#Turkishrphere

308,399 posts

Loading...
farklı gezegenlerde olsak da,
ne istersen görürsün, gökyüzüne bakarsan. ve istersen ölürsün, gözlerini kaparsan.🍂
tamam hep gülüyorum falan ama benim de canım yanıyor.🍂
Continue dergisinden fotoğraflar part1
“I will fly. Chase the wind and touch the sky.”
Joyri yapın, joyri yapın.
Ben. Bir. Semeyim. Dostum. Ne yaşıyorum amk?
Ölmeyen tek ilişkiler real'e geçince değil mi?
Herkes uyudu mu lan? Tek yıkık olarak yine ayaktayım.
Uykum var, hep var. Var da var.
Aqours ve Saint Snow, Continue dergisinin 56. Sayısında kapak kızları oldular! ♥️
Yaş seviyemiz aynı vallahi.
Yazamıyorum uykudan yahu.
⠀⠀⠀ ⠀ ⠀⠀ ⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀⠀ ⠀ ⠀⠀ ⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀ ⠀✨⠀⠀ ⠀ ⠀⠀ ⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀ ,,⠀⠀everything was beautiful and Nothing hurt.
U y k u m v a r y a
Yediğim unf'lar karın doyurmuyor ya.
Baltama yürüyorum.
Jaeyong severim ama Taeten?
Sabahtan akşama kadar boş yapıyorum. Yıkık mood.
Ben yahu?
. I'm a boss bitch whom you gonna leave me for?
Yavrular bu arada istediğiniz kadar itiraf atabilirsiniz, sadece dalga geçiyorum. Beni ciddiye alanın amk.
• • • • • • • • • • Love everything you do.When you call me fucking dumb for the stupid shit I do. • • • • • • • • • •
. |Bad...bad...bad...boy Toutes copines sont des bad bad girls.. 💵💎🔥🍹🐠|
"Şuradaki köpeğin zinciri çok kısa. onu değiştir, uzat biraz. O zaman gölgeye kadar gidecek, orada yatıp havlamaya son verecek. Bu sessizlik de mutfaktaki anneye oraya kafeste bir kanarya istediğini hatırlatacak. Kanarya şakıdığı zaman anne daha çok ütü ütüleyecek. Yeni ütülenmiş bir gömlekle işe giden babanın omuzları daha az ağrıyacak. Böylece eve döndüğünde belki bazen, eskiden olduğu gibi yeniyetme kızıyla şakalaşacak. Kız da fikrini değiştirip bir kere olsun bir akşam sevgilisini eve getirecek, baba da delikanlıya birlikte balığa çıkmayı önerecek... Şu koca dünyada bunu kim bilebilir? Sen sadece şu zinciri gevşet." -john berger, buluştuğumuz yer burası
Uyku au yapıyorum.
İyi ki doğdun güzel yüzlüm. Hep mutlu ol, hedeflerine ve hayallerine kolayca ulaşabil. Ben hep senin yanındayım, iyi ki varsın. İyi ki seninle tanışmışız güzelim. Nice bizli senelere :3 Seni çok seviyorum.
Yeni yeni gruplar keşfediyorum, ay heyecanlandım.
🍂 Sana sevgilim. Beni hiç tanımamış olan sana. O küçük binada sana hayran olan 11 yaşında küçük bir kızdım. Sen ise her gün eve başka bir kadın ile girerdin. Hayrandım işte, hayrandım sana, kitaplarına, renklerine, oyunlarına, gazetedeki o resimlerine. Beni bir kere görseydin belki kapının önündeki o soğuk veranda da yatmazdım. Saatlerce sana bakmazdım. Karşı komşunuzduk annem ve ben. Babam çoktan göçmüştü. Ben küçük kalbimle yalnızdım, annemle aram var veya yoktu tek düşüncem sendin ve küçük kız küçük kalbiyle seni çok sevmişti. Bedenim arzuyla kavrulurken okulda seninle karşılaşmak için kendimi yırtıyordum. Merdivenlerde senden kaçıyordum. Şimdi sana bunları yazıyorum aradan 20 yıl geçmiş geçmemiş saymadım bile. Bu sana ulaşmış ise ben burada değilimdir artık bedenimin uzaklarında huzurlu bir yerde sana bakıyorumdur. O yüzden lütfen bana acıma, ölen birine acımak hoş değildir sevgilim. Kendimi acıtmakta utanç verici. Kendimde bu cesareti bulduğumda yazmaya devam edeceğim seni hala seviyorum, son nefesime kadar seveceğim. 19.11.1920 Viyana.
Asla 1'den önce uyuyamayacağım.
Kill em with kindness :)
Güzelim böyle olmaz, benimle uyuyup kalk. Her gün itirafını paylaşıyorum amk.
Hızla söze girdi; Birisini sevmek çok kolay, fakat önemli olan şu ki. Seni seven birisini bulmak. Durdu ve gülümsedi. İşte aşk dediğimiz şey de bu. Seni senden daha çok seven birini bulmak. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . #世界一周 #海外 #ギリシャ #サントリーニ島 #海外旅行 #南国 #現実逃避 #海 #空 #青空 #海好き #夏 #島 #バカンス #観光 #旅 #旅人 #自由 #お気に入り #そら #いいね #いいね返し #いいねした人全員フォローする #フォロー #フォロバ100 #旅好きな人と繋がりたい #写真好きな人と繋がりたい #お洒落さんと繋がりたい #turkishrphere
Lezbiyenler çoğalıyor ve bu çok hoşuma gidiyor.
Aslında GD çok var yahu.
"Don't try to hinder me." @akabilay
Yanımda yoktun. Anılarımda buldum seni. Gülüşlerimde yoktun... Ağlayışlarımda buldum seni. Gecelerimde yoktun. Gündüzlerimde buldum seni. Rüzgarımda yoktun. Fırtınalarımda buldum seni. Suyumda yoktun. İçkimde buldum seni... Kıyılarımda yoktun. Denizlerimde buldum seni. Ben yoktum. Yokluğumda buldun beni. Ben vardım... Varlığımda yok ettin beni. #実家  #晩御飯  #夕食  #ご飯  #食卓  #ベーコン  #肉  #じゃがいも  #ジャガイモ  #ジャーマンポテト #栄養士  #献立  #健康  #ヘルシー  #和食  #日本食  #馬場ふみか  #東京シゲちゃん  #タレント  #料理  #クッキング #レシピ  #おうちご飯  #おうちごはん #おうちカフェ  #スイーツ  #デザート  #おやつ  #実家  #晩御飯  #夕食  #ご飯  #食卓  #ベーコン  #肉  #じゃがいも  #ジャガイモ  #ジャーマンポテト  #栄養士  #献立  #健康  #ヘルシー  #和食 #日本食 #turkrphere #turkishrphere
{⚘.} tanrılar fanileri acı dolu bir hayata terk etmişse; neye yarar gözyaşları yüreği sızlatmaktan başka?
Müzik, dizi, film, yabancı dil hakkındaboş yapmak konusunda sınırlarım yok.
Biri benimle Worse of you söylesin, çok hoş çok.
Uyku falan filan.
“Used to be your girl” 🐾 #jennie #blackpink #turkishrphere
Bazen öldüm, tekrar dirilmem zaman aldı. Hislerim nereye gitti? Ya da duygularım? Bu gerçek ben mi? Eski zamanları eski günleri özlüyorum. Tüm o sıradan anları. Yaşadıkça bazı şeylerden yoruldum. Bazı şeyleri sindirmem zaman aldı sindirsem de vücudumda yara izi gibi kaldı aynı kollarım da ki izler gibi. 🌼,🌸
Ölümün için de ki o beyaz ışık gibi durgun ve huzurlu hissediyorum. . . . 🌼; death of my life
next page →