#devildickproblems

350 posts

Loading...
The signs are all there but I can't see bc I got a blindfold on πŸ€·πŸΌβ€β™€οΈ #devildickproblems #justonemoretimeandimdone #again #lmfao #realshit #thehoewhisperer #stifflersmom08 #thejerkoffz
#devildickproblems πŸ€¦πŸ»β€β™€οΈ
That #deepdicking always gets me too 😩 #devildickproblems #beware #bankcard #takeitall stolen from @robinhoodofmemes
Who else got that Devil Dick? πŸ˜ˆπŸ†πŸ™‹πŸ½β€β™‚οΈ #gay #instagay #gayman #hornydick #devildickproblems
You damn devil dick!!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€¦πŸ»β€β™€οΈ.......#pettybuttrue #pettymemes #realshit πŸ’― #devildickproblems
You're not a victim, you're a volunteer πŸ€¦πŸΌβ€β™€οΈ #nojudgementtho #beentheredonethatstolethetshirt #devildickproblems #mcm #mce #hesnogoodforyou #rp from one of my fave pages @_leo_fras_ πŸ‘£πŸ–€ #thehoewhisperer #stifflersmom08 #thejerkoffz
When you're friends with your ex and he invites you in for "coffee"...In the words of Dr Evil "How about noooo" . . . #coffeeiscode #notothecode #begonedevil #devildick #devildickproblems #howaboutno #nah
Story of my dick πŸ€·πŸ»β€β™‚οΈ#trap #devildickproblems
Right! Like come on home I was just playin πŸ™„πŸ€—πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #devildickproblems #bipolarchicks #whereyougoing #imjustplayin
Damn you devil dick πŸ† . . . #meme #memehumor #devildick #devildickproblems #shooshoo
LOVE that shit! Be ready for round 2 immediately! Ugh! Mmmmm!!! β€οΈπŸ˜˜πŸ€―πŸ˜πŸ˜πŸ˜³πŸ˜ˆπŸ’¦πŸ† #thenastierthebetter #ilovethatshit #devildick #devildickproblems #gooddickproblems #gooddickhaveyoulike #isthatso #😏
When you ask god for a SIGN ! 🀦 I set my water down and this is what I witnessed SATAN please let me live why would this glass D*** be looking at me #devildickproblems #signs #dickproblems #whylord #askingingforasign #TheD #whatwouldyoudoforit #πŸ†
The egos on them boys πŸ™‹πŸΌβ€β™€οΈI volunteer as a tribute #travesty #wastenotwantnot #devildickproblems
I have been with so many gays who are in a β€œhappy” relationship. Yet there sex life is dry as rich tea biscuit. So they cheat with me as they get best of both worlds. When I find out .... am like go fuck yourself. Guys you ain’t Hanna Montana and getting best of both worlds with my ass πŸ–•πŸ»#lieing #liar #cheater #gaylife #boybye #ripex #cheaters #commitmentphobe #lookwhatyoumademedo s #gayselfie #gaygram #gayexposed #ex #breakup #followtrain #slaybitch007 #ownit #dailystruggles #crushlove #gaysbelike #devildick #fuckyou #fuckboy #devildickproblems #cunts #boybye #britneyspears #britneybitch #gaysingle #grindr @slay_bitch007
It was a moment of weakness and now I'm sitting on an ice pack πŸ€¦πŸΌβ€β™€οΈ #fml #dontheystrangerme #devildickproblems #neveragainagain #smh #collab with this #bighead @the.bad.guy_summer.18 πŸ˜† #thirstythursday #TheBadGuy #stifflersmom08 #thehoewhisperer #thejerkoffz
I don't judge πŸ˜‚πŸ˜‚ . . #FourBossChix #FBC #love #ohdear #devildickproblems #dontjudgeme
next page →