#ihsan

60,917 posts

Loading...
#Repost @nefesyayinevi (@get_repost ) ・・・ “Allah mümkün, imkânsız ya da büsbütün imkânsız ‘her şeye güç yetirebilir.’ O’nun kudreti, her şeye nüfuz eder, ihsanı geniştir. Onun yaratışında herhangi bir tekrar yoktur.” #islamimanihsaninsan #cemalnursargut #nefesyayinevi #islam #iman #ihsan #insan #tasavvuf #mutluluk #inanç #dünya #ahiret #idrak #akıl #teslimiyet #imkan #imkansız #kudret #kadir #hzmuhammed #hzpeygamber #güzelahlak #kitap #oku #okumakgüzeldir #kitaplık #kitaplar #tavsiyekitap
Ikhlaskan hari kemarin, syukuri hari ini, tawakkal untuk hari esok. Namun bertawakkal adalah, ikatlah untamu terlebih dahulu baru bertawakkal, bukannya bertawakkal agar unta tidak hilang tetapi tanpa mengikatnya. Maka bertawakkal untuk hari esok adalah dengan tetap mempersiapkannya. Lakukanlah di hari ini hal-hal yang akan kau syukuri di masa depan. #iman #islam #ihsan #ikhlas #syukur #tawakal #sabar #masadepan #motivasi #inspirasi #muslim #muslimah #taklim #majelistaklim #nasihat #tausiah #kajian #kajianislam #kajiansunnah #ranggaprimanto
Ибн аль-Къаййим сказал: «Остерегайтесь того, что одолеют вас «я», «есть у меня» и «у меня». Этими тремя фразами были испытаны Иблис, Фараон и Къарун. «Я лучше него» (7:12) — это Иблис. «Мне принадлежит власть над Египтом» (43:51) — это Фараон. «Всё это даровано мне благодаря знанию, которым я обладаю» (28:78) — это Къарун. Наилучшее употребление слова «я» — помещение его в слова: «Я — раб грешный, ошибающийся, испрашивающий прощения, признающий грех свой...» И так далее в том же духе. Лучшее употребление слов «есть у меня» — «есть у меня грех», «есть у меня преступление», «есть у меня потребность в Господе, необходимость в Нём и униженность» и так далее. Лучшее употребление слов «у меня» — «прости мне совершённое мною всерьёз и в шутку, не нарочно и умышленно, ибо всё это есть у меня»». «Избранное» 2/459-460 («Задуль-Ма’ад» 2/434)
Отмечайте друзей и ставьте лайк❤ с помощью  этого ваши подписчики увидят  и послушают Коран💫  ИнШаАЛЛАХ за это вам будет  награда☺ Пророк Мухаммад ( да благословит Его АЛЛАХ  и приветствует ) сказал: "Тому , кто послушает  один читаемый  аят, запишут добро, преувеличенное в несколько раз" Хадис передал (Ахмад) 🕊 Подписывайтесь и извлекайте пользу🤗 #ислам #мекка #медина #мусульмани #пророк #ихсан #намаз #коран #islam #hoblos #misharirashid #muhammadhoblos #mekka #medina #namaz #ihsan #koran #quran #misharirashid #БасирДураку #basirduraku
#Repost @syamsul_rijal__ (@get_repost ) ・・・ Arti Dia bagiku Dia adalah perlambang keyakinan yang menyelamatkan nasib manusia kelak di hari akhir Dia adalah hakikat sebuah pengorbanan yang tak lekang zaman, diemban dari generasi ke generasi Dia adalah saksi kejayaan, menaungi ratusan juta manusia dalam kemuliaan dan kehormatan Dia adalah kalimat tauhid yang kita ingin mati dengannya Dialah panji rasulullah . #lovealloh #loveallah #lovemuhammad #loveislam #mujahid #mujahidin #jihad #syahid #hijrah #makkah #madinah #negerisyam #syam #suriah #palestine #iraq #yaman #syariah #islam #iman #ihsan #cintaAlloh #cintaMuhammad #tauhid #laskarpembelaislam #pejuangislam . #PerinduKejayaanIslam #yukngajiajaranislam
"And be patient, for Allah lets not the reward of the good-doers be lost." [11:115] . Literally, صَبر (sabr) means to tie. Therefore, in usage, Sabr is also used to carry the sense of keeping one's naughty self in control. Also included within its sense is the effort made to keep one's self firm and unflinching when it comes to doing what is good and right, as well as the effort to check and hold it back from getting involved with bad deeds. At this place, asking the Holy Prophet (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) to be patient could also mean that the injunctions given to him in the cited verses - for example, 'stand firm,"establish salah,' etc. - are things he should hold fast to. . And it is also possible that the purpose may be to exhort him to be patient in the face of the hostility of enemies and the pains caused by them. As for what was said after that - 'Allah lets not the reward of the good-doers be lost' - it obviously suggests that 'al¬muhsinin' (good-doers) are people who faithfully observe the injunctions of do's and don'ts as given in the cited verses. In other words, they are firm in their religion, adhere to the limits set by the Shari'ah, maintain no friendly relations with the unjust unnecessarily, are punctual with their Salah, offering it as its etiquette demands, at the most preferred timings, and that they stand firm on all religious injunctions. . The essence of what has been said above is what the Holy Prophet (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) has himself said while defining 'Ihsan' - "obey and worship Allah Ta'ala as if you are seeing Him or, at the least, that Allah Ta'ala is seeing you. When one achieves this station of the certitude of the Being and Attributes of Allah Ta'ala, all words and deeds that issue forth from him become automatically correct. . [Continuation in the comment section] . . . . #Sabr #Patient #GodsTiming #Qadr #Allah #Ihsan #Tafsir #Quran #Poetry #Poem #Revert #Muslim #Muslimah #RevertsThoughts #IslamicPoetry #IslamicReminder #Micropoetry
Поставьте лайк❤ кому не сложно чтобы и другие увидели нашу группу, и извлекли пользу от группы☝ Подписывайтесь на полезные группы ⬇⬇⬇⬇ ➡@official_sunna@official_gurabaa @official_sunna @_salyaf_istina_ #hadis #ihsan #islam #religiya #nashidvideo #musulmane #nashid #nasheed #nasheeds #videonashid #post #mubarak #hadj #hadj2017 #napominanie #mekka #dubay #dagestan #ислам #мусульмане #религия #мусульмане #хадж #намаз #пост #Аллах #нашид #нашиды #хадисы #ихсан #чтениекорана
Semoga babang ihsan menang! Jadi jotingsan bakal kompakan juara tahun ini😍🙏🙏 #ihsanmaulanamustofa #ihsan #ginting
Уделите 1 минуту и послушайте Коран 🍃 и чтобы услышали остальные чтение Корана, напишите ◾ К О Р А Н Подписывайтесь на полезные группы ⬇⬇⬇⬇ ➡@official_sunna@official_gurabaa @official_sunna   @_salyaf_istina_ #hadis #ihsan #islam #religiya #nashidvideo #musulmane #nashid #nasheed #nasheeds #videonashid #post #mubarak #hadj #чечня #napominanie #mekka #dubay #dagestan #ислам #мусульмане #религия #мусульмане #хадж #намаз #пост #Аллах #нашид #нашиды #хадисы #ихсан #чтениекорана
Поставьте лайк❤ кому не сложно чтобы и другие увидели нашу группу, и извлекли пользу от группы☝ Подписывайтесь на полезные группы ⬇⬇⬇⬇ ➡@official_sunna@official_gurabaa @_salyaf_istina_ #hadis #ihsan #islam #religiya #nashidvideo #musulmane #nashid #nasheed #nasheeds #videonashid #post #mubarak #hadj #чечня #napominanie #mekka #dubay #dagestan #ислам #мусульмане #религия #мусульмане #хадж #намаз #пост #Аллах #нашид #нашиды #хадисы #ихсан #чтениекорана
Уделите 1 минуту и послушайте Коран 🍃 и чтобы услышали остальные чтение Корана, напишите ◾ К О Р А Н Подписывайтесь на полезные группы ⬇⬇⬇⬇ ➡@official_sunna@official_gurabaa @official_sunna   @_salyaf_istina_ #hadis #ihsan #islam #religiya #nashidvideo #musulmane #nashid #nasheed #nasheeds #videonashid #post #mubarak #hadj #чечня #napominanie #mekka #dubay #dagestan #ислам #мусульмане #религия #мусульмане #хадж #намаз #пост #Аллах #нашид #нашиды #хадисы #ихсан #чтениекорана
Futur ... • Iman itu naik turun, fluktuatif, seperti halnya bersepeda, kalo lagi turun gak capek, saat naik itu yang berat. • Nanti aja shalatnya, nanggung ! Dhuha gak yah? Nanti aja lah. Mau tahajud, tapi masih ngantuk. Ada kajian, tapi lagi mager. • Tanda awal diri seseorang mulai futur adalah ketika ia sudah malas untuk belajar agama, seiring dengan itu ia akan malas untuk beribadah, ia tetap melakukan semua kewajiban agama, namun semua itu dilakukan hanyalah sekedar membebaskan diri dari kewajiban, ia tidak bisa lagi menikmati nikmatnya beribadah. • Berikutnya ia mulai asyik tenggelam dengan dunia, bahkan terasa enteng ketika melakukan kemaksiatan, ia tertipu karena menganggap bahwa diri pasti diampuni, bersandar kepada sifat Maha Penyayang Allah, namun lupa kalau azab-Nya pun amatlah pedih. • #selfreminder #hijrah #islam #iman #ihsan #istiqamah #senyum
yuk intip keseruan atlet pelatnas pbsi cipayung menjalani vaksin difteri (bulan maret 2018) . jojo kompor juga ya jadi orang HAHAHA ternyata ginting sama ihsan agak2 takut gimana gitu ya guys😂 btw ginting kok bikin gemassss😍 . ngakak nih ihsan baru juga dipegang belum disuntik udah teriak duluan WKWK kalo kata dia mah kaya dicubit tapi didalem nyubitnya gitu WKAKAKA @jonatanchristieofficial 👊 @sinisukanthony 👊 @ihsan_maulanamustofaa cr. semarpetruk #jojo #jonatanchristie #ginting #sinisukaanthony #ihsan #ihsanmaulanamustofa #indonesia #badminton #bulutangkis #athlete #atlet
AHAD PERANG BADAR Komik Islam "Ya Allah, penuhilah untukku apa yang Kau janjikan kepadaku. Ya Allah, berikan apa yang telah Kau janjikan kepadaku. Ya Allah, jika Engkau biarkan pasukan Islam ini binasa, tidak ada lagi yang menyembah-Mu di muka bumi ini." (HR. Muslim dan Ahmad) - Doa Muhammad Rasulullah di saat kondisi begitu genting dalam pertempuran Badar - Komik Ahad yang berkisah tentang Sirah Perang Badar ini hadir untuk memberikan semangat kepahlawanan. Sebuah kisah nyata pertarungan antara Haq dan Bathil untuk menegakkan agama Allah di muka bumi. Siapa pahlawan sesungguhnya yang harus dikagumi dan diteladani. Dan siapa saja musuh-musuh Islam yang mereka tak akan pernah berhenti untuk menyerang hingga akhir zaman. "Saya suka style-nya kalijaga dalam menggambarkan kronik perang badar. Terlebih lagi, disajikan melalui aksi-demi-aksi yang menarik. Satu lagi referensi bacaan generasi muda Islam yang rindu sosok pahlawan yang nyata, di tengah gegap gempita heroisme fiktif. Salut!" @bangdzia Komikus Gambar itu Haram? "Bagaimana bisa mencintai Rasulullah shallallahu alaihi wasallam dan para Sahabat radhiallahu anhum jika tidak mengenal kisah perjuangan mereka. Dan Kalijaga adalah komikus muda yang kukenal memang concern dengan komik sejarah Islam, termasuk kali ini dengan goresan gambarnya yang khas menceritakan tentang perang Badar yang semoga membuka wawasan generasi muda muslim." @omsqu Komikus Pengen Jadi Baik "Alhamdulillah, muncul lagi karya yang bisa menjadi media belajar yang bagus tentang perang Badar. Semoga makin banyak karya-karya dengan latar belakang sejarah Islam yang tersaji dalam komik seperti ini..:)" @doni_kudjo Komikus Kudjo Komik SPESIFIKASI : Komik : AHAD Perang Badar Komikus : @kalijaga_z Penerbit : @ihsancomicmedia @ihsanmediapenerbit group Ukuran : 14,5 x 21 cm Kertas : Imperial 72 gr Isi : 114 Halaman (b/w) Jilid : Blok Lem + Wrapping Cover : AC 230 gr ; Laminating Doft ; Spot UV ; Emboss Harga : Rp 40.000,- Pemesanan : @ihsanmediapenerbit Kontak : 0822-6162-3155 #ahad #perangbadar #komikislam #komiksejarahislam #komikperadabanislam #sirahnabawiyah #sejarahperadabanislam #komikpahlawanislam #islamichero #islamiccomic #ihsan
yuk intip keseruan atlet pelatnas pbsi cipayung menjalani vaksin difteri (bulan maret 2018) . jojo kompor juga ya jadi orang HAHAHA ternyata ginting sama ihsan agak2 takut gimana gitu ya guys😂 btw ginting kok bikin gemassss😍 . ngakak nih ihsan baru juga dipegang belum disuntik udah teriak duluan WKWK kalo kata dia mah kaya dicubit tapi didalem nyubitnya gitu WKAKAKA @jonatanchristieofficial 👊 @sinisukanthony 👊 @ihsan_maulanamustofaa cr. semarpetruk #jojo #jonatanchristie #ginting #sinisukaanthony #ihsan #ihsanmaulanamustofa #indonesia #badminton #bulutangkis #athlete #atlet
SAKAL UZATMANIN FAYDALARI Sakalın bazı dünyevi, tıbbi ve biyolojik faydalarından da bahsedilir: Birincisi: Sakal kesme âleti (makine, ustura-cilet vs.) çenede ve yanaklarda gezdirildiğinde görme duygusuna zarar verir. Bu harekete devam edenlerin görme gücü zamanla zayıflar. Fakat sakal bırakanlar, kesmenin meydana getirdiği görme zayıflığı rahatsızlığından uzak olurlar. Tıb otoritelerince bu böyle tesbit edilmiştir. İkincisi: Sakal, zararlı mikropların boğaz ve göğüs dışına ulaşmasını önler. Üçüncüsü: Diş etlerini tabiî arızalardan korur. Dördüncüsü: Sakal kılına vücuddan yağ ifrazatı yayılır, bununla cild yumuşak ve taze kalır. Canlılık kazanır. Aynen, yeşil otlar bitiren sulak arazinin su ile canlılığını sağladığı gibi. Fakat, sakal tıraşı olmakla yüzdeki bahsedilen bu ifraz vazifesi durur ve ciltte kuruluk hasıl olur. Beşincisi: Cilt kanserini önlemeye yardımcı olması, astım ve alerjiye karşı bariyer oluşturması, soğuk algınlığa karşı koruması, bakteriyel enfeksiyonlara karşı engel oluşturması gibi faydalar da sayılabilir. Selam ve dua ile... #sakal #fayda #cilt #sünnetiseniyye #sünnet #tasavvuf #yol #nur #kuran #ümmet #iman #namaz #dua #ibadet #vird #zikir #zikrullah #şükür #fazilet #pray #sağlık #healthy #ihsan
"Mü'minler ancak kardeştir. Öyleyse kardeşlerinizin arasını düzeltin Allah'a karşı gelmekten sakının ki size merhamet edilsin..." (hucurat, 10) . . . #islam #lailaheillallah #iman #tağut #şirk #tevhid #ihsan #haya #ebuubeyde #ebuhanzala #ebuzeyd #ibrahimgadban #millet #rte #meclis #küfür #sofi #tarikat #menzil #şeyh #tbmm #meclis #bakan #tevessül #recep #erdoğan #hakimiyet #Allahındır #nasheed #neşit
SuperTramp adventure 😈 . . . . . #SGR RACING TEAM #TRC TEAM #IHSAN MOTOR
Surah e Al Najam۔ رویت باری تعالی کا منظر #ShabeMeraj ‏ثُمَّ دَنَا فَتَدَلَّىٰ (8)  8. پھر وہ (ربّ العزّت اپنے حبیب محمد صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم سے) قریب ہوا پھر اور زیادہ قریب ہوگیا۔ ‎یہ معنی امام بخاری نے حضرت انس رضی اللہ عنہ سے الجامع الصحیح میں روایت کیا ہے، مزید حضرت عبد اﷲ بن عباس، امام حسن بصری، امام جعفر الصادق، محمد بن کعب القرظی التابعی، ضحّاک رضی اللہ عنہم اور دیگر کئی ائمہِ تفسیر کا قول بھی یہی ہے۔ ‏فَكَانَ قَابَ قَوْسَيْنِ أَوْ أَدْنَىٰ(9)  پھر (جلوۂ حق اور حبیبِ مکرّم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم میں صرف) دو کمانوں کی مقدار فاصلہ رہ گیا یا (انتہائے قرب میں) اس سے بھی کم (ہوگیا)۔ ‎‏فَأَوْحَىٰ إِلَىٰ عَبْدِهِ مَا أَوْحَىٰ (10) پس (اُس خاص مقامِ قُرب و وصال پر) اُس (اﷲ) نے اپنے عبدِ (محبوب) کی طرف وحی فرمائی جو (بھی) وحی فرمائی۔ ‎ ‏مَا كَذَبَ الْفُؤَادُ مَا رَأَىٰ (11) . (اُن کے) دل نے اُس کے خلاف نہیں جانا جو (اُن کی) آنکھوں نے دیکھا۔ ‎ ‏أَفَتُمَارُونَهُ عَلَىٰ مَا يَرَىٰ (12) 12. کیا تم ان سے اِس پر جھگڑتے ہو کہ جو انہوں نے دیکھا۔ ‎ ‏وَلَقَدْ رَآهُ نَزْلَةً أُخْرَىٰ (13) اور بیشک انہوں نے تو اُس (جلوۂ حق) کو دوسری مرتبہ (پھر) دیکھا (اور تم ایک بار دیکھنے پر ہی جھگڑ رہے ہو)۔ ( یہ معنی ابن عباس، ابوذر غفاری، عکرمہ التابعی، حسن البصری التابعی، محمد بن کعب القرظی التابعی، ابوالعالیہ الریاحی التابعی، عطا بن ابی رباح التابعی، کعب الاحبار التابعی، امام احمد بن حنبل اور امام ابوالحسن اشعری رضی اللہ عنہم اور دیگر ائمہ کے اَقوال پر ہے۔) ‏إِذْ يَغْشَى السِّدْرَةَ مَا يَغْشَىٰ (16) جب نورِ حق کی تجلیّات سِدرَۃ (المنتہٰی) کو (بھی) ڈھانپ رہی تھیں جو کہ (اس پر) سایہ فگن تھیں۔ یہ معنی بھی امام حسن بصری رضی اللہ عنہ و دیگر ائمہ کے اقوال پر ہے۔ ‏مَا زَاغَ الْبَصَرُ وَمَا طَغَىٰ (17) اُن کی آنکھ نہ کسی اور طرف مائل ہوئی اور نہ حد سے بڑھی (جس کو تکنا تھا اسی پر جمی رہی)۔ ‎عرفان القران ‎‎#معراج_النبیﷺ
• Prostrations At Night "The prostrations you make and the tears you shed during darkness of the night will protect you through the brightness of the day" _________________ - Shaykh ul Islam Dr Muhammad Tahir ul Qadri _________________ #Allah  #Prophet  #Muhammad  #ﷺ #Islam  #Iman  #Ihsan  #Love  #Rumi #ShaykhUlIslam  #TahirUlQadri  #Shaykh #Qadri  #Naqshbandi  #Chishti  #Mevlevi #BaAlawi  #Sufi  #Sufism  #Tasawwuf #DrQadri  #Makkah  #Madina #YaRasulAllah  #Mujaddid  #Awliya
● Love Extreme love and Reverence of companions for Holy Prophet (S.A.W). _______________ #Allah  #Prophet  #Muhammad  #ﷺ #Islam  #Iman  #Ihsan  #Love  #Rumi #ShaykhUlIslam  #TahirUlQadri  #Shaykh #Qadri  #Naqshbandi  #Chishti  #Mevlevi #BaAlawi  #Sufi  #Sufism  #Tasawwuf #DrQadri  #Makkah  #Madina #YaRasulAllah  #Mujaddid  #Awliya
شاعری ___________________________ عجمی خم ہے تو کیا مے تو ہجازی ہے میری نغمہ ہندی ہے تو کیا لے تو ہجازی ہے میری ___________________________ -علامہ اقبال
"O People! I was born for a purpose - I'm living for it and I'll die trying to fulfill it. That is to lit a flame of the love of the Holy Prophet (S.A.W) in every beating heart of your chests!" ___________________ Shaykh al-Islam Dr Muhammad Tahir ul Qadri ___________________ #Allah  #Prophet  #Muhammad  #ﷺ #Islam  #Iman  #Ihsan  #Love  #Rumi #ShaykhUlIslam  #TahirUlQadri  #Shaykh #Qadri  #Naqshbandi  #Chishti  #Mevlevi #BaAlawi  #Sufi  #Sufism  #Tasawwuf #DrQadri  #Makkah  #Madina #YaRasulAllah  #Mujaddid  #Awliya
Beautiful Recitation of Surah e Ikhlas in voice of Shaykh Nazim Al Haqqani. _______________ #Allah  #Prophet  #Muhammad  #ﷺ #Islam  #Iman  #Ihsan  #Love  #Rumi #ShaykhUlIslam  #TahirUlQadri  #Shaykh #Qadri  #Naqshbandi  #Chishti  #Mevlevi #BaAlawi  #Sufi  #Sufism  #Tasawwuf #DrQadri  #Makkah  #Madina #YaRasulAllah  #Mujaddid  #Awliya
"You don't own anything in this world. You don't even own your life; If you owned your life, You wouldn't die." _________ - Shaykh āl-Islām Dr. Muhammad Tāhir al-Qādrī _____________ #Allah  #Prophet  #Muhammad  #ﷺ #Islam  #Iman  #Ihsan  #Love  #Rumi #ShaykhUlIslam  #TahirUlQadri  #Shaykh #Qadri  #Naqshbandi  #Chishti  #Mevlevi #BaAlawi  #Sufi  #Sufism  #Tasawwuf #DrQadri  #Makkah  #Madina #YaRasulAllah  #Mujaddid  #Awliya
• Seclusion and Secret Dialogue with Almighty Allah. Part 4 _________________ #Allah  #Prophet  #Muhammad  #ﷺ #Islam  #Iman  #Ihsan  #Love  #Rumi #ShaykhUlIslam  #TahirUlQadri  #Shaykh #Qadri  #Naqshbandi  #Chishti  #Mevlevi #BaAlawi  #Sufi  #Sufism  #Tasawwuf #DrQadri  #Makkah  #Madina #YaRasulAllah  #Mujaddid  #Awliya
• Seclusion and Secret Dialogue with Almighty Allah. Part 3 _________________ #Allah  #Prophet  #Muhammad  #ﷺ #Islam  #Iman  #Ihsan  #Love  #Rumi #ShaykhUlIslam  #TahirUlQadri  #Shaykh #Qadri  #Naqshbandi  #Chishti  #Mevlevi #BaAlawi  #Sufi  #Sufism  #Tasawwuf #DrQadri  #Makkah  #Madina #YaRasulAllah  #Mujaddid  #Awliya
• Seclusion and Secret Dialogue with Almighty Allah. Part 2 ________________ #Allah  #Prophet  #Muhammad  #ﷺ #Islam  #Iman  #Ihsan  #Love  #Rumi #ShaykhUlIslam  #TahirUlQadri  #Shaykh #Qadri  #Naqshbandi  #Chishti  #Mevlevi #BaAlawi  #Sufi  #Sufism  #Tasawwuf #DrQadri  #Makkah  #Madina #YaRasulAllah  #Mujaddid  #Awliya
• Seclusion and Secret Dialogue with Almighty Allah. Part 1 _________________ #Allah  #Prophet  #Muhammad  #ﷺ #Islam  #Iman  #Ihsan  #Love  #Rumi #ShaykhUlIslam  #TahirUlQadri  #Shaykh #Qadri  #Naqshbandi  #Chishti  #Mevlevi #BaAlawi  #Sufi  #Sufism  #Tasawwuf #DrQadri  #Makkah  #Madina #YaRasulAllah  #Mujaddid  #Awliya
Today met with Mr Mandla Mandela(Grandson of Nelson Mandela) who embraced Islam in 2016 and he specially visit Pakistan on invitation of Dr Qadri and also I met with Mr AV Muhammad (Head of largest Mosque in Southern Hemisphere).
•Love of Prophet (S.A.W) "Indeed the love of Holy Prophet(S.A.W) is actually love of Allah" _______________ #Allah  #Prophet  #Muhammad  #ﷺ #Islam  #Iman  #Ihsan  #Love  #Rumi #ShaykhUlIslam  #TahirUlQadri  #Shaykh #Qadri  #Naqshbandi  #Chishti  #Mevlevi #BaAlawi  #Sufi  #Sufism  #Tasawwuf #DrQadri  #Makkah  #Madina #YaRasulAllah  #Mujaddid  #Awliya
● Beauty of Holy Prophet (S.A.W) "The light of dawn is from the radiance of Your (PBUH) face. The sparkle of the night is from the glimmer of your (PBUH) blessed Hair." ~ Hasaan Bin Thabit(R.A) _____________________ #Allah  #Prophet  #Muhammad  #ﷺ #Islam  #Iman  #Ihsan  #Love  #Rumi #ShaykhUlIslam  #TahirUlQadri  #Shaykh #Qadri  #Naqshbandi  #Chishti  #Mevlevi #BaAlawi  #Sufi  #Sufism  #Tasawwuf #DrQadri  #Makkah  #Madina #YaRasulAllah  #Mujaddid  #Awliya
● Significance of Great Companionship. "Seek the fellowship of those who enjoy fellowship with the Lord." ________________________ ~Shaykh Abdul Qadir Jilani (R.A) _____________________ #Allah  #Prophet  #Muhammad  #ﷺ #Islam  #Iman  #Ihsan  #Love  #Rumi #ShaykhUlIslam  #TahirUlQadri  #Shaykh #Qadri  #Naqshbandi  #Chishti  #Mevlevi #BaAlawi  #Sufi  #Sufism  #Tasawwuf #DrQadri  #Makkah  #Madina #YaRasulAllah  #Mujaddid  #Awliya
• Authority of Allah's Saint _________________________ کوئی اندازہ کرسکتا ہے اُس کے زورِ بازو کا نگاہِ مردِِ مومن سے بدل جاتی ہیں تقدیریں ___________________________ Can anyone even guess at the strength of his arm? By the glance of the man who is a true believer even destiny is changed. - Allama Iqbal _________________________ #Allah  #Prophet  #Muhammad  #ﷺ #Islam  #Iman  #Ihsan  #Love  #Rumi #ShaykhUlIslam  #TahirUlQadri  #Shaykh #Qadri  #Naqshbandi  #Chishti  #Mevlevi #BaAlawi  #Sufi  #Sufism  #Tasawwuf #DrQadri  #Makkah  #Madina #YaRasulAllah  #Mujaddid  #Awliya
•Day of Hazrat Ali(R)
• Leader of Saints __________ My foot is at the neck of all saints of Allah. ________ ~ Ghous ul Azam Shaykh Abdul Qadir Jilani
I express my deep sorrow on Passing of Shaykh ul Hadith Meraj ul Islam (R.A) May Allah grant him high place in Jannah. I met him last time in 2015. He was so kind,tender and have a loving personality, He was close companion of Huzoor Shaykh ul Islam Dr Tahir ul Qadri. It is significant to Mention that he was teacher of my father Shahid Latif. These are the photos which I took with him.
• Qualities of Lover(of Allah)
The Love of Holy Prophet Muhammad (S.A.W) is only way to reach Allah
• Man of Century
Celebrating Birthday of Our Beloved Quaid Huzoor Shaykh ul Islam Prof. Dr Muhammad Tahir ul Qadri
Happy Birthday to Our Beloved Quaid Huzoor Shaykh ul Islam Dr Muhammad Tahir ul Qadri. #HappyQuaidDay
Love you Dr Qadri
● Saints are governors. ___________________ God had made the saints the Governors of the universe. ___________________ - Huzoor Data Ganj Baksh Ali Hujwiri (R.A) ___________________ #Allah  #Prophet  #Muhammad  #ﷺ #Islam  #Iman  #Ihsan  #Love  #Rumi #ShaykhUlIslam  #TahirUlQadri  #Shaykh #Qadri  #Naqshbandi  #Chishti  #Mevlevi #BaAlawi  #Sufi  #Sufism  #Tasawwuf #DrQadri  #Makkah  #Madina #YaRasulAllah  #Mujaddid  #Awliya
The Radiant Face.
●Shaykh Abdul Qadir Jilani. ______________________ پکارو شاہ جیلاں کو پکارو بدل جائے گی قسمت بے سہاروں پکارو۔ ______________________ #Allah  #Prophet  #Muhammad  #ﷺ #Islam  #Iman  #Ihsan  #Love  #Rumi #ShaykhUlIslam  #TahirUlQadri  #Shaykh #Qadri  #Naqshbandi  #Chishti  #Mevlevi #BaAlawi  #Sufi  #Sufism  #Tasawwuf #DrQadri  #Makkah  #Madina #YaRasulAllah  #Mujaddid  #Awliya
• Dr Qadri is Faizan of Ghous ul Azam Shaykh Abdul Qadri. _____________________ #Allah  #Prophet  #Muhammad  #ﷺ #Islam  #Iman  #Ihsan  #Love  #Rumi #ShaykhUlIslam  #TahirUlQadri  #Shaykh #Qadri  #Naqshbandi  #Chishti  #Mevlevi #BaAlawi  #Sufi  #Sufism  #Tasawwuf #DrQadri  #Makkah  #Madina #YaRasulAllah  #Mujaddid  #Awliya
next page →