh hidup penulis sendiri sebagai pelajar dan orang yang berkhidmat dalam bidang perubatan dan pendidikan. . Blurb : “ Memandangkan ' Buku Fixi ' bukan sebuah syarikat rakaman dan tak berupaya memenuhi impian aku untuk menerbitkan album kompilasi, maka terhasillah buku kumpulan cerpen ini. Walaupun namanya kumpulan cerpen, aku telah berjaya memperdaya ' Buku Fixi ' dengan menyelitkan 3 buah skrip filem pendek dalam buku ini, dengan harapan ada mana-mana pihak yang bermurah hati untuk menerbitkannya. . Di permulaan setiap karya, aku selitkan sedikit cerita di sebalik karya itu sendiri. Ala-ala The Making Of gitu, tapi dalam bentuk penulisan. Maka dengan perasaan yang sangat retis, aku hidangkan kumpulan cerpen ini buat santapan di kala santai. ”- Nadia Khan . #RBSinopsis #rafarybooks #cerpennadiakhan #nadiakhan #fixi #bukufixi #RBFfixi #RBFBukufixi #malaysiabookstore #RBFamilygoals #novels #photooftheday #readinglist #bookworm #buku #books #read #englishnovels #englishnovel #engnovel #alquran #bukumotivasi #sayajual #belionline #bestseller #RBFmalay
#Nadiakhan #outstyleshop @outstylewithnadia so sweet Nadia khan ❤️❤️
Cant #sleep ? #Nadiakhan will share on #outstyle how to fall asleep fast. Shop on #outstyleshop , deliveries are made all over the world.
Red | One Off Shoulder/Long | NKSS’18 | Volume 2 | Ready to Wear | Available in S/M/L & custom sizes | DM for price enquiries . . Hair & Makeup: @rukaiya_salon . . . #nadiakhan #nadiakhanstudio #nadiakhansummer #summerreadytowear #readytowear #rukaiyasalon #hayalutfullah #alijaverijewelers #xix #summershirts #summerkurtas #summerpants
Green | One Off Shoulder/Long | NKSS’18 | Volume 2 | Ready to Wear | Available in S/M/L & custom sizes | DM for price enquiries . . Hair & Makeup: @rukaiya_salon Jewellery: @alijaverijewelers . . . #nadiakhan #nadiakhanstudio #nadiakhansummer #summerreadytowear #readytowear #rukaiyasalon #hayalutfullah #alijaverijewelers #xix #summershirts #summerkurtas #summerpants
Dust pink | One Off Shoulder/Long | NKSS’18 | Volume 2 | Ready to Wear | Available in S/M/L & custom sizes | DM for price enquiries . . Hair & Makeup: @rukaiya_salon Jewellery: @alijaverijewelers . . . #nadiakhan #nadiakhanstudio #nadiakhansummer #summerreadytowear #readytowear #rukaiyasalon #hayalutfullah #alijaverijewelers #xix #summershirts #summerkurtas #summerpants
NASKHAH TERAKHIR GANTUNG HARDCOVER - SEBUAH EDISI TERHAD FIXI Terjumpa dalam kotak. Ada pelanggan batal pembelian. Selepas sebuah terjual kepada seorang wanita dari Bukit Beruntung. RM100, percuma pos seluruh negara. Percuma totebag dan dua buah buku misteri sebagai tanda penghargaan. Nombor Siri: 172/350 wasap.my/60123607249/GANTUNGHARDCOVER #GantungHardcover #bukufixi #NadiaKhan #HijauBookValley #HijauBookHunter
NASKHAH TERAKHIR GANTUNG HARDCOVER - SEBUAH EDISI TERHAD FIXI Terjumpa dalam kotak. Ada pelanggan batal pembelian. Selepas sebuah terjual kepada seorang wanita dari Bukit Beruntung. RM100, percuma pos seluruh negara. Percuma totebag dan dua buah buku misteri sebagai tanda penghargaan. Nombor Siri: 172/350 wasap.my/60123607249/GANTUNGHARDCOVER #GantungHardcover #bukufixi #NadiaKhan #HijauBookValley #HijauBookHunter
Red & White | Kimono Sleeve Kurta with White Ribbon Pants| | NKSS’18 | Volume 2 | Ready to Wear | Available in S/M/L & custom sizes | DM for price enquiries . . Hair & Makeup: @rukaiya_salon Jewellery: @filigreepakistan . . . #nadiakhan #nadiakhanstudio #nadiakhansummer #summerreadytowear #readytowear #rukaiyasalon #hayalutfullah #alijaverijewelers #xix #summershirts #summerkurtas #summerpants
Red & White Series| NKSS’18 | Volume 2 | Ready to Wear | Available in S/M/L & custom sizes | DM for price enquiries . . Hair & Makeup: @rukaiya_salon Jewellery: @filigreepakistan @hayalutfullah @alijaverijewelers . . #nadiakhan #nadiakhanstudio #nadiakhansummer #summerreadytowear #readytowear #rukaiyasalon #hayalutfullah #alijaverijewelers #xix #summershirts #summerkurtas #summerpants
Red & White | Collared Kurta/Long paired with Ribbon Pants| | NKSS’18 | Volume 2 | Ready to Wear | Available in S/M/L & custom sizes | DM for price enquiries . . Hair & Makeup: @rukaiya_salon Jewellery: @hayalutfullah . . #nadiakhan #nadiakhanstudio #nadiakhansummer #summerreadytowear #readytowear #rukaiyasalon #hayalutfullah #alijaverijewelers #xix #summershirts #summerkurtas #summerpants
Did you guys watch the telefilm, khana khud garam karo?❤️ i loved it!!❤️❤️ . . . #aimankhan #affanwaheed #khanakhudgaramkaro #telefilm #eidulfitr2018 #aimankhan #nadiakhan #telefilm #likeforlike #commentforcomment #followforfollow #aimankhan 💯 @aimankhan.official
next page →