#lawakhambarmalaysia

581 posts

Loading...
Hai seluruh Masyarakat indonesia hari ini kami tlah datang kepada Pria-Pria indonesia terutama untuk yg jomblo...kami melayani untuk menyusu di tempat kami tanpa dipungut biaya sepersenpun... Kami jamin anda akan menikmati sensasinya yang tak ada duanya... Datangi kami segera sebelum masa aktifnya habis... ^'^ #dagelan #dagelantv #klikbanjar #klikbanjartv #awreceh #recehtapisayang #ngakakkocak #ngawurkarenabenar #ngakakkampret_ #enamon_joke #ojoserius #dagelanjowo #kocakbanget #jomblo #prankindonesia #jokesreceh #indolawak #ivgcomedy #indovidgram #lawakhambarmalaysia #komedi #situshumor #memeinaja #memecomicindonesia #memeragecomicindonesia #hitsanakpapua #oganilirvidgram #jakbarvidgram #cikarangvidgrams
Dlm hidup..pandai ii lh berdikari utk cari duit..jgn seperti ini๐Ÿคฃ @ajik.joy Cr; @abd.jid #lawakhambarmalaysia #lawakterkini #lawakkeder #lawakbodoh #lawakhangit @lawak.kaw @lawak_jintoncit @lawak_hambar @videolawak.my
Single be like๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ (Tag kawan anda yg alone tu) #lawakteroks #lawakhambarmalaysia #meletop #kiniviral #rotikaya @_.ajmaldanial @aimandnail @alif_8837
sapa suruh bagi fakehope dkt katak ni .hahaha tag memba hampa yg suka bagi fakehope ? #lawakteroks #lawaktahapdewa #lawakhambarmalaysia #janganisapgam #lawakyoutube #lawakbudaksekolah #lawak #lawakkeder #fakehope #thuglife #mudahterhibur
Bagus dapat isteri macam ni..ye la bukan apa takut2 kena plk laki yang jenis panas baran..elok bantai je macam ni ๐Ÿ˜‚ #lawakhambarmalaysia #lawakhambar #lawakmalaysia #lawak #lawakkeder #lawakterkini #garang #paskalthemovie
Perut berat sangat tu pakcik Santa, tu pasai jatuh. Habis basah hadiah orang len. Lepas ni p la jogging, takkan tu pun nak kena ajar๐Ÿ’ƒ๐Ÿ’ƒ๐Ÿ’ƒ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ #lawakhambar #lawak #lawakhambarmalaysia #lawofthejungle #fantabulousskincare
Barang2 pun dh ready. Jumpa kejap lagi kat stadium geng. Kau jangan sombong pulak klu selisih ngan min. . Tag kawan2 yg pegi stadium. Yg tengok kat mamak duk diam2 ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ . . . . Nak tengok lawak best2 cepat2 follow @hambarudin.x @hambarudin.x . . . Paid review RM5 DM @hambarudin.x . . . #final #malaysia #vietnam #affsuzukicup18 #lawak #kelakar #lawakhambar #lawakhambarmalaysia #lawaktahapdewa #zonlawak #komikmalaysia #uitm #politeknik #sukasukaajejangannakkecam #pengayuh2roda #y15 #y15malaysia #y15malaya_official #ysuku #paidreview #paidreviewrm5 #paidreviewmalaysia #paidreviewmurah #paidreviewrm10 #paidreviewmurahmalaysia #paidreviewrm3 #paidreviewfree
Saya Encik Phillips dari Jerman Saya beli semua jenis anitque seperti duit lama, cincin, buting, tembaga, nota lama, setem, wang lama, batu, barang kamas, kristal Saya beli semua barang yang anda ada untuk dijual #malaysiasoccer #lawak #kelakar #lawakhambar #lawakhambarmalaysia #lawaktahapdewa #awek #aweksekolah #aweksangap #awekbogel #iphonemurah #iphonemalaysia #gegarvaganza2018 #areanapanggang #taukejambu #bellngasri #y15 #y15malaysia #y15malaya_official #ysuku #ysuku_malaya_official #igshopmurah #igshopmalaysia #instafamous #instafamousmalaysia #tiktokmalaysia
Tengok part last๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ #videoviral #videolawak #lawakpecahperut #lawakhambarmalaysia #like4like ๐Ÿ‘
Janji mesti ditepati๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ . Sila tag sikit kawan korang.... . . . . . . . . #lawakhambar2 #lawakhangit #lawakbodoh #lawakkeder #lawakhambarmalaysia #lawakhambar #lawaking #lawakboring #lawakbatak
Kalau korang ade kawan yang x hensem waktu sekarang jangan risau๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…masih ade peluang menjadi lelaki kacak malaysia Tag kawan korang muka x hensem dulu sekarang pun x hensem๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡ #lawak #kelakar #lawakhambar #lawakhambarmalaysia #lawaktahapdewa #zonlawak #komikmalaysia #maharajalawakmega #maharajalawakmega2018 #awektiktok #uitm #politeknik #iphonemurah #iphonemalaysia #sukasukaajejangannakkecam #taukejambu #basikallajak #gengbasikallajak #pengayuh2roda #y15 #y15malaysia #y15malaya_official #ysuku #ysuku_malaya_official #instafamousmalaysia #tiktokmalaysia
Hahaha๐Ÿ˜‚ macam2 laa๐Ÿ˜… #lawakhambarmalaysia #mentor7 #videoviralmalaysia
Bila kau tunjuk ig crush kat member, lepastu member terlike gambar lama dia.. bodoh siakkk ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Tag member korang yg bodoh siakk mcm ni๐Ÿคฃ . . . . . Nak tengok lawak best2 cepat2 follow @hambarudin.x @hambarudin.x . . . Paid review RM5 DM @hambarudin.x . . . #lawak #kelakar #lawakhambar #lawakhambarmalaysia #lawaktahapdewa #zonlawak #komikmalaysia #maharajalawakmega #maharajalawakmega2018 #awektiktok #uitm #politeknik #sukasukaajejangannakkecam #taukejambu #pengayuh2roda #y15 #y15malaysia #y15malaya_official #ysuku #paidreviewrm5 #paidreviewmurah #paidreviewmalaysia #paidreviewmurahmalaysia #instafamousmalaysia #tiktokmalaysia
Ape #anat la perangai,.. Cuak dah promoter tu.. ๐Ÿ˜‚ . . #lawakhambarmalaysia #koni #cuaktakcuakcuak
next page →