#alnoor

10,062 posts

Loading...
Harap ditanyakan terlebih dahulu ketersediaan stock sebelum membeli produk. BARANG BARU... KWALITAS LEBIH OKE Gamis SAUDI AL NOOR - BAHAN SILKY NAN ADEM DI KULIT - TEBAL TAK TRANSPARANT - LICIN MENGKILAT - TAK MUDAH KUSUT. KAMI MENJUAL GROSIR DAN SATUAN Tersedia size M Bahu 42 L Bahu 44 XL Bahu 46 Pilihan Warna : Coklat, Abu Abu, Hitam dan Putih .harus konfirmasi  kode 50 badan Tinggi 155 -159 kode 52 badan Tinggi 160 -164 kode 54 badan Tinggi 165 -169 kode 56 badan Tinggi 170 -174 kode 58 badan Tinggi 175 - 180 Cara pemesanan : ketik: ukuran/warna  contoh M -50/COKLAT Wa/text:081251263311 #berkatgurukita #muhibbinsekumpul #pecintaulamabanjar #banjarmasinbaiman #jubahharamain #ppags_sekumpul #majta #majtabanjarmasin #hasnurgroup #langgardaruliman #alnoor #sekumpul #aswaja #alwafacollectionshop #alwafacollection #samehcollection #iwantirta #samehcatalog #kalamulama #majelisrasulullahsaw #geraihawa #darulhijrahputra #banjarmasinberkah #majelisrasulullahsaw
SUPER MEWAH!! Ini Oman Non Tali yang sangat best seller Banyak permintaan untuk Restock. Sehingga kami menyediakan untuk Stock hingga ratusan pcs!! BANYAK PILIHAN WARNA !! Ready Putihnya juga yaa Size mulai 52-58 Yuk segera pesan sebelum kehabisan.. Karena sejak sebelum di post sudah banyak yg order juga, Kain: Polyster mengkilap Tekstur haluss dan sejuk. ORIGINAL IMPORT SAUDI KUALITAS DIJAMIN. MURAH MERIAH DIBANDROL HANYA 285.000 SAJA. Belanja dishopee lebih hemat yaa banyak disc cashbackan dan free ongkir PEMESANAN. SEGERA HUBUNGI OFFICIAL KAMI VIA WHATSAPP DI 08987098101-082120166551 KUNJUNGI EL ASHFAA BOUTIQUE JL.KALAPA TILU NO.257 RT 01/13 CIPADUNG CIBIRU BANDUNG BELAKANG UIN SUNAN GUNUNG JATI EXCLUSIVE CLOTHING FROM SAUDI RAJANYA JUBAH SAUDI!! MURAH. BERKUALITAS. ORIGINAL NO KW. MELAYANI SEPENUH HATI.. #jubah #jubahsaudi #jubaharab #jubahmurah #grosirjubah #elashfaa #alharamain #haramain #alharomain #haromain #ikaf #alnoor #daffah #asheel #alasheel #niqab #cadar #waseef #sadaf #hanawe #rerhobe #omanibrand
Ayo masih ready baju koko al wafa..Stok nya terbatas lo..minat chat aja langsung ya. #jubahpria #alwafa #alnoor #elrahexclusive #rethobe
Ayo masih ready baju koko al wafa...Stok terbatas lo..Minat chat langsung aja ya #jubahpria #alwafa #alnoor #elrahexclusive #rethobe
Masih ready baju koko alwafa..stok nya terbatas lo..minat chat aja langsung ya #jubahpria #alwafa #alnoor #elrahexclusive #rethobe
Bloom. Trying out shooting and editing RAW images on the iPhone X _____________________________________ #ShotoniPhone #shotoniphonex #mobilephotography #architecture #sharjah #shj #alnoor #uae #vsco #lightroom
متابعة الواجبات اليومية مدرسة النور G1 #alnoor #great1 #letslearncenter #lets #english
Ayo masih ready nih gamis syairul muhibbinnya...Stok terbatas lo..minat chat langsung ya. #jubahpria #alwafa #alnoor #elrahexclusive #rethobe
Ayo masih ready nih gamis syairul muhibbinnya..Stok terbatas lo..minat chat langsung aja ya. #jubahpria #alwafa #alnoor #elrahexclusive #rethobe
Ayo masih ready nih gamis syairul muhibbin..Stok terbatas lo..minat chat langsung ya. #jubahpria #alwafa #alnoor #elrahexclusive #rethobe
شنو تحبون تاخدون من ستار بكس؟؟🍰🍩☕️#bhadbhabie #bh #kwt #emarat #ksa #oman #qatar #iraq #alnoor #noora
KOKO AL NOOR SAUDI ORIGINAL Bahan : Polyester, Silky, Tidak Transparan. . Size Available : XL, Lebar Bahu 46 L Lebar Bahu 44 M Lebar Bahu 42 . Kode : 50 Tinggi Badan 155 -159 52 Tinggi Badan 160 -164 54 Tinggi Badan 165 -169 56 Tinggi Badan 170 -174 58 Tinggi Badan 175 -179 . Harga : Rp. 175.000 Order & Info : 082370222289 089654912270 #jual #baju #koko #bajukoko #kokoalnoor #jualbajukoko #bajukokomurah #bajumuslim #bajumuslimmurah #bajumuslimpria #jualbajumuslim #grosir #gamis #gamismurah #jualgamis #gamispria #saudiarabia #premium #brand #alnoor #qori #gamissaudi #jubah #jubahmurah #jubahalnoor #jualjubah #order #cuma #di #bajukokokeni
#Repost @alghiffarycollection • • • ALNOOR BORDRI HARGA 325.000 WA 082198111188 Size sudah tertera di foto ya, bingung menentukan ukuran? Kirimkan tinggi badan dan berat badan anda pada kami. Stok cepat habis, jangan sampai ga kebagian😊 #alnoor #jubahalnoor #alnoorbordir #jubajalnoorkeren #jubahkece #gamisalnoor #gamiskeren #gamisbagus #gamislebaran
Ayoo masih ready baju gamis alwafa..stok terbatas lo..minat chat ja langsung ya. #jubahpria #alwafa #alnoor #elrahexclusive #rethobe
Ayoo masih ready baju gamis alwafa..stok terbatas lo..minat chat langsung aja ya. #jubahpria #alwafa #alnoor #elrahexclusive #rethobe
Ayoo masih ready nih baju gamis al wafa..Stok terbatas lo..minat chat langsung aja ya. #jubahpria #alwafa #alnoor #elrahexclusive #rethobe
Ayoo Masih ready nih baju gamis al wafa..stok terbatas lo..minat chat aja langsung ya. #jubahpria #alwafa #alnoor #elrahexclusive #rethobe
Ayo masih ready nih baju gamisnya..Stok terbatas lo..Minat chat langsung ya. #jubahpria #alwafa #alnoor #elrahexclusive #rethobe
Full Kitchen Renovation Complete! New cabinets, countertop, backsplash, tiles, sink, and dishwasher! 🙌 Call us today to transform your home!
Al-Noor’s lunch buffet is amazing! They have a Groupon out right now so snatch it while you can! • • #alnoor #alnoorbr #225 #225eats #indianfood #indianbuffet #chickentikimasala #naanbread #foodporn #buffet #redstickfoodies
Ayo ready baju gamis al wafa nya..Minat chat aja langsung ya. #jubahpria #elrahexclusive #alnoor #alwafa #rethobe
Ayo baju gamis al wafa nya masih ready..Minat chat langsung ya. #jubahpria #elrahexclusive #thobe #alnoor #rethobe
Sabah kahvaltısı, öğlen, akşam yemeği menülerimiz ve tatlı çeşitlerimizle Meydan şubebimizde; Tatlı çeşitlerimizle  Cumhuriyet şubemizde  sizlerleyiz... #trabzon #tatlı #kahvaltı #şöbiyet #lazböreği #karadeniz #ordu #blacksea   #eat #alnoor .tv  #kuymak #baklava #antep #onetrabzon #giresun #rize #instafood #food #cake #dessert #foods #tasty #uzungöl #türkiye #yemek #lezzet #lezzetdünyası
‏اجعل من حياتك شيئًا مختلفاً ، لا تكن نسخة من الآخرين ، ولا تقلدهم ، بل تفرد بنفسك ، واصنع لنفسك مجداً تفتخر به "💙💙. #alnoor
Times of Prayer and the Midnight Prayer Surah Isra’ – Verse 78 أَقِمِ الصَّلاَةَ لِدُلُوكِ الشَّمْسِ إِلَي غَسَقِ اللَّيْلِ وَقُرْءَانَ الْفَجْرِ إِنَّ قُرْءَانَ الْفَجْرِ كَانَ مَشْهُوداً 78. “Perform the prayer (rituals) from the declension of the sun till the darkness of the night, and the recitation (of prayer) at the morn, verily the recitation (of prayer) at the morn is witnessed (by the angels).” #namaz #qayamenamaz #shia #shiacommunity #karbalai #momineen #azadar #namaz #establish #alnoor @arifjankazmi #followthisaccount
We always talk about the hijab for women but we barely speak about the hijab for men and since we are a ummah to enjoyn good and forbid evil and guide toward goodness we must speak about eveything and Allah spoke to both genders. * Many brothers have this misconception that it's only sisters who must dress modestly and not attract non mahram but what many brothers ignore is that : Allah first spoke to you my brothers he ordered you to lower your gaze and guard your private parts [view surah a nur holy Quran] but what does that mean? * What is lowering the gaze? The eyes when they look at what is forbidden it leads to imagination and imagination leads to lust and the rise of desire and desire lead to zina.For this Allah ordered you brothers to lower your gaze to make it easier on you to not get weak, but lowering your gaze isn't only for the women in hijab it's also for women without hijab! * Even if a woman walk naked you must lower your gaze brothers! Look at Prophet Yusuf (Alayhi salam) he was alone with a half naked woman yet he lowered his gaze .Just like a woman get sins for attracting men, well a man also get sins for each look he give to a woman.Imagine how many sins you also get daily my brothers? * Guarding the private parts: it isn't about zina it self it's about preventing yourself from committing it but how? By not approaching what leads to it such as boyfriend/girlfriend thing, haram touch,haram talk etc . * You are also commanded to cover your awrah brothers and not wear tight fitting jeans.And even if you perfume to attract women its sinful! Your awrah is from belly to knees so make sure to be modest yourself brothers and take example on the Prophets and the Sahaba . * Once there was a beautiful woman who came to the Prophet ﷺ and a Sahabi couldn't stop looking at her.You know what the prophet did? He turned the head of the Sahabi! Meaning:lower your gaze!!!I know the world promote zina and women are half naked but remember one thing: for each time you lower your gaze you gain good deeds and Allah is preparing for you such a reward in jannah for your patience that if you were to know just a glimpse of it you would die from hapiness!#alnoor
Baju Koko merk Al-Mia Lengan Panjang Original, Produk terbaru Bahan Halus,tidak mudah kusut/lecek saat kita remas dan yg pastinya Adem dipakainya. 1 paket isi : - Kemeja Koko Al-Mia Berkualitas. - Kardus dan Kantong Merk Al-Mia. Size : S,M,L,XL,XXL. Pengiriman bisa melalui : JNE, JNT, ADAMJAYA, EXPEDISIZR , CV.BERKAT.RAHMAN Untuk cek dan order WA ,📲 081251263311 #berkatgurukita #muhibbinsekumpul #pecintaulamabanjar #banjarmasinbaiman #jubahharamain #ppags_sekumpul #majta #majtabanjarmasin #hasnurgroup #langgardaruliman #alnoor #sekumpul #aswaja #alwafacollectionshop #alwafacollection #samehcollection #iwantirta #samehcatalog #kalamulama #majelisrasulullahsaw #geraihawa #darulhijrahputra #banjarmasinberkah #kokoarzun #Gamisarzun #Gamishasgradini #KokoHasgradini #kokoalmia #kokoalrizky
‏﮼أستودعگ،اللّه،الذيَ،لآ،تضيع،ودآئعه♥️♥️. #alnoor 1/2/1440 .. ♥️♥️.. #abu_mariam_alameer
#Repost @alghiffarycollection • • • JUBAH ALNOOR BORDIR WARNA UNTUK IKHWAN HARGA 320.000 WA 082198111188 Bahan berkwalitas tinggi, elegant dan nyaman dipakai Ukuran sesuai yang tersedia di foto Tanya stok sebelum order! ------ #jubah #jubahalnoor #alnoor #jubahdewasa #jubahmurah #jubahkeren #jubahlebaran #bajulebaran2018 #bajukoko #bajukokopria #kokopria
النور لتوصيل الطلبات: 32228112 توصيل جميع طلبات الاسواق والمشاريع المنزلية * كفاءة عالية .. أمانة .. ودقة في المواعيد * سرعة التوصيل خلال ٢٤ ساعة * التوصيل داخل البحرين فقط * أسعار التوصيل تبدأ من دينارين * أسعار خاصة للزبائن المعتادة #النور #لتوصيل #الطلبات #توصيل #جميع #طلبات #الأسواق #المشاريع #المنزلية #التوصيل #داخل #البحرين #alnoor #for #delivery
Imaginative ColourFly!!! The butterfly house is the place to be if you’re a nature lover. Al Noor island has this beautiful nature park with the butterfly house and art installations. The lovely view of the Khalid Lagoon. Do visit while you’re in Sharjah @tmm_india @shjtourism @thinkstrawberries #kt #kartikyaarora #sharjah #saysharjah #visitsharjah #alnoorisland #alnoor
Eat big to get big #foodtym #gym_buddies #eatbig #getbig 💪💪💪 #live_large #alnoor
OUR HELPING HANDS IN SHAPING THE SOCIETY(YEAR OF ZAYED) My small contribution to the Year of Zayed! WE RISE BY LIFTING OTHERS”(Robert Ingersoll) I am starting this blog with a question. Ask yourself What makes you more thankful and giving? How did Volunteering Change me? Being More Thankful (Gratitude),Community is Important,Develop New Skills, Working Hard doesn’t always mean you make money,Peace Click on https://makwritesblogs.blogspot.com/ to read the complete blog. #yearofzayed #peace #volunteering #love #empathy #efforts #care #goodness #society #shapingasociety #skills #community #thankful #gratitude #uae #dubai #blogger #personalgrowth #donation #dubaicares #redcrescent #alnoor #leadership #diverse #giving #uaeblogger #pakistaniblogger #dxb
next page →