#ig_minimalshots

1,034,198 posts

Loading...
Banyak pertanyaan sekarang yg gua dapetin dari temen disekitar gua. Mereka nanya "kenapa ga pacaran sama si A tram?" atau "gila kok lo jomblo sampe selama ini sih tumben". - Sebenernya kesel sih gua ditanya kaya gitu, tapi mau gimana itu juga hak mereka buat bertanya. Akhirnya gua cuma bisa jawab sambil senyum-senyum "pacaran ya? Hmm maunya sih gitu cuma untuk sekarang gua lebih milih buat sendiri aja deh" - Kenapa gua jawab kaya gitu(?), karna di umur gua yg mau 22 tahun ini gua ngerasa ini waktunya gua fokus kerja dan jalanin apa yg menjadi tujuan hidup gua. Ya karna gua juga pengen punya kantor sendiri makanya gua fokus buat brand gua @hotouno.co dan sekarang juga ada @hateolddate . InsyaAllah tahun ini gua akan buat sesuatu bareng beberapa sahabat gua dari @weirdamigo . - Dan sekarang gua juga lagi fokus kerja di perusahaan yg menurut gua kesempatan bekerja disana sangat baik dengan gaji yg sangat besar. Jadi gua belum kepikiran untuk pacaran karna lagi seneng senengnya cari uang. Jadi ini alesannya gua masih mau sendiri. Mungkin dalam beberapa situasi pacaran itu baik cuma kadang dalam kondisi tertentu pacaran itu malag menjadi beban buat gua. Semoga aja itu opini gua yg salah hehe. Intinya tahun ini dan beberapa tahun kedepan gua mau fokus untuk ngebranding usaha gua sama @lentyrachman @itsmrizky @andiraihan1 dan buka creative agency bareng @rezzdit @riomario3 @biandaar @irzaardiansyah @achmedandrew . Alhamdulillah gua bisa kerja bareng mereka dan membuat gua semakin semangat jalanin proses ini. Thanks, InsyaAllah tahun ini apa yg gua udah rencanakan bisa berjalan dengan sukses dan InsyaAllah gua pacarannya nyusul wkwk.
Photo of the day : . . . 🏆🌟 Congratulations @hx1125 your photo has been featured! 🌟🏆 . . . Share your experience, using #minimalgirl and don't forget to follow us. Keep support this feature account. @girlinminimal ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ #mindtheminimal #ignant #ig_minimalist #ig_minimalshots #minimalism #tv_simplicity #minimalexperience #minimalint #minimal_greece #mnm_gram #womeninframe #paradiseofminimal #minimalism_world #minimalpeople #rsa_minimal #tv_tinypeople #minimalmood #minimal_perfection #streetdreamsmag #unlimitedcities #instagram #minimal_phototrip
. 🏆@tomomi_cottoncandy CONGRATULATIONS! . Photo selected by @id4os6 . Tag your shots: #indies_minimal . . INDIES GRAM GROUP Follow @_indies_minimal @indies_gram . .
Currently on pins and needles awaiting my last batch of film to be ready | Joshua Tree, January 2019 . . . . . www.jacobaaronphoto.com #rsa_minimal #ig_minimalshots #minimalist #minimalism #minimal #mindtheminimal #vsco #vscocam #vscox #joshuatree #california #southerncalifornia #inlandempirephotographer #nikon #nikonphotography #joshuatreenationalpark #desert #cholla #cactus #🌵
Que Deus abençoe a nossa semana! 🧡
🍻
Y nunca antes vibré tan bien . . . . . . . . (23)
. ✨ This weeks "Fab Finds" goes to... . ↖️ @ishihako ↗️ @tozzzze ↙️ @sheepinflight ↘️ @stockisky . ✨ Please take time to visit the galleries of these exceptional photographers ! . ✨ We would like to thank you for following & tagging to... @minimal_perfection / #minimal_perfection . ✨ Our dedicated moderators... • @drbell9460 (Diana) • @lakusagirl (Liza} • @penny2901 (Penny) * @habib_yusyaf (Habib) • @templegirly (Therese) . 🔖#ag_minimal #eraminimal #ig_minimalshots #ig_minimalismo #killerminimal #bnw_mnml #colorsoftheweek #igersminimal #mafia_minimal #minimal_int #minimalmood #mindtheminimal #minimal_greece #minimalism_world #mnm_gram #ig_minimalist #ic_minimal #justelimage #two_themes #nothingisordinary #peopleinwalls #ptk_minimal #rsa_minimal #surreal_minimalism #tstunning_shots #popyacolour #tv_simplicity
. . . . 🚪🚪🚪🚪🚪🚪 🚪🚪🚪🚪🚪🚪 🚪🚪🚪🚪📋🚪 🚪🚪🚪🚪📋🚪 🚪🚪🚪🚪📋🚪 🚪🚪🚪🚪🚪🚪 🚪🚪🚪🚪🚪🚪 . .
... You ever got that feeling when you're sat down thinking which country to go next for your travels and photography only for a question to enter your mind asking "how about explore the rest of your OWN country"? ... ... Let me know about some locations worth visiting in the UK ... • • • #yallerseurope #awesomeminimal #passionpassport #europe_gallery #igminimal #TopEuropePhoto #momentwide #pink #shotonmoment #bestcitybreaks #ig_europe #living_destinations #theprettycities #londonstreets #londonarchitecture #europe_vacations #wonderfuldestinations #bestcity #minimalplanet #minimal_perfection #bestcitybreaks #ig_minimalshots #prettylittletrips #villiages #doorsoflondon #traveldeeper #exploreyourcity #prettycitylondon #prettycity #mysecretlondon
Frost Tower Parking
Minimal.
Member feature: @e_ihs_oy ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Congratulations Yoshie !🖤 ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Please take a moment to support our featured artists by checking out their beautiful gallery and showing some majestic_minimal Love. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Take part of the adventure. Use the tag #majestic_minimal and follow @majestic_minimal to get featured. Membership by invitation only. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Photo selected by @nico_louis1 ______________________ . Tags: #majestic_minimal #tv_simplicity #rsa_minimal #ptk_minimal #tv_allwhite #pocket_minimal #tv_flowers #flowers #december #unlimitedminimal #minimal_arts #fa_minimal #bestshotz_minimal #minimal_greece #ic_minimal #loves_minimalism #eraminimal #minimalism_masters #minimal_experience #botanical #ig_minimalshots #flowerstagram #flowersofinstagram #minimal_flora #macro #macrophotography #naturephotography #wp_flower
Оказывается, волшебство заканчивается, если перестать делать снимки и выкладывать их...
The MOON is about to set behind the Sydney Opera House early this morning. I find myself drawn to the very unique architectural form of the Opera House, it is such a stunning building that keeps calling me to continue photographing it from every angle! - PICTURE: Gordon McComiskie - Nikon D850, ISO 1600, f6.3, Nikon 70-200mm f2.8 lens at 135mm, 2 images masked together, one for the moon and the other for everything else, main is 2.5 seconds, image further enhanced in Photosho...p - Photographed from Lady Macquaries Chair, Sydney, Australia https://www.facebook.com/groups/fineartzone/permalink/764755390552672/ Copyright has the owner and poster on Facebook Fine Art ZONE -Photography https://www.facebook.com/groups/fineartzone/ #fineart #architecture #fineart #monochrome #picoftheday #instagood #fineartphotography #fineartphoto #photooftheday #instagram #creative #conceptual #minimalism #minimal #aksiine #artwork #art #instadaily #photography #storytelling #abstract #minimalism_world #ig_minimalshots #awesome_photographers
nendo
Shapes and shadows.
only love can seep through our pores
===================================== 🎴 M I N I M A L O F T H E D A Y ===================================== P H O T O B Y @ernest.nyh ===================================== 🏆🎉 C O N G R A T U L A T I O N S 🎉🏆 ===================================== D A T E 19/01/2019 C H O S E N B Y @vaggelisdedes ===================================== I D T A G #mpt_ernest_nyh F O L L O W @minimal_phototrip T A G #minimal_phototrip 🔵 Member of @phototrip_hubs_team ===================================== VISIT THE HUBS OF OUR FAMILY: @portraits_phototrip @awesome_phototrip @bw_phototrip @houses_phototrip @drone_phototrip VISIT THE FRIENDLY HUBS: @kings_greece @urban_greece ====================================== #minimalpeople #minimalint #ig_minimalshots #minimalism_world #loves_minimalism #minimalmood #rsa_minimal #pocket_minimal #supermegamasterpics_minimal #great_captures_minimal #minimal_perfection #unlimitedminimal #minimalism_one #minimalzine #minimaldotcom #minimal_view #tv_minimal #ptk_minimal #loves_united_minimal #bns_minimal #top10minimal #wow_minimal #tgif_minimal #picturetokeep_minimal #total_minimal #minimalism_masters #minimalobsession
Pop-pop-pop!
⬛️⬜️
next page →