#dehevan

424 posts

Loading...
a quick wip of my independent read project (thank you archie for letting me borrow your deh book 🙏🙏🙏) - - - #sketch #sketchbook #comic #comicstrip #sketching #wip #dearevanhansen #deh #dehconnor #dehconnormurphy #dehevan #dehevanhansen #evanhansen #connormurphy
Here’s a spam of stuff I haven’t posted but is on my phone Artists: Clacomics and ask-gaymermell on tumblr, ???? . . . . #bmc #bemorechill #willconnolly #boyf #riends #boyf_riends #deh #dearevanhansen #connormurphy #evanhansen #dehevan #dehconnor #michaelmell #michael #connor #evan #jeremy #bmcmichael #bmcjeremy #jeremyheere #wbb #webarebears #icebear #panda #grizzly
YALL THERES A NEW CANADIAN EVAN HANSEN @rjbmarkus YALL IM SOR EXCITED THAT MY ART PLANS WENT AWAY FOR A WHILE SO I COULD DRAW THIS. Anyways, ignore all of that. * * * #deh #dearevanhansenevan #dehfanart #dearevanhansenfanart #evandearevanhansen #evanhansen #dehevan #evandeh #evanhansenfanart
I figured I should still post something today other than the secret Santa drawing, so have some /mediocre/ sketches... an Evan Hansen, another attempt at GorGor, and a Connor Murphy. /-/-/-/-/ #artistsoninstagram #artistsofinstagram #artist #art #artists #pensketch #sketch #pen #penart #schooldoodle #schooldrawing #deh #dearevanhansen #dehevan #evanhansen #connormurphy #dehconnor #hiveswap #hiveswapfriendsim #fanart #tagora #tagoragorjek
I DID IT YALL I FINALLY DID SOME DEH SHIT!!!! Here's the teens and Miguel because UwU. Also this art style was just for this. Also everyone guess what Connor is wearing under his hoodie I dare you. * * * #deh #dehfanart #dearevanhansen #dearevanhansenfanart #zoemurphy #alanabeck #evanhansen #connormurphy #jaredkleinman #migueldeh #dehmiguel #zoedeh #dehzoe #alanadeh #dehalana #evandeh #dehevan #connordeh #dehconnor #jareddeh #dehjared #zoemurphyfanart #alanabeckfanart #evanhansenfanart #connormurphyfanart #jaredkleinmanfanart
Sorry I haven't posted!! Dhxhdhdhx have a shitty WIP #jaredkleinman #dehjared #deh #dearevanhansen #evanhansen #dehevan
For some reason it won’t let me post the first picture right so uhh yeah haha but I’m literally obsessed with Dear Evan Hansen sksk #dearevanhansen #dehconnor #dehevan #evanhansen #connormurphy #treebros
I’m still sick, but here’s a redraw of a piece I did a little less than a year ago I’m super proud of the improvement I’ve made so far, even if I still have a long way to go yet . . . . #deh #dearevanhansen #art #myart #digitalart #photoshop #photoshopart #firealpaca #firealpacaart #dearevanhansenart #dearevanhansenfanart #evanhansen #evanhansenfanart #dehevan #dearevanhansenevan #fanart
hope yall had a good spooky day yesterday. but now its time for fucking CHRISTMAS. - - Credit: dearevanhansenshitposts - - #deh #dearevanhansen #dehmusical #dearevanhansenmusical #dearevanhansenbroadway #broadway #bway #musical #musicals #evanhansen #dehevan #connormurphy #dehconnor #treebros #treebrosdeh
So welcome to this account. This is for progress of the Dear Evan Hansen dating I am making. If you'd like to be a writer or artist go check out the Google froms in the link tree in the bio. For now, he's a sketch of Alana Beck. #dearevanhansen #deh #AlanaBeck #jaredkleinman #connormurphy #evanhansen #zoemurphy #alanadeh #dehalana #jareddeh #dehjared #connordeh #dehconnor #evandeh #dehevan #zoedeh #dehzoe #conlana #galaxygals #zolana #treebros #Zoevan #conguel
(edit: UGH forgot her glasses at the end MOOD wow great job anyways) badminton fun #deh #dearevanhansen #dehalana #dehevan #dehjared #jaredkleinman #evanhansen #alanabeck #maegimaki #art #fanart listen i have no idea why I made this or what it means but it radiates a very powerful energy I couldn’t resist I had to post (rip quality thanks to Instagram)
Day 23: play rehearsal Day 24: the play. Not my favorite part in the play but that’s showbiz baby Day 25: fashion. Oops I just drew Michael dressed up as George Salazar Day 26: Brooke and Chloe. Just to be clear, this is after them making up because I want their friendship to be g o o d - - - - - - #dearevanhansen #dearevanhansenmusical #dearevanhansenfanart #dearevanhansenjared #dehjared #dearevanhansenevan #dehevan #broadway #dearevanhansenconnor #dearevanhansen #michaelmell #bemorechill #bemorechillmichael #bemorechillmichaelmell #bemorechillfanart #bemorechillmusical #bmcmichael #bmcmichaelmell #bmcfanart #bmcrich #bmcrichgoranski #richgoranski #bmcjeremy #bmcjeremyheere #bmcboyfriends #bemorechilljeremy #heathersmusical #veronicasawyer #inktober #inktober2018
I swear I’ve been doing inktober y’all, I just haven’t posted them in like. Sooo long, anyway Day 18: crossover. It’s Chloe and Heather C just so y’all know, since I’m not the best at drawing them Day 19: The smartphone hour. This ones kinda self explanatory. Day 20: relaxation. Just Christine drinking tea because. Idk Day 21: Jenna Rolan. I’m trying to find a good way to draw her, old if this is decent or not Day 22: Bromance. I chose Michael and Jeremy because their friendship is god tier and I love them - - - - #dearevanhansen #dearevanhansenmusical #dearevanhansenfanart #dearevanhansenjared #dehjared #dearevanhansenevan #dehevan #broadway #dearevanhansenconnor #dearevanhansen #michaelmell #bemorechill #bemorechillmichael #bemorechillmichaelmell #bemorechillfanart #bemorechillmusical #bmcmichael #bmcmichaelmell #bmcfanart #bmcrich #bmcrichgoranski #richgoranski #bmcjeremy #bmcjeremyheere #bmcboyfriends #bemorechilljeremy #heathersmusical #veronicasawyer #inktober #inktober2018
dumb sloppy sketches cause I don’t EVER have time to draw REAL STUFF (the second one is technically a spoiler but you’d kinda have to know the context lol it’s dumb and sketchy but hey I’m just doin what I wanna) #deh #dearevanhansen #connormurphy #evanhansen #dehevan #dehconnor #maegimaki #art also ps if you have an ACTUAL design for ... (cough) neck birthmark man (cough) PLEASE send cause I don’t know what he ACTUALLY looks like and I think u all know what I’m thinkin I wanna draw.... anyways hmu
Day 15: two player game. I really like this one! Day 16: least favorite character. I couldn’t choose one from the musical, because I love them all. So I chose Christine from the book, which I don’t HATE but damn she ain’t the best (also I really hate how I drew her here) Day 17: comfort character. Idk if it’s my comfort character, but I always draw mitb stuff when I’m sad jdjdjd - - - - - - #dearevanhansen #dearevanhansenmusical #dearevanhansenfanart #dearevanhansenjared #dehjared #dearevanhansenevan #dehevan #broadway #dearevanhansenconnor #dearevanhansen #michaelmell #bemorechill #bemorechillmichael #bemorechillmichaelmell #bemorechillfanart #bemorechillmusical #bmcmichael #bmcmichaelmell #bmcfanart #bmcrich #bmcrichgoranski #richgoranski #bmcjeremy #bmcjeremyheere #bmcboyfriends #bemorechilljeremy #heathersmusical #inktober #inktober2018 #michaelinthebathroom
Day 10: favorite lyric. I actually love the lyrics in More than survive, especially the “I feel my stomach filling up with dread” part because it kinda sounds like “I feel my stomach filling up with bread” Day 11: i relate to Jeremy, because I too, make horrible decisions and I’m a stupid mf huh. Also I hate this drawing, but whatever I guess? - - - - - #dearevanhansen #dearevanhansenmusical #dearevanhansenfanart #dearevanhansenjared #dehjared #dearevanhansenevan #dehevan #broadway #dearevanhansenconnor #dearevanhansen #michaelmell #bemorechill #bemorechillmichael #bemorechillmichaelmell #bemorechillfanart #bemorechillmusical #bmcmichael #bmcmichaelmell #bmcfanart #bmcrich #bmcrichgoranski #richgoranski #bmcjeremy #bmcjeremyheere #bmcboyfriends #bemorechilljeremy #heathersmusical #veronicasawyer #inktober #inktober2018
Day 5: S.Q.U.I.P, literally my favorite drawing in my new sketchbook so far Day 6: favorite ship. Not sure if it’s my favorite, but it’s like. Canon? So I chose that one Day 7: Christine Canigula Day 8: favorite character as a kid. I chose Jeremy for this one because it seemed easier than Michael or Rich - - - - - - #dearevanhansen #dearevanhansenmusical #dearevanhansenfanart #dearevanhansenjared #dehjared #dearevanhansenevan #dehevan #broadway #dearevanhansenconnor #dearevanhansen #michaelmell #bemorechill #bemorechillmichael #bemorechillmichaelmell #bemorechillfanart #bemorechillmusical #bmcmichael #bmcmichaelmell #bmcfanart #bmcrich #bmcrichgoranski #richgoranski #bmcjeremy #bmcjeremyheere #bmcboyfriends #bemorechilljeremy #heathersmusical #veronicasawyer #inktober #inktober2018
Edit: this bitch got on explore? If y’all’re from there, consider following me for some uhhhh mediocre bmc fanart. Okay so fellas, me and my gf finished the list originally made by littleechoartist on the bmc amino. I’ll post the drawings when I get home today. Feel free to use with credit to them - - - - - - #inktober #inktober2018 #dearevanhansen #dearevanhansenmusical #dearevanhansenfanart #dearevanhansenjared #dehjared #dearevanhansenevan #dehevan #broadway #dearevanhansenconnor #dearevanhansen #michaelmell #bemorechill #bemorechillmichael #bemorechillmichaelmell #bemorechillfanart #bemorechillmusical #bmcmichael #bmcmichaelmell #bmcfanart #bmcrich #bmcrichgoranski #richgoranski #bmcjeremy #bmcjeremyheere #bmcboyfriends #bemorechilljeremy #heathersmusical #veronicasawyer
Tried something new with the lineart, kinda happy with it. Anyway, this is the first picture of Veronica I’ve ever drawn, and uhhhh I like it. Also every time I see Carrie Hope Fletcher as Veronica my heart just goes. Like damn she’s so amazing and pretty, definitely one of my favorite actors djjdjdj - - - - - #dearevanhansen #dearevanhansenmusical #dearevanhansenfanart #dearevanhansenjared #dehjared #dearevanhansenevan #dehevan #broadway #dearevanhansenconnor #dearevanhansen #michaelmell #bemorechill #bemorechillmichael #bemorechillmichaelmell #bemorechillfanart #bemorechillmusical #bmcmichael #bmcmichaelmell #bmcfanart #bmcrich #bmcrichgoranski #richgoranski #bmcjeremy #bmcjeremyheere #bmcboyfriends #bemorechilljeremy #heathersmusical #veronicasawyer #heathersveronica #heathersfanart
Haha yes matching icons dhhdhd Also it really sucks how toxic our fandom is when it comes to ships, and how it goes as far as harassing one of the actors?? Like, George Saladman is a god and y’all need to appreciate him more - - - - - #dearevanhansen #dearevanhansenmusical #dearevanhansenfanart #dearevanhansenjared #dehjared #dearevanhansenevan #dehevan #broadway #dearevanhansenconnor #dearevanhansen #michaelmell #bemorechill #bemorechillmichael #bemorechillmichaelmell #bemorechillfanart #bemorechillmusical #bmcmichael #bmcmichaelmell #bmcfanart #bmcrich #bmcrichgoranski #richgoranski #bmcjeremy #bmcjeremyheere #bmcboyfriends #bemorechilljeremy
Japanese doodles anyone?? . . . #dearevanhansen #dearevanhansenfanart #deh #treebros #EvanHansen #Connormurphy #dehevan #dehconnor #dehconnormurphy #dehevanhansen #redpen #doodles #pendoodles #redpendoodle ((hi sorry for not posting DBH like ever—if you wanna gimme sum *dbh* drawing requests in the comments I’d be happy to do them!!))
next page →