#alhamdullilah

418,718 posts

Loading...
Settle postage... . Cust2 #tudungkekaboo ku yg tersyg ready kat muka pintu yea.. . Esk @ Lusa abam posmen mai hantar direct depan Rumah . #sayangcustomer #sayajualtudungkekaboo #tudungmurahkualititiptop #alhamdullilah
#Alhamdullilah #finalywedidit Djibouti Embassy was our senior project thesis at Amoud University.Here are some information of our project: Project tittle:Djibouti Embassy Project location:mogadisho somalia Project scope: 60000m^2 Country belongs to:Djibouti #AmoudEngineeringclassof2018
"Allah s.w.t will open the stubborn of door, the doors which you never imagined in your wildest of dreams" #subhanaallah #alhamdullilah #allahuakbar #ummah #oneummah #islamicquotes #islamicpost #loveallahswt #allahummaameen #ameen #yaallah ❤️ #10k
#selfreminder happy Monday cukup Allah Subhanahu Wa Ta'ala #positivemind because every human have own story in her or his life be positive thingking it make wonderful life and grateful #bersyukur #gratefull #Alhamdullilah #dontjudgethebookbyitscover peace better than anything, be busy for learning for make your self better, because human always wrong, no body perfect, only Allah Subhanahu Wa Ta'alla. Salam damai, sibuk memperbaiki diri dengan terus belajar. Kita banyak kekurangannya kita akan selalu salah, terus belajar.
Selamat tengah hari semua....tengah wkpe tuu ??? Daa srapan ke belom ??? Nak mkn free x takk ??? Nak blanja KFC niee 😊 #SarapanDenganKFC #Rezeki2 #SapeNakMakanFree #SyukurRezeki #Alhamdullilah
Everyone is tested in their own way. SubhanAllah you may think the other person is having a perfect life because they don’t have the problems you have, but they could be suffering from multiple other problems that you don’t know about. #Alhamdullilah
Saking dahsyatnya riba itu, sampai disebutkan bahwa dosa menjalankan riba itu setara dengan berzina ibu kandung sendiri. - Berzina saja sudah berdosa, apalagi berzinanya dengan ibu kandung sendiri, tentu dosanya berlipat-lipat. Sebab ibu kandung adalah wanita mahram yang haram untuk dinikahi. Kalau pun tidak dengan jalan zina tetapi dengan pernikahan pun juga tetap berdosa. - Hadits yang menegaskan hal itu adalah hadits berikut ini : - عَنْ عَبْدِ اَللَّهِ بْنِ مَسْعُودٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ عَنْ اَلنَّبِيِّ قَالَ: اَلرِّبَا ثَلاثَةٌ وَسَبْعُونَ بَابًا أَيْسَرُهَا مِثْلُ أَنْ يَنْكِحَ اَلرَّجُلُ أُمَّهُ Dari Abdullah bin Masud RA dari Nabi SAW bersabda,"Riba itu terdiri dari 73 pintu. Pintu yang paling ringan seperti seorang laki-laki menikahi ibunya sendiri. (HR. Ibnu Majah dan Al-Hakim) - Yang menarik dari hadits di atas adalah ketika disebutkan bahwa dari 73 pintu riba, yang paling ringan adalah seperti berzina dengan ibu kandung sendiri. Itu yang paling ringan! - #hijrahribawi #masyaallah #byeriba #pintu #pinterest #ngeribanget #hadistshahih #dosariba #cadarmurah #hijrahriba #kajian1menit #ribaharam #instafood #riba #tahfidzquran #istiqamah #subhanaallah #kajian #alhamdullilah #niqab #tahlil #imamsyafii #ahlussunnahwaljamaah - #islam #muslim
➡️➡️ PENGUMUMAN.. !!! ➡️➡️ PENGUMUMAN.. !!! . Kiosk AQUA yg pertama di Kedah yang dibina dengan sepenuh jiwa pada Februari 2015, KINI BERPINDAH ke lokasi baru yang lebih 💃BOOM..!!! 💃BOOM..!!! 💃BOOM..!! bermula ISNIN 23 JULAI 2018. . 👉LOKASI BARU : 👉Tingkat Bawah, TESCO Mergong, Alor Setar, Kedah. ( Landmark : Hadapan Pintu Masuk TESCO, Berhampiran Big Apple Donut dan eskalator) . #Alhamdullilah #DoaBaik2 #LakukanYangTerbaik #InsyaAllahMudahanLetopsLagi #GoGoGo 💪💪💪
“Have those that disbelieved not considered that the heavens and the Earth were a joined entity, and We seperated them and made from water every living thing? Then will they not believe?” [Quran 21:30] #muslim #alhamdullilah #subhanallah #agnostic #emo #atheist #atheists #christian #catholic #jew #hindu #yaallahforgiveus #surah #quran #holyquran #miracle #believe #faith #deen #sabr #islam #praiseBeToAllah #Allah #allahuakbar #godisgreat #proof #infidel #heaven #jannah #believers
➡️➡️ PENGUMUMAN.. !!! ➡️➡️ PENGUMUMAN.. !!! . Kiosk AQUA yg pertama di Kedah yang dibina dengan sepenuh jiwa pada Februari 2015, KINI BERPINDAH ke lokasi baru yang lebih 💃BOOM..!!! 💃BOOM..!!! 💃BOOM..!! bermula ISNIN 23 JULAI 2018. . 👉LOKASI BARU : 👉Tingkat Bawah, TESCO Mergong, Alor Setar, Kedah. ( Landmark : Hadapan Pintu Masuk TESCO, Berhampiran Big Apple Donut dan eskalator) . #Alhamdullilah #DoaBaik2 #LakukanYangTerbaik #InsyaAllahMudahanLetopsLagi #GoGoGo 💪💪💪
Lomba Kampung Anak,,,, Tingkat Kel.Kenanga Kec.Cipondoh Kota Tangerang #lombapuisi #lombamenyanyi #lombapidato #lombamenggambar /mewarnai #tingkatTKikutlombamenggambar #daripaudcahayakenangajuarasatudandua #alhamdullilah
Poto gak jelas aja laku , apalagi jelasnya , mmmmh unch #sold #alhamdullilah #aamiin
Yeachh paketan udah datang yaa kak😃 yg udah keep bisa diambil ntr sore👍 barangnya kece"lho kak😍 Ayo'kak yg mau order tau tanya" silakan bisa langsung chatt kak😉 admin ramah dan fast respon lho🙆 Soal harga dijamin bersahabat kak😉😍 #happyshoping #alhamdullilah
And our story begin from here👆❤😊,, through a long process in the end we are met..😉.. Hopefully our story journey will be launched until the finals later... 💑👫😇... #Alhamdullilah
gohet...gostan..bread butter puding jadi break butter puding #storypunyapasal 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️confident ja send tanpa baca..loqlaq toi🤣🤣🤣🤣 * * * #breadbutterpuding #pudingrotibakar #pudingroti #homemade #homecooking #masaknrumah #masakanmelayu #asianfood #malaysianfood #food #foodie #foodpics #foodporn #syukurselalu #alhamdullilah
Pagi nie di bank lgi 😁 #ShareHolder Korang macam mana ??? Masih tggu dan memerhati lagi ke ??? 😂 More detail kita buka meja 😃 Sy terangkan sampai korang betol2 paham ☺ - Selamat pagi semua 😍 👦 Achik - 01126908145 📩 http://GetYourMSDNow.wasap.my #BIG #MMA #lifeinspiringlife #SuccessTogether #cryptocurrency #Entrepreneur #msd #RezekiSentiasaAda #Alhamdullilah
Apam 📢📢 !!apam 📢📢!! # .Apam Polkadot . . 👏🏻👏🏻 Terima Kasih Pn Fana😉😉 . Filling :blueberry&Strawberry .🌼🌼RM35 for 100pcs 🌹🌹RM20 for 50pcs . .🚙🚗Delivery to Nilai/BB salak tinggi/Kota Warisan . ☎️☎️wassap adda 016 2596165 #apampolkadot #thepolkadotsbyadda #apamminion #minion #apamcartoon #malaysianfood #lifecravings #food #foodporn #instafood #apamcomel #apamcute #bazaarpaknil #nilai #sepang #kotawarisan #bandarbarusalaktinggi #sayajualapam #doorgiftmurah #malaysianfood #majlisaqiqah #apamsedap #desacempakanilai #assalamualaikum #thankyouallah #alhamdullilah
Selamat jadi ibu milly 😅 220718 poe minggu brojol 5 ekor Alhamdullilah #kucingmanjajadiibu #sayangbangetkeanaknya #sehatsemuanya #semuabahagia #alhamdullilah
Nothing is hidden from HIM. Know that Allah is best of all planners and evrything will workout just stop stressing ! In sha allah..💯✔ All praise belongs to Allah.. Place your hopes in Allah not people. #islam#islamicquotes #islamicreminder #allahuakbar #allahlovesyou #pray #makedua #alhamdullilah #trustallahswt #prophetpbuh #sunnah #makkah #madina #allknower #islam_a_true_way_to_humanity #fearallah #guidance #allahguidesus #followdeen #deen_over_dunya #pleaseallahswt #quran #quranic #righpath #fajr #reminder #fajrsalah #repent #prayerchangeseverything #motherslove
Assalamualaikum & selamat pagi #alhamdullilah #tqAllah
Beban Berat tas sekolah anak SD sekarang, hampir di bilang menyerupai bawaan tas orang dewasa. Itu di karenakan memang bnyak nya buku mata pelajaran yg pelajari. Banyak sekali anak SD sekarang mengeluhkan sakit punggung dan mudah capek karena barang bawaannya yang memang terlalu berat. Tidak banyak juga orang tua yang sangat memahami hal itu, dan memang di butuhkan suatu permanent tas untuk menunjang aktivitas tsb.. Nyaman, kuat , sesuai dengan kontur tubuh terutama di daerah punggung itu adalah yang wajib di penuhi untuk memenuhi kebutuhan tsb. Selamat datang kembali ke sekolah... #alhamdullilah #tasanaksekolah #agacollection #openorder #Tascustom #produksitas #produsentaspromosi #positif
Beban Berat tas sekolah anak SD sekarang, hampir di bilang menyerupai bawaan tas orang dewasa. Itu di karenakan memang bnyak nya buku mata pelajaran yg pelajari. Banyak sekali anak SD sekarang mengeluhkan sakit punggung dan mudah capek karena barang bawaannya yang memang terlalu berat. Tidak banyak juga orang tua yang sangat memahami hal itu, dan memang di butuhkan suatu permanent tas untuk menunjang aktivitas tsb.. Nyaman, kuat , sesuai dengan kontur tubuh terutama di daerah punggung itu adalah yang wajib di penuhi untuk memenuhi kebutuhan tsb. Selamat datang kembali ke sekolah... #alhamdullilah #tasanaksekolah #agacollection #openorder #Tascustom #produksitas #produsentaspromosi #positif
Makcik cleaner ni dari semalam tak tidoq lagi. 😂 Dia dok tunggu cakung dalam TESCO dari 11 malam sampai 6.30 pagi. Tunggu kiosk AQUA di bawak turun dari tingkat atas ke lokasi baru. . . ➡️➡️ PENGUMUMAN.. !!! . Kiosk AQUA yg pertama dibina dengan penuh jiwa pada Februari 2015 akan berpindah ke lokasi baru yang lebih 💃BOOM..!!! 💃BOOM..!!! 💃BOOM..!! bermula ISNIN 23 JULAI 2018. 👉LOKASI BARU : 👉Tingkat Bawah, TESCO Mergong (Hadapan Pintu Masuk TESCO, Berhampiran Big Apple Donut dan Eskalator) #Alhamdullilah #DoaBaik2 #LakukanYangTerbaik #InsyaAllahMudahanLetopsLagi #GoGoGo 💪💪💪
Поздравляю с победу бро @nasrat_mma #Alhamdullilah #afganistan
Alhamdullilah pd hari Sabtu 21.7.18 adik aku berjaya memegang segulung ijazah untuk dirinya dan keluarga...alhamdullilah juga kerna berkat sabarnya mencari ilmu tidak penah sesekali terputus di tengah jalan... Ada masa dia terduduk kerna x mampu berkayuh waktu itu juga ada yg turun bantu adik aku memberikan semangat iaitu keluarganya.Kini berjaya sudah kau dik sana....abg x minta apa srkadar mendoakan kau berjaya demi masa depan kau dik ..umur 23 tahun sekejap aje kau da membesar adik amin terasa cam br minggu lepas kau kecik like baby 😭😭😭 sekarang da ada ijazah insyaAllah segala urusan kau dipermudahkam ya adik amin #merlimau #politeknikmerlimau #konvokesyen #melaka #jasin #ijazah #diploma #degrre #spm #melaka #merlimaumelaka #konvomelaka #new #photo #alorgajah #malaysia #instagram #berjaya #tahniah #alhamdullilah #assalammualaikum
Best time of my life 😍🌺 #Alhamdullilah 💫
Какой прекрасный день❤️❤️❤️ #Alhamdullilah 🙏🏻
Must watch👆👆👆. ⏩ Part-4 ⏪ *#Chal diye tum #aankh me #ashkon ka darya chodkar* *Ranj #furqat ka har ek #seena me #shola chodkar* 👆😭😭😭😭😭😭 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 #ya_rasoolallahﷺ 👑 #yu_hibbuka 💕💖 #mypeer 💖 #saqibrazamustafai 💞💞💞#ajmalrazaqadri #ajmalraza #islamicreminders 💝 #jannatulfirdousismydream 💓 #taubatannasuha #islambeauty #ambiya #ahlebait_e_Rasoolﷺ 💚#sahabi_e_Rasoolﷺ 💙#Dua #sabar #sunni #alhamdullilah #qadri #ahlesunnah  #YaNabi #YaGauseazamDastagir #Yakhwajagaribnawazajmerisarkar  #asheeqerasool #blessedummah 👑 ⏩Final part⏪ For more videos Follow on Insta👇 💖 @m_afrid45 💖
Must watch👆👆👆. ⏩ Part-3 ⏪ *#Chal diye tum #aankh me #ashkon ka darya chodkar* *Ranj #furqat ka har ek #seena me #shola chodkar* 👆😭😭😭😭😭😭 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 #ya_rasoolallahﷺ 👑 #yu_hibbuka 💕💖 #mypeer 💖 #saqibrazamustafai 💞💞💞#ajmalrazaqadri #ajmalraza #islamicreminders 💝 #jannatulfirdousismydream 💓 #taubatannasuha #islambeauty #ambiya #ahlebait_e_Rasoolﷺ 💚#sahabi_e_Rasoolﷺ 💙#Dua #sabar #sunni #alhamdullilah #qadri #ahlesunnah  #YaNabi #YaGauseazamDastagir #Yakhwajagaribnawazajmerisarkar  #asheeqerasool #blessedummah 👑 To be continued in ➡️Part-4 For more videos Follow on Insta👇 💖 @m_afrid45 💖
always believe in urself and never listen to nobodys opinion & you can archieve everything u want. I‘m livin proof. #Believe #Alhamdullilah #LoveUrself #Lovelife #LoveMoney
пусть то, что сегодня было мечтой , завтра станет реальностью,💜🍃♥️🌸 _________________________ #alhamdullilah #живи #дыши #счастье #любви #радуйся #улыбнись
💭 About any weakness that you might have whatever you call it, like OCD ( obsessive-compulsive disorder ) or psychosis till having an allergy. "I feel sometimes so disappointed of myself." Why is the question? Well in my point of view people want to be part of the crowd, which is normal, it is part of human nature. But if you want something that bad like what others have and the situation doesn't support you then it would be wrong.  This could be MY answer in WHY I feel disappointed. Ok. to give you a brighter explanation, don't be greedy and be grateful. Know that you have the piece that you should have. Knowing that what you have is the best you ever could have. Even it is an illness. Even it is an illness don't be sad. You want to get better because you feel you want to get back on track like doing what others do. Have patience don't be greedy it will be over soon. Think positive and have gratitude even when you are ill so you don' t stress. It is not wrong that in this case you want to get better soon, even I want to get better soon when I'm ill. The thing is to have  trust. Trust in Allah. In your fate that this particular thing will happen. You can change things in the future with your Dua (supplications) but what has happened we only can say: QaddarAllahoe wa maa shaa’ fa'al ( Allah has determined what he wanted and He did what He wanted). Life is indeed easy. Just have gratitude don't be obsessed what OTHERS have and look what you and only YOU have. -alhamdullilah #gratitude #alhamdullilah #metalhealthissues
⛴️ WHat you see is what you have now. Maybe you don't own that but that is the part that has given to you so you can see them and have them, in your memory. Keep them far far away in your memory. Strive for today that is all you have. Do not go that far in the future, the unknown future. Live life in stages, like a nest build from one tree branch upon the other. So if you want something you need to build on it no matter what it may be, it also cost time, a thing to remember. Don't expect too much and don't suspect. Less is more, is what they say. At the end, I only can make this out of knowledge that is given to me. Think of it the actually gifts from Allah. May we all can say alhamdullilah for the things when all goes bad, when he takes away what you love, want and desires. #alhamdullilah #expectingless #desires
next page →