#jamuhalal

1,978 posts

Loading...
Kapsul Mak BeeDan ni berbentuk kapsul.. Bukan jenis maajun tau! Wangi bau bauan herba... Senang ditelan sebab kapsul menggunakan lemak sayuran.. Dipacking di kilang yg bertaraf GMP√ Yang paling PENTING!!!! Ada pengiktirafan HALAL dari JAKIM√ Kelulusan KKM & MAL√ SELAMAT!!! X perlu was-was lagi... Psttt Founder pon Mak Bidan juga taw! Jom dapatkan sekarang #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL http://www.wasap.my/60167329840
Masih tercari cari jamu TERBAIK?? Jom dapatkan Jamu Best Ratu antara Ratu Jamu Terbaik sekarang!! Jamu kapsul Mak Bee Dan @Rossalynda ®️.. Psttt Pengasas pon seorang bidan moden taw! Mengikut GMP yang ditetapkan.. 100% herba.. Kelulusan KKM.. Kelulusan MAL.. Halal.. Produk Bumiputera.. Harga mampu milik.. Digunakan secara tradisional.. 🌸Khasiat dalaman khas untuk wanita 🌸Keperluan yang paling tepat untuk setiap wanita 🌸Jamu sihir suami 🌸Bagus untuk aset aset dalaman wanita Dalam 3 minggu hampir 500 botol terjual!! Wlopon dijual secara offline! #JomBerjamuJamu #Produkbyrossalynda #JamuBest #JamuSihirSuami #JamuTradisional #Jamurossalynda #JamuKapsulMakBeeDan #JKMBD ®️ #JamuTerbaik #RatuAntaraRatuTerbaik #JamuLulusKKM #JamuLulusMAL #JamuHalal Jom follow ig👇👇 @hq_rossalyndaherbs @hq_rossalyndaherbs @hq_rossalyndaherbs Wsp 📲 http://www.wasap.my/60187862944 http://www.wasap.my/60187862944 http://www.wasap.my/60187862944
Selamat petang uols.. baru nyempat nak susun stok panas🔥🔥🔥🔥 malam ni sesi panaskan badan dengan cik abang jangan lupa Sweetdara 🔥🔥🔥 - WHATSAPP 01128851150 COD : Bdr Kinrara, Subang, Puchong, Bkt Jalil, Sg Besi, Cheras. Postage seluruh Malaysia. 🇲🇾 - #jamusweetdarabylianarosli #jamusweetdara #jamuhalal #beauty #airit #malaysia #jamuketatmelekat #jamukesihatandalaman #affsuzukicup18 #malamjumaat #abangsayang #kakkmbukanbiasa2 #kakkmtaktumpangpopularitiorglain
Kalau keputihan basah sikit² ok lagi..tapi kalau keputihan dah basah teruk siap berbau baik anda cepat bertindak... . Setakat cuci luaran belum tentu boleh hilang keputihan tu... Kena rawat dari dalaman barulah hilang... . Aset kena jaga baik².. X jaga dari sekarang esok² jadi balik keputihan tu! . Aishh malas nak cakap banyak²... Testimoni dah berkepuk² dah ni... Jom dapatkan sekarang Kapsul Mak BeeDan keluaran #Rossalynda ®! . X caya meh wsp📲 . http://www.wasap.my/60187862944 HQ Rossalynda® http://www.wasap.my/60126650617 N9/JB/Melaka http://www.wasap.my/601111558004 KL http://www.wasap.my/60197757897 Kluang http://www.wasap.my/60167329840 Kulaijaya http://www.wasap.my/601156628853 Tmn Universiti http://www.wasap.my/60136838869 Perlis/Batu Pahat http://www.wasap.my/60124280264 Kuantan/Semenyih http://www.wasap.my/60149186109 Skudai http://www.wasap.my/60169102349 Muar http://www.wasap.my/60172360507 Wangsa Maju http://www.wasap.my/60137716178 Kota Tinggi http://www.wasap.my/60127087996 Kempas http://www.wasap.my/60137620627 Pasir Gudang http://www.wasap.my/601110786294 Senai http://www.wasap.my/60198961641 Sabah . #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL
Mumpung lagi nyantai, ini ada testimoni dari pembeli yg sudah merasakannya kedahsyatan produk VITAMALE #dahsyatdiranjang Bikin Istriketagihan #percayadiri #kuatlelaki #kuatdiranjang #tahanlama #strong #tidakadaefeksamping #obatherbal #jamukuatlelaki #priaidaman #priaperkasa #jamumasakini #jamuhalal #jamubpom #jamukuathalal #jamukuathalalbpom #ejakulasidini Info lebih yakin hub 081337241888 (s) 085716241888 (i) 087804141888 (x) Bagi para kaum adam sssttttttt Info tanya2 dll sy rahasiakan.... Yg ptg istri puas dan minta tambah lagi... Pokoke berrrrrrrrrr....
Mumpung lagi nyantai, ini ada testimoni dari pembeli yg sudah merasakannya kedahsyatan produk VITAMALE #dahsyatdiranjang Bikin Istriketagihan #percayadiri #kuatlelaki #kuatdiranjang #tahanlama #strong #tidakadaefeksamping #obatherbal #jamukuatlelaki #priaidaman #priaperkasa #jamumasakini #jamuhalal #jamubpom #jamukuathalal #jamukuathalalbpom #ejakulasidini Info lebih yakin hub 081337241888 (s) 085716241888 (i) 087804141888 (x) Bagi para kaum adam sssttttttt Info tanya2 dll sy rahasiakan.... Yg ptg istri puas dan minta tambah lagi... Pokoke berrrrrrrrrr....
Jamu Tun Teja also available at INBOX, level 3, Permaisuri Imperial City Mall, Miri.
Kapsul Mak BeeDan ni berbentuk kapsul.. Bukan jenis maajun tau! Wangi bau bauan herba... Senang ditelan sebab kapsul menggunakan lemak sayuran.. Dipacking di kilang yg bertaraf GMP√ Yang paling PENTING!!!! Ada pengiktirafan HALAL dari JAKIM√ Kelulusan KKM & MAL√ SELAMAT!!! X perlu was-was lagi... Psttt Founder pon Mak Bidan juga taw! Jom dapatkan sekarang dengan Stokis Sabah yang berdaftar #Rossalynda ® http://www.wasap.my/60198961641 Sabah #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL
Kapsul Mak BeeDan ni berbentuk kapsul.. Bukan jenis maajun tau! Wangi bau bauan herba... Senang ditelan sebab kapsul menggunakan lemak sayuran.. . Dipacking di kilang yg bertaraf GMP√ Yang paling PENTING!!!! Ada pengiktirafan HALAL dari JAKIM√ Kelulusan KKM & MAL√ . SELAMAT!!! X perlu was-was lagi... . Psttt Founder pon Mak Bidan juga taw! . Jom dapatkan sekarang dengan Stokis & Agen berdaftar #Rossalynda ® . http://www.wasap.my/60187862944 HQ Rossalynda® http://www.wasap.my/60126650617 N9/JB/Melaka http://www.wasap.my/601111558004 KL http://www.wasap.my/60197757897 Kluang http://www.wasap.my/60167329840 Kulaijaya http://www.wasap.my/601156628853 Tmn Universiti http://www.wasap.my/60136838869 Perlis/Batu Pahat http://www.wasap.my/60124280264 Kuantan/Semenyih http://www.wasap.my/60149186109 Skudai http://www.wasap.my/60169102349 Muar http://www.wasap.my/60172360507 Wangsa Maju http://www.wasap.my/60137716178 Kota Tinggi http://www.wasap.my/60127087996 Kempas http://www.wasap.my/60137620627 Pasir Gudang http://www.wasap.my/601110786294 Senai http://www.wasap.my/60198961641 Sabah . #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL
[SEGAR DAN WANGI SEPANJANG MASA] . Suami komplen bau badan tengik??!! Suami dah mula menjauhkan diri??!! Rasa kusam sepanjang hari?!! . Wahai wanita-wanita yang Mimi sayang, Mimi nak share satu lagi kebaikan ADORE ni. . Korang tak nak suami puji badan wangi, cik bunga segar berseri?? Haa ADORE adalah jawapannya!! Rugi tak cuba, rugi tak rasa! JOM IKAT CIK SUAMI KITA!😘😘 . #adoremeanslove #adorelovers #tipsibuhamil #tipscepathamil #setberpantang #setbersalin #setpenjagaandalaman #tipsikatsuami #masalahkeputihan #masalahbaubadan #masalahsegugut #ubatkeputihan #jamuberkesan #periodtakteratur #jamuhalal #rahsiawanita #manjakani #audeladungun #audelaterengganu #uitmdungun #politeknikdungun #jeragatpudar #keputihanhilang #Indonesia #hoteluitmdungun #agentwanted #dalampantang
Alhamdulillah mommies2 diluar sana xperlu ragui kesahihan ramuan ADORE JAMU . Ramai belum tahu kebaikan ADORE termasuklah menggalakan penghasilan susu badan!! . Adore mempunyai bahan Fenugreek @ Halba yang sememangnya diketahui dapat menambahkan penghasilan susu badan. . Badan SIHAT,CERGAS dan ANAK ANDA GEMBIRA!!😘😘 . . To Order/details👇 . CLICK LINK on bio @audelabeauty_4u . Atau . 📱0129551157 📱0129551157 . #adoremeanslove #milkbooster #adorelovers #luluskkm #tiadabahankimia #herbalife #setbersalin #setpenjagaandalaman #tipsibuhamil #tipscepathamil #tambahsusuibu #onlineshopping #jamutradisional #jamuhalal #jamuberkesan #ubatkeputihan #masalahbaubadan #rahsiawanita #manjakani #audeladungun #audelamarang #agentwanted #dalampantang
Malam tadi dah dapatkan urutan badan sekali pakej naikkan batu merian. InsyaAllah ada 2 kali lagi sesi mengurut tu. Sebelum sarapan pagi ni along telan dulu biji-biji cinta sihitam manis #Maharani ni. Dalaman kita rawat dengan Maharani semoga kaklong kembali sihat lah ye. Aaminn. #herbamaharani #jamuayamhitam #jamubersalin #jamuhalal #ketat #suburrahim #ikhtiarhamil #mengandung #kecutrahim #thediamondcircle
[ PELIK TAPI BENAR , JAMU ADORE BOLEH MERAPATKAN MISS V ] . . Pernah tak bila orang tua dulu-dulu suruh kita amalkan Minum Jamu yg ada manjakani dan akar serapat ? Pastiii kita buat muka kelat , sebab rasanya yang amatt pahit ! 😖 . . TAPII tahukah anda Kebaikan manjakani dan akar serapat nie mampu membuatkan hubungan suami isteri anda bahagia ! 😍 Tau tak sebab apa ?? . . Meh Kak Dela terangkan kebaikan Manjakani dengan Akar Serapat dekat anda semua 💯 berkesan untuk anda yang selalu mengamalkan Jamu Adore nie tau ! ✔️ Sentiasa kelihatan Awet Muda ! ✔️ Mencegah bau-bauan yang tidak best dari faraj ✔️ Mengawal kulit kering dan berminyak ✔️ Mampu menegangkan aset kewanitaan anda ✔️ Mengatasi kekejangan otot rahim ✔️ Mengatasi masalah sengugut . . Banyak lagi kebaikannya tau ! Kalau anda nak tau lebih lanjut tentang kelebihan Jamu Adore seawal anak dara meh DM faizah 🌸 . . Jangan biarkan diri anda dipandang sebelah mata 👍 . . #testimoniaudela #jamumoden #jamuuntukwanita #adoremeanslove #audelalovers #audelabynadzainal #jamuberpantang #badananakdara #testimoniadore #jamuterbaik #jamutradisional #masalahkeputihan #masalahbaubadan #rahsiawanita #suamisteri #audeladungun #shoppingonline #periodtakteratur #jamuhalal #setberpantang #setbersalin #setpenjagaandalaman #tipsikatsuami #masalahkeputihan #masalahbaubadan #masalahsegugut #ubatkeputihan #jamuberkesan
Alhamdulillah. Ada yang serasi dan akhirnya ter mengandung. Syukur. Semuanya rezeki Allah. Yang penting jangan berhenti usaha dan berdoa. Sesiapa yang nak cuba tu boleh whatsapp saya tau. Harga sekotak RM88 (15 sachet) . Pelan yang disyorkan: . Bulan Pertama: 2 sachet sehari (Rm352 sebulan = 4 kotak) . Bulan Kedua: 1 sachet sehari (Rm176 sebulan = 2 kotak) . Bulan Ketiga: 1 sachet selang 2 hari (Rm88 sebulan) . . Nak cuba tak? Meh whatsapp ke +601118680588. Percuma hantar sekitar Miri. Percuma pos seluruh Malaysia. . . #sarawakjamutunteja #jamutuntejamiri #myyjtt #mirijtt #sarawakjtt #jttmyy #jttmiri #jttsarawak #sayajual #sayajualjamu #sayajualjamutunteja #sayajualjtt #jamutunteja #jamutuntejabintulu ##jamupremiumquality #jamulepasbersalin #supplementhalal #jamuhalal #mirisarawakmalaysia #mirijamutunteja #jttbalkizztribe #mirionlineshop #bruneionlineshop #sarawak #miricommunity #borneoqueenspower #conquerfromwithin
Nak cari Jamu yang sesuai semasa berpantang? Jom cuba JAMU TUN TEJA yang mempunyai pelbagai khasiat. MANFAAT JTT™ All in 1 Box 🌺KULIT LEBIH CANTIK dan SIHAT– Bebas jerawat dan jeragat, memudarkan parut dan cela, mencantikkan dan mencerahkan kulit. 🌺TENAGA DAN BERAT BADAN – Mempertingkatkan tenaga dalaman tubuh. Membakar lemak berlebihan dan mengempiskan perut. 🌺KITARAN HAID dan KESIHATAN FARAJ DAN RAHIM – Menstabilkan kitaran haid yang normal sebelum / selepas melahirkan / berkahwin. JTT™ mampu membantu menegangkan tisu faraj yang longgar, menyuburkan rahim dan merawat keputihan. 🌺KESIHATAN DALAMAN dan HUBUNGAN INTIM - Menganjalkan dan merawat aset wanita agar sentiasa kelihatan muda. 🌺PENAMBAH SUSU BADAN - Membantu menambahkan susu badan ibu menyusu. Hanya RM88 sekotak. 15 sachet. Sedia untuk diminum terus. Tidak perlu dibancuh. Sila whatsapp ke 01118680588 untuk pembelian. Percuma hantar sekitar Miri.
Lama x mekap2 cmni.. Sejujurnye Kak Inda x selesa sgt kalo mekap cun2 cmni😅 . Nanti segan nk jumpe sape2..adoi.. Mmg Kak Inda ni pemalu sgt2😬 . Harini Kak Inda ada fotoshoot lagi.. X tahula cmne rupanye nanti.. . Nanti Kak Inda share ye 😘 . #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL . http://www.wasap.my/60187862944 HQ Rossalynda® http://www.wasap.my/60126650617 N9/JB/Melaka http://www.wasap.my/601111558004 KL http://www.wasap.my/60197757897 Kluang http://www.wasap.my/60167329840 Kulaijaya http://www.wasap.my/601156628853 Tmn Universiti http://www.wasap.my/60136838869 Perlis/Batu Pahat http://www.wasap.my/60124280264 Kuantan/Semenyih http://www.wasap.my/60149186109 Skudai http://www.wasap.my/60169102349 Muar http://www.wasap.my/60172360507 Wangsa Maju http://www.wasap.my/60137716178 Kota Tinggi http://www.wasap.my/60127087996 Kempas http://www.wasap.my/60137620627 Pasir Gudang http://www.wasap.my/601110786294 Senai http://www.wasap.my/60198961641 Sabah
Bagi cust yg iktihar zuriat boleh consume Kapsul Mak BeeDan utk betulkan cycle period/perlawasan pembuangan/koloestrol/keputihan. . #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL . http://www.wasap.my/60187862944 HQ Rossalynda® http://www.wasap.my/60126650617 N9/JB/Melaka http://www.wasap.my/601111558004 KL http://www.wasap.my/60197757897 Kluang http://www.wasap.my/60167329840 Kulaijaya http://www.wasap.my/601156628853 Tmn Universiti http://www.wasap.my/60136838869 Perlis/Batu Pahat http://www.wasap.my/60124280264 Kuantan/Semenyih http://www.wasap.my/60149186109 Skudai http://www.wasap.my/60169102349 Muar http://www.wasap.my/60172360507 Wangsa Maju http://www.wasap.my/60137716178 Kota Tinggi http://www.wasap.my/60127087996 Kempas http://www.wasap.my/60137620627 Pasir Gudang http://www.wasap.my/601110786294 Senai http://www.wasap.my/60198961641 Sabah
Apakah Jamu Tun Teja? Minuman kesihatan yang diperbuat daripada ramuan asli khas buat wanita. Jamu untuk ibu yang sedang berpantang tu ke? Memang betul, ia sesuai untuk mereka yang sedang dalam pantang. Tapi.... Selain itu Jamu Tun Teja ni merupakan minuman kesihatan untuk semua wanita yang mementingkan kesihatan luaran dan dalaman. Tak kira lah yang masih bujang ke, yang dah berkahwin ke, yang dah bersalin ke ataupun yang dah berumur. Apa sebenarnya khasiat Jamu Tun Teja ni? 🌺 membantu memudarkan jerawat & jeragat dan mencantikkan kulit. 🌺 memberi tenaga dan membakar lemak lebihan dan mengempiskan perut. 🌺 menstabilkan kitaran haid dan menjaga kesihatan rahim & faraj. 🌺 melancarkan perjalanan darah. 🌺 menganjalkan dan merawat aset wanita agar sentiasa kelihatan muda. 🌺 penambah susu badan bagi ibu menyusukan anak. 🌺 Melegakan sakit otot dan sendi. 🌺 Mengeluarkan angin berlebihan dalam badan dan melancarkan sistem penghadaman. 🌺 Mengurangkan masalah keputihan Apakah ramuan yang terdapat dalam Jamu Tun Teja ni? 🌸 Halia bara 🌸 Manjakani 🌸 Akar serapat 🌸 Kulit kayu manis 🌸 Acai Berry 🌸 Madu Asli 🌸 Lada hitam 🌸 Collagen 🌸 Vitamin C Setakat ni, alhamdulillah, maklumbalas dari pelanggan yang saya dapat amat baik dan 90‰ daripada mereka repeat order tau! Harga RM88 sekotak (15 sachet). Cara makan senang je. Goncang. Koyak. Terus minum. So, sapa² nak cuba boleh hubungi saya. 📲 www.wasap.my/+601118680588 Percuma hantar sekitar Miri. 🚗 Percuma pos seluruh Malaysia. ✈️
Dalam hati ada 1001 benda nak luah, tapi yang keluar dari mulut cuma dua perkataan je . "takda apa"... . Eh sape kata Kak Inda nak ckp "takda apa"... Kak Inda nak ckp "Jgn Lupa Beli Kapsul Mak BeeDan #Rossalynda ® okey! . Saya bidan saya founder #Rossalynda ®! . Boleh dptkan Kapsul Mak BeeDan dgn stokis & agen berdekatan anda... . http://www.wasap.my/60187862944 HQ Rossalynda® http://www.wasap.my/60126650617 N9/JB/Melaka http://www.wasap.my/601111558004 KL http://www.wasap.my/60197757897 Kluang http://www.wasap.my/60167329840 Kulaijaya http://www.wasap.my/601156628853 Tmn Universiti http://www.wasap.my/60136838869 Perlis/Batu Pahat http://www.wasap.my/60124280264 Kuantan/Semenyih http://www.wasap.my/60149186109 Skudai http://www.wasap.my/60169102349 Muar http://www.wasap.my/60172360507 Wangsa Maju http://www.wasap.my/60137716178 Kota Tinggi http://www.wasap.my/60127087996 Kempas http://www.wasap.my/60137620627 Pasir Gudang http://www.wasap.my/601110786294 Senai http://www.wasap.my/60198961641 Sabah . #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL
KAPSUL MAK BEEDAN #Rossalynda ® bertindak secara : 👍Mengurangkan Berat Badan 👍Membersih & Penyahtoksin 👍Meningkatkan Sistem Imun 👍Menyihatkan & Melancarkan Sistem Pencernaan & Penghadaman 👍Meningkatkan Tenaga 👍Mencantikkan Kulit #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL http://www.wasap.my/60167329840 ~Agent kulaijaya~
Masih tercari cari jamu TERBAIK?? Jom dapatkan Jamu Best Ratu antara Ratu Jamu Terbaik sekarang!! Jamu kapsul Mak Bee Dan @Rossalynda ®️.. Psttt Pengasas pon seorang bidan moden taw! Mengikut GMP yang ditetapkan.. 100% herba.. Kelulusan KKM.. Kelulusan MAL.. Halal.. Produk Bumiputera.. Harga mampu milik.. Digunakan secara tradisional.. 🌸Khasiat dalaman khas untuk wanita 🌸Keperluan yang paling tepat untuk setiap wanita 🌸Jamu sihir suami 🌸Bagus untuk aset aset dalaman wanita Dalam 3 minggu hampir 500 botol terjual!! Wlopon dijual secara offline! #JomBerjamuJamu #Produkbyrossalynda #JamuBest #JamuSihirSuami #JamuTradisional #Jamurossalynda #JamuKapsulMakBeeDan #JKMBD ®️ #JamuTerbaik #RatuAntaraRatuTerbaik #JamuLulusKKM #JamuLulusMAL #JamuHalal Jom follow ig👇👇 @hq_rossalyndaherbs @hq_rossalyndaherbs @hq_rossalyndaherbs Wsp 📲 http://www.wasap.my/60187862944 http://www.wasap.my/60187862944 http://www.wasap.my/60187862944
Konon2 dah comei posing camtu😅 Apa yg penting Kapsul Mak BeeDan tu okey! . Korang boleh cari dgn stokis & agen berdaftar #Rossalynda ® sekarang!!! . #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL . . http://www.wasap.my/60187862944 http://www.wasap.my/60126650617 N9/JB/Melaka http://www.wasap.my/601111558004 KL http://www.wasap.my/60197757897 Kluang http://www.wasap.my/60167329840 Kulaijaya http://www.wasap.my/601156628853 Tmn Universiti http://www.wasap.my/60136838869 Perlis/Batu Pahat http://www.wasap.my/60124280264 Kuantan/Semenyih http://www.wasap.my/60149186109 Skudai http://www.wasap.my/60169102349 Muar http://www.wasap.my/60172360507 Wangsa Maju http://www.wasap.my/60137716178 Kota Tinggi http://www.wasap.my/60127087996 Kempas http://www.wasap.my/60137620627 Pasir Gudang http://www.wasap.my/601110786294 Senai http://www.wasap.my/60198961641 Sabah
Gunalah *#JAMU #Rossalynda ®*. Pasti memuaskan! Jom tgok manfaat produk ni : . JAMU @Rossalynda ® bertindak secara : . 👍Membakar Lemak. 👍Mengurangkan Berat Badan. 👍Membersih & Penyahtoksin. 👍Meningkatkan Sistem Imun. 👍Menyihatkan & Melancarkan Sistem Pencernaan & Penghadaman. 👍Meningkatkan Tenaga. . Kapsul @Rossalynda ® memang khas buat wanita yang sayangkan bahagian dada, bawah perut & belakang pinggang bawah! . Wahai wanita berhenti sebentar dari macam- macam kesibukan.. . ✅ Untuk para suami, boleh jadikan sebagai hadiah untuk isteri tersayang. 😘 ✅ Untuk para ibu, sgt digalakkan bagi merawat & mencantikkan kembali aset-aset wanita ✅ Untuk para gadis, juga digalakkan utk persediaan awal anda selain mengurangkan masalah berkaitan kewanitaan. . #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL . http://www.wasap.my/60187862944 http://www.wasap.my/60126650617 N9/JB/Melaka http://www.wasap.my/601111558004 KL http://www.wasap.my/60197757897 Kluang http://www.wasap.my/60167329840 Kulaijaya http://www.wasap.my/601156628853 Tmn Universiti http://www.wasap.my/60136838869 Perlis/Batu Pahat http://www.wasap.my/60124280264 Kuantan/Semenyih http://www.wasap.my/60149186109 Skudai http://www.wasap.my/60169102349 Muar http://www.wasap.my/60172360507 Wangsa Maju http://www.wasap.my/60137716178 Kota Tinggi http://www.wasap.my/60127087996 Kempas http://www.wasap.my/60137620627 Pasir Gudang http://www.wasap.my/601110786294 Senai http://www.wasap.my/60198961641 Sabah.
Ni anak sedara Kak Inda... Beza ktowg 14 tahun! . Ramai ingat ktowg ni sebaya/adik beradik.. Tinggi Kak Inda 175cm & ank sedara 171cm.. . Kak Inda nak kasi tahu ni... Jika kita mengamalkan makan jamu dari muda lg x mustahil mmg buat kita nmpk awet muda sekarang ni! . Now usia Kak Inda dah 34 thn.. . Kerjaya juru urut bertauliah.. Kepakaran Kak Inda dalam urutan Kesuburan.. Urutan kesihatan bayi & kanak².. Dlm bidang urutan ni Kak Inda memerlukan tenaga yg banyak utk mengurut cust sb Kak Inda dalam urutan saraf💪 Kapsul Mak BeeDan juga membekalkan tenaga utk Kka Inda sepanjang merawat cust².. Kak Inda juga merupakan founder produk #Rossalynda ®🤗 . Yg penting Kak Inda nak ajak anda semua nak kekal sihat luar dalam badan meh berkapsul Mak BeeDan #Rossalynda ® meh.. . Kapsul yg ada kelulusan KKM/Halal/GMP & produk bumiputera! . #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL . http://www.wasap.my/60187862944 http://www.wasap.my/60126650617 N9/JB/Melaka http://www.wasap.my/601111558004 KL http://www.wasap.my/60197757897 Kluang http://www.wasap.my/60167329840 Kulaijaya http://www.wasap.my/601156628853 Tmn Universiti http://www.wasap.my/60136838869 Perlis/Batu Pahat http://www.wasap.my/60124280264 Kuantan/Semenyih http://www.wasap.my/60149186109 Skudai http://www.wasap.my/60169102349 Muar http://www.wasap.my/60172360507 Wangsa Maju http://www.wasap.my/60137716178 Kota Tinggi http://www.wasap.my/60127087996 Kempas http://www.wasap.my/60137620627 Pasir Gudang http://www.wasap.my/601110786294 Senai http://www.wasap.my/60198961641 Sabah
Seawal 3 hari je kesan Kapsul Mak BeeDan ni😱😱 . #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL . http://www.wasap.my/60187862944 http://www.wasap.my/60126650617 N9/JB/Melaka http://www.wasap.my/601111558004 KL http://www.wasap.my/60197757897 Kluang http://www.wasap.my/60167329840 Kulaijaya http://www.wasap.my/601156628853 Tmn Universiti http://www.wasap.my/60136838869 Perlis/Batu Pahat http://www.wasap.my/60124280264 Kuantan/Semenyih http://www.wasap.my/60149186109 Skudai http://www.wasap.my/60169102349 Muar http://www.wasap.my/60172360507 Wangsa Maju http://www.wasap.my/60137716178 Kota Tinggi http://www.wasap.my/60127087996 Kempas http://www.wasap.my/60137620627 Pasir Gudang http://www.wasap.my/601110786294 Senai http://www.wasap.my/60198961641 Sabah
Masih tercari cari jamu TERBAIK?? Jom dapatkan Jamu Best Ratu antara Ratu Jamu Terbaik sekarang!! Jamu kapsul Mak Bee Dan @Rossalynda ®️.. Psttt Pengasas pon seorang bidan moden taw! Mengikut GMP yang ditetapkan.. 100% herba.. Kelulusan KKM.. Kelulusan MAL.. Halal.. Produk Bumiputera.. Harga mampu milik.. Digunakan secara tradisional.. 🌸Khasiat dalaman khas untuk wanita 🌸Keperluan yang paling tepat untuk setiap wanita 🌸Jamu sihir suami 🌸Bagus untuk aset aset dalaman wanita Dalam 3 minggu hampir 500 botol terjual!! Wlopon dijual secara offline! #JomBerjamuJamu #Produkbyrossalynda #JamuBest #JamuSihirSuami #JamuTradisional #Jamurossalynda #JamuKapsulMakBeeDan #JKMBD ®️ #JamuTerbaik #RatuAntaraRatuTerbaik #JamuLulusKKM #JamuLulusMAL #JamuHalal Jom follow ig👇👇 @hq_rossalyndaherbs @hq_rossalyndaherbs @hq_rossalyndaherbs Wsp 📲 http://www.wasap.my/60187862944 http://www.wasap.my/60187862944 http://www.wasap.my/60187862944
Minum jamu ga pake ribet lagi ✓Jamu rapet ✓Jamu keset ✓Jamu wangi ✓Jamu keputihan ✓Jamu lancar datang bulan Daaaaah jadi 1.. praktis tis tiiiiss.. Iya Manjavikan Yakin nih ga mau coba?? 😉 Tanya2 dlu juga boleh lhoo.. Cuzz wa 087888670083 #MSImanjavikan #jamuhalal #jamuenak #untukkesehatanwanita
Masih tercari cari jamu TERBAIK?? Jom dapatkan Jamu Best Ratu antara Ratu Jamu Terbaik sekarang!! Jamu kapsul Mak Bee Dan @Rossalynda ®️.. Psttt Pengasas pon seorang bidan moden taw! Mengikut GMP yang ditetapkan.. 100% herba.. Kelulusan KKM.. Kelulusan MAL.. Halal.. Produk Bumiputera.. Harga mampu milik.. Digunakan secara tradisional.. 🌸Khasiat dalaman khas untuk wanita 🌸Keperluan yang paling tepat untuk setiap wanita 🌸Jamu sihir suami 🌸Bagus untuk aset aset dalaman wanita Dalam 3 minggu hampir 500 botol terjual!! Wlopon dijual secara offline! #JomBerjamuJamu #Produkbyrossalynda #JamuBest #JamuSihirSuami #JamuTradisional #Jamurossalynda #JamuKapsulMakBeeDan #JKMBD ®️ #JamuTerbaik #RatuAntaraRatuTerbaik #JamuLulusKKM #JamuLulusMAL #JamuHalal Jom follow ig👇👇 @hq_rossalyndaherbs @hq_rossalyndaherbs @hq_rossalyndaherbs Wsp 📲 http://www.wasap.my/60187862944 http://www.wasap.my/60187862944 http://www.wasap.my/60187862944
Nak susu badan meriah?? Badan x letih.. Keputihan kurang... . Meh try Kapsul mak BeeDan!! . Boleh dptkan dgn agen & Stokis berdaftar @Rossalynda ®√√ . #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL . http://www.wasap.my/60187862944 HQ Rossalynda http://www.wasap.my/60126650617 N9/JB/Melaka http://www.wasap.my/601111558004 KL http://www.wasap.my/60197757897 Kluang http://www.wasap.my/60167329840 Kulaijaya http://www.wasap.my/601156628853 Tmn Universiti http://www.wasap.my/60136838869 Perlis/Batu Pahat http://www.wasap.my/60124280264 Kuantan/Semenyih http://www.wasap.my/60149186109 Skudai http://www.wasap.my/60169102349 Muar http://www.wasap.my/60172360507 Wangsa Maju http://www.wasap.my/60137716178 Kota Tinggi http://www.wasap.my/60127087996 Kempas http://www.wasap.my/60137620627 Pasir Gudang http://www.wasap.my/601110786294 Senai http://www.wasap.my/60198961641 Sabah
Mencari manfaat dalam jamu tradisional gak perlu takut eneg lagi sama rasa pahit. Kan sekarang udah ada MANJAVIKAN. Jamu Enak,rasa milkshake...tanpa mengurangi manfaat dan kandungan alaminya... Cocok buat anak gadis,buibu,ibu habis lahiran juga. Aman sudah BPOM dan HALAL. Info order Wa 087888670083 #MSImanjavikan #jamuhalal #jamuenak #untukkesehatanwanita
Masih tercari cari jamu TERBAIK?? Jom dapatkan Jamu Best Ratu antara Ratu Jamu Terbaik sekarang!! Jamu kapsul Mak Bee Dan @Rossalynda ®️.. Psttt Pengasas pon seorang bidan moden taw! Mengikut GMP yang ditetapkan.. 100% herba.. Kelulusan KKM.. Kelulusan MAL.. Halal.. Produk Bumiputera.. Harga mampu milik.. Digunakan secara tradisional.. 🌸Khasiat dalaman khas untuk wanita 🌸Keperluan yang paling tepat untuk setiap wanita 🌸Jamu sihir suami 🌸Bagus untuk aset aset dalaman wanita Dalam 3 minggu hampir 500 botol terjual!! Wlopon dijual secara offline! #JomBerjamuJamu #Produkbyrossalynda #JamuBest #JamuSihirSuami #JamuTradisional #Jamurossalynda #JamuKapsulMakBeeDan #JKMBD ®️ #JamuTerbaik #RatuAntaraRatuTerbaik #JamuLulusKKM #JamuLulusMAL #JamuHalal Jom follow ig👇👇 @hq_rossalyndaherbs @hq_rossalyndaherbs @hq_rossalyndaherbs Wsp 📲 http://www.wasap.my/60187862944 http://www.wasap.my/60187862944 http://www.wasap.my/60187862944
Dinner... Nasi Lemak (Dlm Rice Cooker) + Ayam + Ikan + Timun Jepun + Kacang + Ikan Bilis + Sambal + Kapsul Mak BeeDan #Rossalynda ®.. . Makanlah banyak mana Kapsul Mak BeeDan pasti bantu anda😘 . http://www.wasap.my/60187862944 http://www.wasap.my/60126650617 N9/JB/Melaka http://www.wasap.my/601111558004 KL http://www.wasap.my/60197757897 Kluang http://www.wasap.my/60167329840 Kulaijaya http://www.wasap.my/601156628853 Tmn Universiti http://www.wasap.my/60136838869 Perlis/Batu Pahat http://www.wasap.my/60124280264 Kuantan/Semenyih http://www.wasap.my/60149186109 Skudai http://www.wasap.my/60169102349 Muar http://www.wasap.my/60172360507 Wangsa Maju http://www.wasap.my/60137716178 Kota Tinggi http://www.wasap.my/60127087996 Kempas http://www.wasap.my/60137620627 Pasir Gudang http://www.wasap.my/601110786294 Senai http://www.wasap.my/60198961641 Sabah . #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL
Nak dapatkan Kapsul Mak BeeDan keluaran #Rossalynda ® boleh cari agen & stokis² kt bwh ni👇👇 . Psttt Ratu Antara Ratu Jamu Terbaik Taw!! . KAPSUL MAK BEEDAN #Rossalynda ® merupakan jamu yang diproses secara turun temurun yang diformulasikan daripada bahan bahan semula jadi rahsia mak bidan. . Mempunyai kelulusan MAL dari Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan dibawah KKM. Jadi, terbukti KAPSUL MAK BEEDAN #Rossalynda ® ialah jamu yang selamat untuk diamalkan. . 🌸Antara khasiat-khasiat KAPSUL MAK BEEDAN #Rossalynda ®🌸. . ✅ Awet muda. ✅ Mengempiskan perut. ✅ Melawaskan pembuangan. ✅ Menyegarkan badan. ✅ Merawat keputihan. ✅ Merawat sengugut. ✅ Menstabilkan dan melancarkan kitaran period. ✅ Mengecutkn jerawat. ✅ Ibu lepas bersalin. ✅ Merawat rahim agar kembali. ✅ Merawat tumit kaki pecah. ✅ Menambahkan tenaga WANITA. ✅ Kempiskan perut. ✅ Merawat kesuburan hormon. ✅ Membaikpulih dalaman wanita lepas pembedahan ✅ Lenguh-Lenguh badan. ✅ Khasiat bawang putih sebagai ANTI MUKUS untuk bayi yang menyusu badan. . SM : RM59 SS : RM69 . http://www.wasap.my/60187862944 HQ Rossalynda http://www.wasap.my/60126650617 N9/JB/Melaka http://www.wasap.my/601111558004 KL http://www.wasap.my/60197757897 Kluang http://www.wasap.my/60167329840 Kulaijaya http://www.wasap.my/601156628853 Tmn Universiti http://www.wasap.my/60136838869 Perlis/Batu Pahat http://www.wasap.my/60124280264 Kuantan/Semenyih http://www.wasap.my/60149186109 Skudai http://www.wasap.my/60169102349 Muar http://www.wasap.my/60172360507 Wangsa Maju http://www.wasap.my/60137716178 Kota Tinggi http://www.wasap.my/60127087996 Kempas http://www.wasap.my/60137620627 Pasir Gudang http://www.wasap.my/601110786294 Senai http://www.wasap.my/60198961641 Sabah. . #KapsulMakBeeDan #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL
Alhamdulillah cust berjaya hamil.. Yg ke 127 ke 128.. Lupa dah.. . Urut Pakej Kesuburan + Kapsul Mak BeeDan √√√ . Kapsul Mak BeeDan ni membantu menyuburkan rahim sesuai utk cust iktihar zuriat! . #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL #KepakaranUrutanIktiharZuriat . Boleh dptkan Ratu Antara Ratu Jamu Terbaik dgn Stokis & Agen Berdaftar @Rossalynda ® . http://www.wasap.my/60187862944 HQ http://www.wasap.my/60126650617 N9/JB/Melaka http://www.wasap.my/601111558004 KL http://www.wasap.my/60197757897 Kluang http://www.wasap.my/60167329840 Kulaijaya http://www.wasap.my/601156628853 Tmn Universiti http://www.wasap.my/60136838869 Perlis/Batu Pahat http://www.wasap.my/60124280264 Kuantan/Semenyih http://www.wasap.my/60149186109 Skudai http://www.wasap.my/60169102349 Muar http://www.wasap.my/60172360507 Wangsa Maju http://www.wasap.my/60137716178 Kota Tinggi http://www.wasap.my/60127087996 Kempas http://www.wasap.my/60137620627 Pasir Gudang http://www.wasap.my/601110786294 Senai http://www.wasap.my/60198961641 Sabah
Muka makin glowing & putih gitu dgn Kapsul Mak BeeDan #Rossalynda ®. Jom dptkan Ratu Antara Ratu Jamu Terbaik skrg!! . Boleh dapatkan juga dgn agen² & stokis berdaftar #Rossalynda 👇👇📝📝 . http://www.wasap.my/60187862944 http://www.wasap.my/60126650617 N9/JB/Melaka http://www.wasap.my/601111558004 KL http://www.wasap.my/60197757897 Kluang http://www.wasap.my/60167329840 Kulaijaya http://www.wasap.my/601156628853 Tmn Universiti http://www.wasap.my/60136838869 Perlis/Batu Pahat http://www.wasap.my/60124280264 Kuantan/Semenyih http://www.wasap.my/60149186109 Skudai http://www.wasap.my/60169102349 Muar http://www.wasap.my/60172360507 Wangsa Maju http://www.wasap.my/60137716178 Kota Tinggi http://www.wasap.my/60127087996 Kempas http://www.wasap.my/60137620627 Pasir Gudang http://www.wasap.my/601110786294 Senai http://www.wasap.my/60198961641 Sabah . #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #produkbyrossalynda #JamuTradisional #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #KapsulMakBeeDan #JamuBest #JKMBD ® #JamuLulusMAL #JamululusKKM #JamuHalal
Kenapa sering banget di share..biar makin banyak yg tau manfaat dari #Manjavikan MSI MANJAVIKAN itu apa sih??😮 Manjavikan itu Jamu Tradisional untuk Wanita yg di kemas modern dg rasa Jeruk + susu, jd rasanya manis segaar gak pahit lhoo😁 Manfaatnya apa aja?? Antara lain ; - Merapatkan Miss V - Mengatasi keputihan dan Miss V yg berbau - Bikin Miss V keset dan harum - Mengatasi wasir dan nyeri haid - Mengencangkan otot Miss V - Melancarkan Haid - Melancarkan ASI ( bagi ibu yg menyusui) dan msh bnyak lgi manfaatnya... Yuukk yg mau merasakan manfaatnya segera diorder yaah, biar gak penasaran😁 #ready 💁Wa 087888670083 #MANJAVIKAN #MSImanjavikan #jamuhalal #jamuenak #untukkesehatanwanita
Jamu kapsul Mak Bee Dan @Rossalynda ®.. 100% herba.. Kelulusan KKM.. Kelulusan MAL.. Halal.. Produk Bumiputera.. Harga mampu milik.. Digunakan secara tradisional.. . Boleh dptkan dgn agen & stokis berdaftar📝 http://www.wasap.my/60187862944 http://www.wasap.my/60126650617 N9/JB/Melaka http://www.wasap.my/601111558004 KL http://www.wasap.my/60197757897 Kluang http://www.wasap.my/60167329840 Kulaijaya http://www.wasap.my/601156628853 Tmn Universiti http://www.wasap.my/60136838869 Perlis/Batu Pahat http://www.wasap.my/60124280264 Kuantan/Semenyih http://www.wasap.my/60149186109 Skudai http://www.wasap.my/60169102349 Muar http://www.wasap.my/60172360507 Wangsa Maju http://www.wasap.my/60137716178 Kota Tinggi http://www.wasap.my/60127087996 Kempas http://www.wasap.my/60137620627 Pasir Gudang http://www.wasap.my/601110786294 Senai http://www.wasap.my/60198961641 Sabah . #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL
Alhamdulillah rezeki awal December. Kwan sekolah grab sebotol #JKMBD ®…… Ade lagi yg belum dapatkn #JKMBD ® meh leh try kasi tgk best ke x best hsilnye.. #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL http://www.wasap.my/60167329840 👉Agent kulaijaya👈
Walaupun dimana engkau berada... Kapsul Mak BeeDan jangan engkau lupa... . http://www.wasap.my/60187862944 http://www.wasap.my/60126650617 N9/JB/Melaka http://www.wasap.my/601111558004 KL http://www.wasap.my/60197757897 Kluang http://www.wasap.my/60167329840 Kulaijaya http://www.wasap.my/601156628853 Tmn Universiti http://www.wasap.my/60136838869 Perlis/Batu Pahat http://www.wasap.my/60124280264 Kuantan/Semenyih http://www.wasap.my/60149186109 Skudai http://www.wasap.my/60169102349 Muar http://www.wasap.my/60172360507 Wangsa Maju http://www.wasap.my/60137716178 Kota Tinggi http://www.wasap.my/60127087996 Kempas http://www.wasap.my/60137620627 Pasir Gudang http://www.wasap.my/601110786294 Senai http://www.wasap.my/60198961641 Sabah . #Jomberjamujamu #JamuKapsulMakBeeDan #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #produkbyrossalynda #JamululusKKM #JamufollowGMP #Jamuhalal #JamuLulusMAL #ProdukHerbaByRossalynda #RatuAntaraRatuJamuTerbaik
Yaa Allah Yaa Rabb, luaskanlah rezeki kami, yang halal lagi baik, tanpa memberatkan kami. Jika rezeki itu ada di langit, turunkanlah. Jika ada di bumi, keluarkanlah. Jika jauh dekatkanlah. Jika dekat, mudahkanlah. Jika sedikit, perbanyaklah. Jika banyak, berkahilah agar kami dapat menolong anak yatim, orang-orang miskin dan orang-orang yang kesulitan. Ya Allah, kabulkanlah doa dan permohonan kami......Aamiin assalamualaikum.. Welcome december #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL http://www.wasap.my/60167329840 👉Agent kulaijaya👈
MaNJAVIKAN mulai LANGKA banyak emak2 pengen rasa Gadis jadinya diburu seindonesia raya yg longgar jadi sempit yg gak haid jadi haid yg keputihan jadi sembuh yg datang bulan nyeri minta ampun jadi sehat Ampuuuun stok berapapun gak pernah cukup😭 Penasaran? Chat me 👉WA 087888670083 #MSImanjavikan #jamuhalal #jamuenak #untukkesehatanwanita #jamuherbal
ha nampak ni, order masuk macam air. barbiecop takut stok tak cukup😭😭 #jamusweetdarabylianarosli #jamusweetdara #jamuhalal #jamukesihatandalaman #ketatmencengkam #kakkmbukanbiasa2 #suplemen #beauty #jamuasli
Kocok dahulu sebelum di minum 2 sendok makan pagi dan malam untuk hasil yang lebih maksimal sebaiknya jangan minuman apapun setelah mengkonsumsi nes v selama 1jam. NB : ATC BUBBLE WRAP AGAR AMAN !! Nes-v adalah Ramuan Herbal Alami Khusus Wanita dan minuman modern wanita masa kini. Nes-V merupakan minuman khusus bagi wanita modern berbahan dasar madu yang berkhasiat untuk menjaga kesehatan organ reproduksi wanita, kecantikan dan kebugaran, Di formulasikan secara khusus dgn menggunakan bahan2 alami seperi : manjakani, sirih, rumput fatimah, akar serapat, serai, kunyit putih dan ekstrak akar delima. Nes V mengandung Vit A dan C, kalsium, protein serta astringent yang berguna untuk menghilangkan bakteri penyebab keputihan, serta penambah kerapatan. Nes V aman diminum dan bebas efek samping karena mengandung bahan2 alami pilihan. Nes V menjaadikan wanita lebih percaya diri dan berkharisma. Terbukti dapat menambah kehangatan rumah tangga yang bahagia. Khasiat Nes V - Memulihkan elastisitas organ intim kewanitaan - Menghilangkan gatal-gatal, keputihan serta bau kurang sedap - Mencerahkan kulit wajah - Menstabilkan PH asam dan mengurangi cairan berlebihan (menjaga kelembaban) - Memperkuat daya cengkram/kemutan - Merawat rahim dan membersihkan (selepas bersalin/haid) - Mencegah kanker serviks dan kanker payudara Perhatian!! Tidak dianjurkan diminum oleh wanita hamil atau sedang menstruasi. No POM : 209367110820 #nesV #olshopmedan #savishop #jamukewanitaan #jamuhalal #ramuanuntukwanita
Setiap Pembelian Set #Sisfel Apa yang kita ada akan dapat. 1. detox tea - Ada 15 sachet -membantu menyahtoksik dalam badan - meningkatkan motabolisme (bantu pelawasan) > kandungan teh hijau - mencuci supaya badan kita boleh menerima produk baru 2. Kapsul - Ada 40pil - penyedian yg memudahkan sebab makan 1 pil semua dah ada - kelebihan sisfel berbanding produk lain ❤Ada 5 certification yang membantu UTK buktikann produk kita bukan produk sampah --> test PADA molecule selamat ke tak --> drug test --> melalui proses R&D --> fungus test (produk tu bagus ke tak) --> halal kilang
SET JAMU SISFEL MENSTABILKAN HORMON DAN EMOSI WANITA ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Selalu hadapi stress sehingga merasakan diri dah tak berguna?? . Pernah dengar ibu kemurungan hingga kelar anak sendiri?? . Kedua2 diatas hanya berpunca daripada stress yg berlebihan dan sukar dikawal. . SISFEL boleh membantu: . ❤️ Mengekalkan mood positif ❤️Meningkatkan keseimbangan hormon ❤️Merawat masalah dalaman dan luaran wanita ❤️Menguatkan dan mengecutkan rahim selepas bersalin ❤️Membersihkan dan mencantikkan kulit wajah ❤️Memberi tenaga ❤️Memperbanyakkan susu ibu ❤️Menurunkan berat badan ❤️Meningkatkan kadar metabolisma tubuh ❤️Mengurangkan toksin dalam badan ❤️Membantu proses penghadaman ❤️Membakar lemak dalam badan ❤️Merawat buasir dan sembelit . Set Jamu SISFEL adalah JAMU SELAMAT kerana: ✔️Ada halal kilang ✔️Ada KKM ✔️Ada DRUG TEST untuk memastikan tahap selamat ✔️Ada 'Molecule Test' untuk memastikan tesktur jamu betul2 halus dan boleh larut ✔️Ada 'Fungus Test' untuk memastikan produk berkualiti tinggi . 1 Set Jamu SISFEL mengandungi: . 💠 1 kotak TeaTox (15 sachet -1 sachet boleh digunakkan 3 kali atau hingga hilang warna) 💠 1 kotak Capsules Hormony (40 biji) . Harga untuk 1 Set Jamu Sisfel RM170 bagi penggunaan untuk 1 bulan. . Pengeposan dibuat oleh HQ dan kos pengeposan ditanggung oleh pihak HQ. Anda hanya membayar harga produk sahaja. . Untuk order dan pertanyaan boleh klik link whatsapp dibio ok
Jamu kewanitaan rasa enak dan segaaaaarrr.... Ibu2 yg habis melahirkan ga perlu dipaksa2 minum jamu pait, kental dan enek. Pasti dg sukarela minum Manjavikan. selain sangat baik untuk pemulihan pasca melahirkan, melancarkan nifas juga merangsang produksi ASI, ASI sampe luber2😍😘 Cepat sehat dan semangat mengASIhi sang buah hati 😍😍 Info/order/join Wa : 085645228419 #jamubpom #jamupascamelahirkan #Jamukeputihan #jamuhalal #jamualami #jamukeputihanalami #jamupascalahir #jamuherbal #jamubusui #obatpelancarasi
#JKMBD ® Kapsul Mak BeeDan Keluaran #Rossalynda ® Ratu Antara Ratu Jamu Terbaik! Kelulusan KKM/MAL/Halal #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL http://www.wasap.my/60167329840 👉Agent kulaijaya👈
Masalah sembelit?? Masalah senggugut?? Sekarang TIDAK LAGI sebab #JKMBD ® bantu masalah wanita! #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL http://www.wasap.my/60167329840
⚘Selamat pagi hari sabtu⚘ ⚘Semoga rezeki melimpah hari ini⚘ ⚘Jangan abg bercadang berbini baru⚘ ⚘Jom belanja isteri PInk Lady hari ini⚘ Kalau abg "berbini" BARU belanja pasti lebih besar kan???😂😂😂 Apa kata abg SPONSOR isteri abg yg ada sekarang. Setia dr dulu sampai sekarang...😍 Dari cantik...persis ANAK DARA sampai dah jadi kusut..kusam..sebab jaga anak...jaga...abg.😭😭 "Abg tak perlu bayar lebih kalau dah ada satu yang terbaik dan membantu ? " Produk apa? PINK LADY BODY PERFECTION ALL IN 1!!! Siapa taknak cantik kan ? semua orang nak cantik admin pun nak cantik...isteri abg lgi nak kalau boleh hehehehe🙈💕 . Jangan risau anak dara mak dara tok dara semua boleh amalkan PINKLADY BODY PERFECTION ni tau. Sebab kalau makan sebotol mesti nak grab lagi 😏 sis taktipu yerrrrr trust me PINKLADY memang superbbbbb !😍 berminat ? whatapps sis TEKAN LINK DIBAWAH👇👇👇 www.wasap.my/+60136537607/pinkladyORIGINAL #remyempire #pinklady #pinkladyhq #pinkladyoriginal #pinkladycapsule #pinkladysupplement #pinkladyluluskkm #jamuhalal #pinkladymelaka #pinkladyonline #pinkladyperfection #pinkladybodyperfection #pinkladymalaysia #pinkladyofficial #pinkladymantap #pinkladytestimoni #pinkladyterbaik
⚘Selamat pagi hari sabtu⚘ ⚘Semoga rezeki melimpah hari ini⚘ ⚘Jangan abg bercadang berbini baru⚘ ⚘Jom belanja isteri PInk Lady hari ini⚘ Kalau abg "berbini" BARU belanja pasti lebih besar kan???😂😂😂 Apa kata abg SPONSOR isteri abg yg ada sekarang. Setia dr dulu sampai sekarang...😍 Dari cantik...persis ANAK DARA sampai dah jadi kusut..kusam..sebab jaga anak...jaga...abg.😭😭 "Abg tak perlu bayar lebih kalau dah ada satu yang terbaik dan membantu ? " Produk apa? PINK LADY BODY PERFECTION ALL IN 1!!! Siapa taknak cantik kan ? semua orang nak cantik admin pun nak cantik...isteri abg lgi nak kalau boleh hehehehe🙈💕 . Jangan risau anak dara mak dara tok dara semua boleh amalkan PINKLADY BODY PERFECTION ni tau. Sebab kalau makan sebotol mesti nak grab lagi 😏 sis taktipu yerrrrr trust me PINKLADY memang superbbbbb !😍 berminat ? whatapps sis TEKAN LINK DIBAWAH👇👇👇 www.wasap.my/+60136537607/pinkladyORIGINAL #remyempire #pinklady #pinkladyhq #pinkladyoriginal #pinkladycapsule #pinkladysupplement #pinkladyluluskkm #jamuhalal #pinkladymelaka #pinkladyonline #pinkladyperfection #pinkladybodyperfection #pinkladymalaysia #pinkladyofficial #pinkladymantap #pinkladytestimoni #pinkladyterbaik
⚘Selamat pagi hari sabtu⚘ ⚘Semoga rezeki melimpah hari ini⚘ ⚘Jangan abg bercadang berbini baru⚘ ⚘Jom belanja isteri PInk Lady hari ini⚘ Kalau abg "berbini" BARU belanja pasti lebih besar kan???😂😂😂 Apa kata abg SPONSOR isteri abg yg ada sekarang. Setia dr dulu sampai sekarang...😍 Dari cantik...persis ANAK DARA sampai dah jadi kusut..kusam..sebab jaga anak...jaga...abg.😭😭 "Abg tak perlu bayar lebih kalau dah ada satu yang terbaik dan membantu ? " Produk apa? PINK LADY BODY PERFECTION ALL IN 1!!! Siapa taknak cantik kan ? semua orang nak cantik admin pun nak cantik...isteri abg lgi nak kalau boleh hehehehe🙈💕 . Jangan risau anak dara mak dara tok dara semua boleh amalkan PINKLADY BODY PERFECTION ni tau. Sebab kalau makan sebotol mesti nak grab lagi 😏 sis taktipu yerrrrr trust me PINKLADY memang superbbbbb !😍 berminat ? whatapps sis TEKAN LINK DIBAWAH👇👇👇 www.wasap.my/+60136537607/pinkladyORIGINAL #remyempire #pinklady #pinkladyhq #pinkladyoriginal #pinkladycapsule #pinkladysupplement #pinkladyluluskkm #jamuhalal #pinkladymelaka #pinkladyonline #pinkladyperfection #pinkladybodyperfection #pinkladymalaysia #pinkladyofficial #pinkladymantap #pinkladytestimoni #pinkladyterbaik
⚘Selamat pagi hari sabtu⚘ ⚘Semoga rezeki melimpah hari ini⚘ ⚘Jangan abg bercadang berbini baru⚘ ⚘Jom belanja isteri PInk Lady hari ini⚘ Kalau abg "berbini" BARU belanja pasti lebih besar kan???😂😂😂 Apa kata abg SPONSOR isteri abg yg ada sekarang. Setia dr dulu sampai sekarang...😍 Dari cantik...persis ANAK DARA sampai dah jadi kusut..kusam..sebab jaga anak...jaga...abg.😭😭 "Abg tak perlu bayar lebih kalau dah ada satu yang terbaik dan membantu ? " Produk apa? PINK LADY BODY PERFECTION ALL IN 1!!! Siapa taknak cantik kan ? semua orang nak cantik admin pun nak cantik...isteri abg lgi nak kalau boleh hehehehe🙈💕 . Jangan risau anak dara mak dara tok dara semua boleh amalkan PINKLADY BODY PERFECTION ni tau. Sebab kalau makan sebotol mesti nak grab lagi 😏 sis taktipu yerrrrr trust me PINKLADY memang superbbbbb !😍 berminat ? whatapps sis TEKAN LINK DIBAWAH👇👇👇 www.wasap.my/+60136537607/pinkladyORIGINAL #remyempire #pinklady #pinkladyhq #pinkladyoriginal #pinkladycapsule #pinkladysupplement #pinkladyluluskkm #jamuhalal #pinkladymelaka #pinkladyonline #pinkladyperfection #pinkladybodyperfection #pinkladymalaysia #pinkladyofficial #pinkladymantap #pinkladytestimoni #pinkladyterbaik
utk cust yg bersalin czer mmg bgs sgt #JKMBD ® ni sb bantu pulihkan luka dari dalam wlopon dah bertahun2 bersalin czer..akan rasa berdenyut & ngilu pd bhgian czer tu #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL http://www.wasap.my/60167329840 👉Agent kulaijaya👈
Kecantikan luar dalam harus dijaga.. Kapsul Mak BeeDan mestilah cuba.. Harga Berpatutan jgn curiga.. Jadikan amalan setiap masa.. #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL http://www.wasap.my/60167329840 👉Agent kulaijaya👈
#JKMBD ® ni mmg akan bantu anda dari segi berat badan juga ye.. Jika cust terlalu kurus, #JKMBD ® akan bantu selera anda utk dptkan berat badan ideal gitu! Yg mana badan agak berisi,#JKMBD ® akan bantu firm kan balik badan tu..so jadi berisi yg cantik gebu gebas! Ok..meh la baca testimoni cust pagi ni.. Kan Kak inda dah bagitahu jgn salahkan Kak Inda kalo En.Hb uolls masing² puji kembali dara wlopon dah beranak pinak okey! Teruskan consume #JKMBD ® ni cpt2 uolls!!! #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL 📱 http://www.wasap.my/60167329840
Alhamdulillah hujan membasahi bumi kulai.. Semoga rezeki nye mencurah2 sama seperti hujan yg turun.. Settle cod #JKMBD ® kt cust.. Tq ye grab 2 kotak trus.. 😘😘 #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL yg nk try #JKMD ® boleh dm/ws http://www.wasap.my/60167329840
Duduk bersimpuh wanita melayu, Anggun sekali berbaju kebaya. Jamu terhebat antara Ratu jamu Kelihatan cantik sepanjang masa. #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL 👉jom cepat2 grab arini👈 📱 http://www.wasap.my/60167329840 🌟AGENTSARL001🌟
KAPSUL MAK BEEDAN #Rossalynda ® merupakan jamu yang diproses secara turun temurun yang diformulasikan daripada bahan bahan semula jadi rahsia mak bidan. . Mempunyai kelulusan MAL dari Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan dibawah KKM. Jadi, terbukti KAPSUL MAK BEEDAN #Rossalynda ® ialah jamu yang selamat untuk diamalkan. . 🌸Antara khasiat-khasiat KAPSUL MAK BEEDAN #Rossalynda ®🌸. . ✅ Awet muda. ✅ Mengempiskan perut. ✅ Melawaskan pembuangan. ✅ Menyegarkan badan. ✅ Merawat keputihan. ✅ Merawat sengugut. ✅ Menstabilkan dan melancarkan kitaran period. ✅ Mengecutkn jerawat. ✅ Ibu lepas bersalin. ✅ Merawat rahim ✅ Merawat tumit kaki pecah ✅ Menambahkan tenaga WANITA ✅ Kempiskan perut. ✅ Merawat kesuburan hormon ✅ Membaikpulih dalaman wanita lepas pembedahan ✅ Lenguh-Lenguh badan ✅ Khasiat bawang putih sebagai ANTI MUKUS untuk bayi yang menyusu badan. . . http://www.wasap.my/60187862944 HQ Rossalynda http://www.wasap.my/60126650617 N9/JB/Melaka http://www.wasap.my/601111558004 KL http://www.wasap.my/60197757897 Kluang http://www.wasap.my/60167329840 Kulaijaya http://www.wasap.my/601156628853 Tmn Universiti http://www.wasap.my/60136838869 Perlis/Batu Pahat http://www.wasap.my/60124280264 Kuantan/Semenyih http://www.wasap.my/60149186109 Skudai http://www.wasap.my/60169102349 Muar http://www.wasap.my/60172360507 Wangsa Maju http://www.wasap.my/60137716178 Kota Tinggi http://www.wasap.my/60127087996 Kempas http://www.wasap.my/60137620627 Pasir Gudang http://www.wasap.my/6011107862 Senai . #RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL
#RatuAntaraRatuJamuTerbaik #JomBerjamuJamu #JamuRossalynda #JKMBD ® #JamuBest #JamuTradisional #JamuKapsulMakBeeDan #ProdukByRossalynda #JamuLulusKKM #JamuHalal #JamuLulusMAL 🙋agent kulaijaya SARL001 Boleh direct wasap http://www.wasap.my/60167329840 utk dapatkan kapsul mak BEEDAN😘
next page →