#harumanpemikatwanita

21 posts

Loading...
SEBELUM NI JIKA NAK PERGI KERJA , ISTERI HANYA CIUM SAHAJA , TETAPI LEPAS PAKAI SKULLS PERFUME , ISTERI TAK NAK CIUM TAPI MENJILAT PULAK !!! . Lepas jilat pipi , isteri siap bisik ke telinga ; ‘ Malam ni ayang nak jilat abang satu badan , telur abang pun ayang akan jilat dan kemam-kemam . Abang baring je stanby ‘ . Suami yang nak pergi kerja macam nak kerja setengah hari sahaja . Tak sabar tubuh badannya nak di ratah dan di jilat oleh isteri sendiri . Jika anda berminat dengan #SkullsPerfume , hubungi agen sah kami untuk produk original . ✆ WhatsApp Klik Link: http://www.wasap.my/0176699279 #SkullsPerfume #SkullsPerfumeMalaysia #SkullsPerfumeOriginal #SkullsPerfumeOri #SkullsPerfumeHQ #PerfumeForMen #MinyakPengasihModen #HarumanMemikat #PheroxMalaysia #Pherox #Pherazone #Pheromances #Pheroking #Pherolin #Pheromiss #MinyakWangiLelaki #HadiahKahwin #HarumanPemikatWanita
HABIS SATU BADAN DIA JILAT !!! Tak tinggal 1 inci pun , semua tempat di jilat dari atas sampai bawah dan dari belakang sampai depan . . Wanita lebih sensitif terhadap bauan pada tubuh kamu . Memakai wangian akan menjadikan anda lebih menarik kepada wanita . Dalam memilih pasangan , bau adalah aspek penting bagi wanita . Dalam kajian Eropah , ia menunjukkan bahawa walaupun isyarat visual adalah yang paling penting bagi lelaki dalam memilih wanita , aroma pula adalah faktor yang paling berkuasa untuk wanita dalam memilih lelaki . Seorang lelaki menggunakan mukanya terlebih dahulu , manakala seorang wanita menggunakan hidungnya (walaupun dia tidak tahu!). . Selain itu , wanita mempunyai deria bau yang lebih baik dan lebih halus . Bermula pada saat dilahirkan , wanita secara konsisten mengungguli lelaki dalam ujian bau , dalam kedua-dua pengenalan dan pengesanan . Malah , hidung wanita juga ditujukan untuk sensitif terhadap pheromone lelaki . Semua wangian bergabung dengan aroma ini untuk membentuk pengalaman ciuman yang lebih berkesan dan menarik . . Haruman Skulls Perfume boleh memupuk hubungan emosi yang lebih mendalam dengan orang lain . Cubalah raikan hubungan itu . Anda lebih berkeyakinan apabila berhadapan dengan orang di sekeliling . “ BIAR TAK HENSEM JANJI WANGI “ #SkullsPerfume #SkullsPerfumeMalaysia #SkullsPerfumeOriginal #SkullsPerfumeOri #SkullsPerfumeHQ #PerfumeForMen #MinyakPengasihModen #HarumanMemikat #PheroxMalaysia #Pherox #Pherazone #Pheromances #Pheroking #Pherolin #Pheromiss #MinyakWangiLelaki #HadiahKahwin #HarumanPemikatWanita
SAYANG PUNYA PASAL , SAMPAI ISTERI TAK BAGI KERJA . . Selepas menggunakan #SkullsPerfume , dakapan isteri seolah tak mahu melepaskan . Isteri ghairah semacam . 24Jam ingin bersama sahaja . . “skulls perfume ini betul-betul membuatkan wanita terpikat” Ujar en razman dari gombak . . Anda tak cuba , memang anda tak tahu . Kalau anda dah cuba , baru anda tahu . . Jum hubungi pengedar sah kami untuk tahu lebih lanjut tentang SKULLS PERFUME . ✆ WhatsApp Klik Link: http://www.wasap.my/0176699279 #SkullsPerfume #SkullsPerfumeMalaysia #SkullsPerfumeOriginal #SkullsPerfumeOri #SkullsPerfumeHQ #PerfumeForMen #MinyakPengasihModen #HarumanMemikat #PheroxMalaysia #Pherox #Pherazone #Pheromances #Pheroking #Pherolin #Pheromiss #MinyakWangiLelaki #HadiahKahwin #HarumanPemikatWanita
WANITA TERPUKAU APABILA ANDA MENGGUNAKAN SKULLS PERFUME . “ BIAR TAK HENSEM JANJI WANGI “ . . . MEMIKAT , MEMPERSONA , MENGUJA DAN MENGGODA . Skulls Perfume merupakan minyak wangi termoden yang di cipta khas untuk lelaki yang mementingkan penampilan diri . Botol yang unik dengan rekabentuk “tengkorak” melambangkan ianya sesuatu yang GANAS bagi seorang lelaki SEJATI !!! . Wangian Skulls Perfume membina serta membuat tahap keyakinan diri anda setingkat lebih tinggi daripada orang lain bila berhadapan dengan orang sekeliling anda terutamanya wanita . Skulls Perfume juga mampu menarik perhatian orang sekeliling terutamanya wanita serta membuatkan mereka lebih mesra dan relax ketika berada berhampiran anda . . ✅ Skulls Perfume akan meningkatkan daya keterampilan anda . ✅ Meningkatkan aura kelakian anda . ✅ Membina tahap keyakinan diri anda apabila bertemu dengan orang sekeliling . ✅ Harumannya mampu memikat wanita . ✅ Menarik perhatian wanita untuk memandang anda . ✅ Memberikan daya aura bau “JANTAN” yang sangat unik . . Hanya 1-2 titis sahaja sudah mewangikan anda . Sapukan pada leher , nadi , tangan serta mana-mana bahagian badan anda . Kuasa Skulls Perfume yang dihasilkan pasti akan menarik lebih perhatian dan tumpuan dari orang sekeliling . . SKULLS PERFUME SANGAT SESUAI UNTUK ANDA YANG : ✔️ Bekerja ✔️ Bisnes ✔️ Dating ✔️ Persahabatan ✔️ Konfiden . #SkullsPerfume #SkullsPerfumeMalaysia #SkullsPerfumeOriginal #SkullsPerfumeOri #SkullsPerfumeHQ #PerfumeForMen #MinyakPengasihModen #HarumanMemikat #PheroxMalaysia #Pherox #Pherazone #Pheromances #Pheroking #Pherolin #Pheromiss #MinyakWangiLelaki #HadiahKahwin #HarumanPemikatWanita
ESOK 31 OGOS 2018 LAST PROMOSI MERDEKA . TETAPI .... HARI INI KAMI LAST POSTAGE PADA PUKUL 1.00 TENGAH HARI !!! . SELEPAS 01 SEPTEMBER 2018 , TIADA LAGI PROMOSI DAN HARGA NORMAL KEMBALI SEPERTI BIASA . CEPAT-CEPAT HUBUNGI KAMI UNTUK REBUT PELUANG HARGA PROMOSI SEBELUM 01.00 TENGAH HARI INI . ✆ WhatsApp Klik Link: http://www.wasap.my/60176699279/PromosiMerdeka #SkullsPerfume #SkullsPerfumeMalaysia #SkullsPerfumeOriginal #SkullsPerfumeOri #SkullsPerfumeHQ #PerfumeForMen #MinyakPengasihModen #HarumanMemikat #PheroxMalaysia #Pherox #Pherazone #Pheromances #Pheroking #Pherolin #Pheromiss #MinyakWangiLelaki #HadiahKahwin #HarumanPemikatWanita
PERCAYA ATAU TIDAK , HANYA AMBIL MASA 10 HARI SAHAJA 1500 UNIT #SKULLSPERFUME TELAH TERJUAL . KINI TINGGAL 5 UNIT SAHAJA LAGI . SIAPAKAH AGAK NYA YANG BERTUAH UNTUK HARGA PROMOSI . PROMOSI , PROMOSI , PROMOSI !!! MERDEKA SALES !!! TINGGAL BEBERAPA EMPAT HARI SAHAJA LAGI AKAN TAMAT HARGA PROMOSI INI . JUM DAPATKAN SEGERA , HARGA LEBIH MURAH DARI BIASA !!! . Hubungi kami pengedar sah dengan segera selagi STOCK MASIH ADA !!! ✆ WhatsApp Klik Link: http://www.wasap.my/60176699279/SkullsPerfume #SkullsPerfume #SkullsPerfumeMalaysia #SkullsPerfumeOriginal #SkullsPerfumeOri #SkullsPerfumeHQ #PerfumeForMen #MinyakPengasihModen #HarumanMemikat #PheroxMalaysia #Pherox #Pherazone #Pheromances #Pheroking #Pherolin #Pheromiss #MinyakWangiLelaki #HadiahKahwin #HarumanPemikatWanita
AKU BUKAN PLAYBOY . . Dulu tak siapa pun memandang , sekarang ramai wanita mula nak berdamping sehingga rakan opis mengatakan aku “playboy” . #SkullsPerfume memang menggoda baunya . Hanya perlukan 2 titis sahaja , bau tahan sehingga 8 jam . Memikat , menggoda dan memukau membuatkan wanita menjadi teruja dengan si pemakainya . #SkullsPerfume #SkullsPerfumeMalaysia #SkullsPerfumeOriginal #SkullsPerfumeOri #SkullsPerfumeHQ #PerfumeForMen #MinyakPengasihModen #HarumanMemikat #PheroxMalaysia #Pherox #Pherazone #Pheromances #Pheroking #Pherolin #Pheromiss #MinyakWangiLelaki #HadiahKahwin #HarumanPemikatWanita
AKU BUKAN PLAYBOY . . Dulu tak siapa pun memandang , sekarang ramai wanita mula nak berdamping sehingga rakan opis mengatakan aku “playboy” . #SkullsPerfume memang menggoda baunya . Hanya perlukan 2 titis sahaja , bau tahan sehingga 8 jam . Memikat , menggoda dan memukau membuatkan wanita menjadi teruja dengan si pemakainya . #SkullsPerfume #SkullsPerfumeMalaysia #SkullsPerfumeOriginal #SkullsPerfumeOri #SkullsPerfumeHQ #PerfumeForMen #MinyakPengasihModen #HarumanMemikat #PheroxMalaysia #Pherox #Pherazone #Pheromances #Pheroking #Pherolin #Pheromiss #MinyakWangiLelaki #HadiahKahwin #HarumanPemikatWanita
SKULLS PERFUME merupakan minyak wangi yang mempunyai getaran tenaga aura , berbeza dari minyak wangi yang terdapat di pasaran . . WANITA TERPUKAU APABILA ANDA MENGGUNAKAN SKULLS PERFUME . “ BIAR TAK HENSEM JANJI WANGI “ . MEMIKAT , MEMPERSONA , MENGUJA DAN MENGGODA . Skulls Perfume merupakan minyak wangi termoden yang di cipta khas untuk lelaki yang mementingkan penampilan diri . Botol yang unik dengan rekabentuk “tengkorak” melambangkan ianya sesuatu yang GANAS bagi seorang lelaki SEJATI !!! . Wangian Skulls Perfume membina serta membuat tahap keyakinan diri anda setingkat lebih tinggi daripada orang lain bila berhadapan dengan orang sekeliling anda terutamanya wanita . Skulls Perfume juga mampu menarik perhatian orang sekeliling terutamanya wanita serta membuatkan mereka lebih mesra dan relax ketika berada berhampiran anda . . ✅ Skulls Perfume akan meningkatkan daya keterampilan anda . ✅ Meningkatkan aura kelakian anda . ✅ Membina tahap keyakinan diri anda apabila bertemu dengan orang sekeliling . ✅ Harumannya mampu memikat wanita . ✅ Menarik perhatian wanita untuk memandang anda . ✅ Memberikan daya aura bau “JANTAN” yang sangat unik . . Hanya 1-2 titis sahaja sudah mewangikan anda . Sapukan pada leher , nadi , tangan serta mana-mana bahagian badan anda . Kuasa Skulls Perfume yang dihasilkan pasti akan menarik lebih perhatian dan tumpuan dari orang sekeliling . . SKULLS PERFUME SANGAT SESUAI UNTUK ANDA YANG : ✔️ Bekerja ✔️ Bisnes ✔️ Dating ✔️ Persahabatan ✔️ Konfiden #SkullsPerfume #SkullsPerfumeMalaysia #SkullsPerfumeOriginal #SkullsPerfumeOri #SkullsPerfumeHQ #PerfumeForMen #MinyakPengasihModen #HarumanMemikat #PheroxMalaysia #Pherox #Pherazone #Pheromances #Pheroking #Pherolin #Pheromiss #MinyakWangiLelaki #HadiahKahwin #HarumanPemikatWanita
INGIN MEMIKAT WANITA ??? Gunakan Kuasa SKULLS PERFUME . . Gunakan #SkullsPerfume sejenis pewangi lelaki yang mampu memikat wanita secara semulajadi . Skulls Perfume mampu membuatkan wanita mempesona , menguja dan MENGGODA . Skulls Perfume akan meningkatkan daya keterampilan anda terhadap wanita secara mendadak . Di-jamin oleh saintis antarabangsa ! Jadilah WIRA dalam arena memikat wanita ! . ✔️ SKULLS PERFUME membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan . ✔️ Wanita akan cuba menggoda ANDA tanpa anda sedari . ✔️ Lebih banyak mata memandang kearah anda tanpa paksaan . ✔️ Dengan kuasa memikat ini , anda pasti akan dapat lebih perhatian . ✔️ Anda akan dapat lebih senyuman dari wanita . ✔️ Anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan . ✔️ Hari yang anda lalui , pasti akan lebih menyeronokkan .! ✔️ DI-JAMIN BERKESAN . . Untuk dapatkan SKULLS PERFUME ,Hubungi 0176699279
SkullsPerfume. Boleh dibawa solat. Berasaskan Tumbuh Tumbuhan dan Buah Buahan. Tiada Alcohol. Formula Premium Special For SkullsPerfume.
FUHH , BAUNYA CENGGINI !!! BIAR TAK HENSEM , JANJI WANGI . . Haruman #SkullsPerfume memang best giler bak hang . Dulu lalu depan sesiapa pun , takda langsung yang sudi pandang . Sekarang ni dari jauh orang dah tenung semacam je . . Haruman SKULLS PERFUME sebenarnya sebahagian daripada gaya peribadi dan ia mempunyai impak besar terhadap penampilan serta pandangan orang terhadap diri kita . . SKULLS PERFUME bukan saja mampu membuatkan seseorang kelihatan lebih menarik , tetapi juga boleh menghilangkan tekanan seharian selain membantu menjadikan diri lebih berkeyakinan . . Anda tentu pernah teringat kepada seseorang atau suatu memori indah secara tiba-tiba apabila terhidu bau tertentu ??? . SKULLS PERFUME ialah campuran kompleks beberapa bahan mentah yang diadun antara sumber semula jadi dan sintetik dengan kandungan berbeza hingga menghasilkan bau tertentu . . Biarpun beberapa orang menggunakan minyak wangi yang sama , tetapi bau haruman berkenaan tetap berbeza kerana ia akan bercampur dengan bau semula jadi tubuh seseorang . . ✆ WhatsApp Klik Link: http://www.wasap.my/60176699279/SkullsPerfume
FUHH , BAUNYA CENGGINI !!! 😘🕶 TAK HENSEM , JANJI WANGI . . Haruman #SkullsPerfume memang best giler bak hang . Dulu lalu depan sesiapa pun , takda langsung yang sudi pandang . Sekarang ni dari jauh orang dah tenung semacam je . . Haruman SKULLS PERFUME sebenarnya sebahagian daripada gaya peribadi dan ia mempunyai impak besar terhadap penampilan serta pandangan orang terhadap diri kita . . SKULLS PERFUME bukan saja mampu membuatkan seseorang kelihatan lebih menarik , tetapi juga boleh menghilangkan tekanan seharian selain membantu menjadikan diri lebih berkeyakinan . . Anda tentu pernah teringat kepada seseorang atau suatu memori indah secara tiba-tiba apabila terhidu bau tertentu ??? . SKULLS PERFUME ialah campuran kompleks beberapa bahan mentah yang diadun antara sumber semula jadi dan sintetik dengan kandungan berbeza hingga menghasilkan bau tertentu . . Biarpun beberapa orang menggunakan minyak wangi yang sama , tetapi bau haruman berkenaan tetap berbeza kerana ia akan bercampur dengan bau semula jadi tubuh seseorang . . ✆ WhatsApp Klik Link: http://www.wasap.my/60176699279 /SkullsPerfume #SkullsPerfume #SkullsPerfumeMalaysia #SkullsPerfumeOriginal #SkullsPerfumeOri #SkullsPerfumeHQ #PerfumeForMen #MinyakPengasihModen #HarumanMemikat #PheroxMalaysia #Pherox #Pherazone #Pheromances #Pheroking #Pherolin #Pheromiss #MinyakWangiLelaki #HadiahKahwin #HarumanPemikatWanita
SALES MERDEKA! Cepat Hadiahkan Buat Suami, Tunang dan Boyfreind, Juga Sahabat Yang Meraikan Harijadi Bulan Ini. Bauan Memikat Mempesona Lain Dari Yang Lain. Swiss Formula Premium Quality Khas Untuk #SkullsPerfume ! #SkullsPerfume #SkullsPerfumeMalaysia #SkullsPerfumeOriginal #SkullsPerfumeOri #SkullsPerfumeHQ #PerfumeForMen #MinyakPengasihModen #HarumanMemikat #PheroxMalaysia #Pherox #Pherazone #Pheromances #Pheroking #Pherolin #Pheromiss #MinyakWangiLelaki #HadiahKahwin #HarumanPemikatWanita
“SUKA LA BAU PERFUME ABANG...” . “ABANG PAKAI PERFUME APA NI? BESTNYER!” . Makin berpeluh , makin mengancam baunya . Sangat menggoda tapi tak nampak terlalu berusaha... rilex, santai tapi deadly. Itu Yang penting . . Klu nnt i ada husband, i nak hubby I pakai perfume ni all the time. Kompom asyik berkepit jer. Memang suka sangat bau camni... . Anda ingin mencuba #SkullsPerfume ??? Dapatkan sekarang dan anda berpeluang memenangi free gift dari kami . ✆ WhatsApp Klik Link: http://www.wasap.my/60176699279/SkullsPerfume
MUKA HENSEM PUN MASIH SINGLE ??? 🤔 . Bro-bro di luar sana , kalau wanita ni suka kamu sebab muka hensem , memang teruk lah kamu . Bila dia jumpa lagi hensem dari anda , dia tinggalkan anda . Sebab dia nak cari yang hensem . . Tapi wanita ni suka pada bau sebenarnya . Wanita lebih sensitif terhadap bauan pada tubuh kamu . Memakai wangian akan menjadikan anda lebih menarik kepada wanita . Dalam memilih pasangan , bau adalah aspek penting bagi wanita . Dalam kajian Eropah , ia menunjukkan bahawa walaupun isyarat visual adalah yang paling penting bagi lelaki dalam memilih wanita , aroma pula adalah faktor yang paling berkuasa untuk wanita dalam memilih lelaki . Seorang lelaki menggunakan mukanya terlebih dahulu , manakala seorang wanita menggunakan hidungnya (walaupun dia tidak tahu!). . Selain itu , wanita mempunyai deria bau yang lebih baik dan lebih halus . Bermula pada saat dilahirkan , wanita secara konsisten mengungguli lelaki dalam ujian bau , dalam kedua-dua pengenalan dan pengesanan . Malah , hidung wanita juga ditujukan untuk sensitif terhadap pheromone lelaki . Semua wangian bergabung dengan aroma ini untuk membentuk pengalaman ciuman yang lebih berkesan dan menarik . . Haruman Skulls Perfume boleh memupuk hubungan emosi yang lebih mendalam dengan orang lain . Cubalah raikan hubungan itu . Anda lebih berkeyakinan apabila berhadapan dengan orang di sekeliling . “ TAK HENSEM TAKPE JANJI WANGI “ . ✆ WhatsApp Klik Link: http://www.wasap.my/60176699279/SkullsPerfume #SkullsPerfume #SkullsPerfumeMalaysia #SkullsPerfumeOriginal #SkullsPerfumeOri #SkullsPerfumeHQ #PerfumeForMen #MinyakPengasihModen #HarumanMemikat #PheroxMalaysia #Pherox #Pherazone #Pheromances #Pheroking #Pherolin #Pheromiss #MinyakWangiLelaki #HadiahKahwin #HarumanPemikatWanita
APAHAL BRO DOK USYA-USYA AKU NI ??? 😎 KAU NAK MENGORAT KE ???😍 TAK MALU KE ??? . Pedihnya hati ini apabila seorang wanita cantik menjerit sebegitu depan khyalak ramai ketika seorang lelaki baru nak mengorat . Tapi kalau anda sudah mula gunakan #SkullsPerfume , Anda sebagai lelaki pula jual mahal kepada wanita di luar sana . Kerana aura SKULLS PERFUME yang anda gunakan mampu membuatkan wanita di luar sana tergoda . Hanya dua titisan sahaja , wanita sudah tergoda , teruja , terpesona dan terpikat . Haruman SKULLS PERFUME memang best bro . Baunya tak dapat di tandingi dengan mana-mana perfume . Mampu bertahan 8-12jam sehari dan yang paling best baunya buatkan orang tertanya-tanya “ Dari manakah datangnya bau ini , sangat menggujakan “ . . Kalau bro asyik tengok je , sampai bila pun perubahan tu tak berlaku . “BIAR TAK HENSEM JANJI WANGI” Berminat nak mencuba ? ✆ WhatsApp Klik Link: http://www.wasap.my/60176699279/SkullsPerfume
Pheromances adalah sejenis wangian pemikat yg mengandungi pheromone. Kandungan pheromone didalam Pheromances adalah 50x kepekatan berbanding jenama lain diluar sana. . Nak pikat wanita? Nak pikat awek? . Jom beli Pheromances skrg ! . Harga : RM80 sebotol termasuk Poslaju . . Whatsapp / SMS : 013-2367897 Whatsapp / SMS : 013-2367897 . #terapibatin #pewangipemikatwanita #pewangipenggodawanita #minyakpengasihmoden #minyakpengasih #minyaksenyonyong #stokispheromances #penjualpheromances #stokispheromiss #bazaarpaknil #pemikatwanita #minyakwangilelaki #minyakwangiperangsangwanita #minyakpemikatperempuan #pheromancesoriginal #pheromances50xmalaysia #pheromances50x #pewangiperangsangwanita #pheromances #pewangipemikatwanita #pewangipenggodawanita #pewangipemikatperempuan #perfumelelaki #perfumepemikatwanita #harumanpemikatwanita