#luka

495,507 posts

Loading...
Vocaloid Venomania Cosplay by @arinaskyart ВЫ БЫ ЗНАЛИ, КАК МЫ ПЕРЛИ ЭТОТ ТРОН ЧЕРЕЗ ВЕСЬ ГОРОД! Это была моя первая массовая косплей- фотосессия. Костюмы шили самостоятельно, помогая каждый другому чем только может. Парики все были мои( серьезно, это хуже, чем наркотики, после первого заказа ты уже не можешь остановится!) Как я пилила этот трон! На самом деле это крашеная немецкая табуретка 70 годов, кусок двери и куча обшитого бархатом картона. На 4 гвоздях и клей-моменте. Дача. Загород. Я сижу верхом на двери и выпиливаю форму старой ржавой пилой. Вокруг ходит отец со словами "да что за фигней ты тут занимаешься?" и тихо причитающая мама "у меня же дочь....куколки там, бантики, вот это вот все..." Везли трон на крыше машины, больше ни куда он физически не влезал. Вы часто видите машину с примотанным к крыше троном? В Твери? В центре города? Вот и люди знатно округлили смотрящие органы на тот момент. Вообще, именно после этой фотосессии я влюбилась в массовый косплей. Потому что ощущение глобального звездеца, жопы и дедлайна, поделенное на всех-бесценно. Снимали на заброшенном на тот момент речном вокзале ( косплей-фотосет на заброшее, he-he, classic!), переодевались в ближайших кустах(за машиной) и по-настоящему получали удовольствие от процесса. Closed release, exclusive and full HD photos, 16+photos and signature prints only here https://www.patreon.com/arinasky #2012year #ArinaSky #ArinaSkyCosplay #cosplay #luka #purplehair #vocaloid #yaoi #mikuhatsune #gakupokamui #gumimegpoid #meikovocaloid #dukevenomania #Gakupo #sexy #cosplaygirl #sexycosplay #miku #meiko #kito #kitoshion #vocaloid #gakupo #gakupokamui #cosplay #purplehair #longhair
Malo smo se "zbigecali" za park. Ipak je petak. Ljudi, uživajte u vikendu, dok nam ovo divno vrijeme još traje. 🌿 . . . . . #morningcoffe #momlife #momblogger #momtribe #autumn #autumnoutfit #autumnstyle #luka #igmotherhood #jasamsupermama #bavlju
FRIDAYGRAFT 💰💸💰 #salonfridays #salonlife #salonowner #urbanedge #luka #friyay 💥💥💥
Mengapa kau menangis, padahal aku belum menangis? Betapa menyedihkannya aku, bahkan aku tak tau apa yang salah dengan diriku Di penghujung hari ini mestinya menjadi saat-saat berharga untuk kita berdua. Apakah aku masih bisa berada di sampingmu? Selalu dan selamanya aku ingin kau tertawa. Karena itu aku ingin menyampaikan bahwa aku bahagia berada di sini. . IG 📷 : @irkhan_adi #sayang #jomblo #cintadalamdiam #luka #rintihanhati #rintihanrindu #rindusendiri #tangisanhati #pilu #kanangan_usang
of course, luka my bb is the first post... hope u like it i guess lol idk nobody follows me anyway
NEW ACOUSTIC SINGLE OUT!! It's called "Make-up Sex"😘 Listen via link in bio🎧 Add it to your personal playlist🎧 Video by: @_donluc #NewMusic #MakeUpSex #LUKA #Pop #Music #Warner
Yeet another fme! Tysm @lukanxtte and congratulations on getting 2k, you deserve many more 🤧 • Did you guess the plot twist? :’) • If you guessed Volpina then you’re right congrats, @spookflop :’)) • Oofer of the week: 💫 @miraculous_addictions 💫 • CC: Intro: moi First part- @lukanxtte Second part- moi Song?!?: Pound the Alarm- Minki Minarj (plz someone get it) AC: ? Background: RAD edits on YouTube App?!: VideoStar • #sungrestefme • Tags: #miraculousladybug #miraculous #chat #chatnoir #adrien #adrienagreste #agreste #marinette #miraclousmemes #kwami #Luka #lovesquare #tikki #plagg #kagami #spots #spotson #claws #clawsout #alya #nino #Lukanette #Lukadrien #Ladynoir #Ladrien #Marichat #Madrien
❌ мod ғυĸaѕe ❌ ────────────────────── Song of the Day! ────────────────────── ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓❀↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓ For today we have Koukatsu (コウカツ) by MARETU! Although he did do a very bad action to a person that shocked many fans, that doesn't mean hate his music. “Hate the person, not their work” some people say (although hate is a rather strong word). As do some MARETU songs, Koukatsu features a voice that isn't necessarily meant to be sung. In this songs you've got high pitch giggles and high pitch talking in one of the instrument breaks. If you listen closely, you may hear rasp breathing, which in my opinion is a neat element. What is your favourite MARETU song if you have any? ────────────────────── Site from: ニコニコ動画 Art Credits: × ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓❀↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓ #kagaminerin #len #lenkagamine #kagaminelen #anime #manga #crypton #japan #fanart #鏡音リン #鏡音レン #miku #hatsunemiku #luka #lukamegurine #kagamine #kagaminetwins #kagaminemirrors #kaito #kaitoshion #meiko #meikosakine #gakupo #gakuposhion #gumi
¿Te gusta Miraculous Ladybug? . Aaw, necesitaba subir esto, es tan..😅😍 . Cc: @sky_butterfly_arg . . 💜 Miraculous Ladybug 💜 ⬇Comenta abajo ⬇ . . 🐱🐱¿Quieres que publique tu fanart?🐱🐱 1. Sube tu dibujo con el hashtag #dibujosmiroc y/o etiquetame 2. Recuerda que si tú cuenta es privada no podré ver tu dibujo . . #ladybug #miraculous #fanart #luka
Judul: "If Is Not You" By: Petjah_ . Sinopsis: . Kecerobohan Ong Seong Woo membuat karirnya yang baru saja dimulai berada di ambang kritis. Ia dipaksa menikahi gadis asing. . Hidupnya sama persis dengan pepatah 'sudah jatuh tertimpa tangga'. Ia mengalami banyak hal sulit, lantas bagaimana kelanjutan kisah seorang Ong Seong Woo? . Mungkinkah kisah ini menjadi pernikahan paksa dan jatuh cinta setelah terbiasa nanti? . Sayangnya ini bukan kisah klasik. Jadi simak dan baca ceritanya di www.tinlit.com . . Link ada di Bio . . Ost by Wendy ft Yook Jidam - Return . . #Wannaone #Wannawan #Wannaoneindonesia #Wannaonealways #OngSeongWoo #Ong #Ongie #ff #fanfiction #fanfic #Wannaonefanfiction #penuliswattpad #penulisnovel #semangatmenulis #ffmv #ffmovie #penulisamatir #editramatir #sedih #luka #airmata #tinlitwritingmarathon
Not a day has passed during the last year in which we haven't remembered our happy Blonde Man. And not many a day has passed in which tears haven't been shed. #tb #luka #yellow #rip #flatcoat #flatcoatedretriever #retriever #flatti #noutaja #sileäkarvainennoutaja #flatcoatsofinstagram #dog #dog_a_day #gundog #dailydoseofdogs #dogphotography #koirakuvaus
Kulit ALERGIC. Lin bila kena nyamuk gigit atau ada tanda bintik merah kt kulit. Gatal dia lain macam n pastu terus gatal biji2 air naik dan membesar. Sabun ni jua la bantu Lin. Sekarang tak risau dah. Sabun ME kan ada. Pertanyaan/ order blh wasap Lin 0177800565. BIz online RM47 #projekstg #THEMAGICOFPARTTIME #sabunme #gatal #alergic #ruam #jerawat #jeragat #pencucimuka #sabunketiak #luka
Dalam MMG ada Aloe Vera ❤️. _ Tu la yang bila sapu MMG bukan setakat luka je pulih, kulit pon jadi makin lembut. _ Wasap Han 018 5754969 @ Nak mudah klik link di Bio. _ #aloevera #manfaataloevera #jerawat #luka #tumitkaki #kulitlembut #ajimaura geng #terapiinstagram
Доброе утро ☀️ . Пока у меня нет ещё всех этих фоток в листках и в разноцветных деревьях, по этому будет эта 😅 . Хочу поговорить с вами на тему блогеров. А точнее их отношения к хейтерам💻Вот смотрите, на вопрос : "Как вы относитесь к хейтерам?" Они отвечают, что никак, ну то есть, они есть у всех, без них никак и как бы у каждого человека есть свое мнение, кому-то что-то нравится, а кому-то нет😉 Но в тоже время они удаляют комментарий и блокируют того человека, который его написал, но мало того, есть ещё те, которые болкируют и тех людей которые лайкнули этот коммент😐 Вот как понимать такое?! То есть с утра ты говоришь, что тебе пофиг, а вечером уже удаляешь комментарий и блокируеш людей. Что вы думаете по этому поводу? Дайте знать в комментариях ⬇️😉 . Подкинула вам вот такую тему для размышления 🙃 . Кстати, я уехала♥️ Как думаете куда? И, ребят, кто знает, не спойлерите, пожалуйста 😘 . P.S. Я помню про #тревелайфхаки 😇
*** PROMO !!! *** Beli Propolis Oil Tiap hari selama Oktober di Bukalapak, Dapatkan GRATIS ONGKIR Pakai GO-SEND Setiap hari !!!!! langsung order di : https://bl.app.link/FVv5tU3m8Q *Reseller are Welcome* #propolisoil #obatluka #obatlukaalami #obatherbal #obatlukabakar #obatlukadiabetes #obatlukacantengan #obatlukaoperasi #obatlukalecet #obatlukaborok #antiseptikalami #antiseptikkulit #luka #obatlukaherbal #borok #alami #lecet #dekubitus #diabetes #cantengan #operasi #obatlukadekubitus #cashback #cashbackseru #bukalapak #gratisongkir #gratisongkoskirim
*** PROMO !!! *** Beli Propolis Oil Tiap hari selama Oktober di Bukalapak, Dapatkan GRATIS ONGKIR Pakai GO-SEND Setiap hari !!!!! langsung order di : https://bl.app.link/FVv5tU3m8Q *Reseller are Welcome* #propolisoil #obatluka #obatlukaalami #obatherbal #obatlukabakar #obatlukadiabetes #obatlukacantengan #obatlukaoperasi #obatlukalecet #obatlukaborok #antiseptikalami #antiseptikkulit #luka #obatlukaherbal #borok #alami #lecet #dekubitus #diabetes #cantengan #operasi #obatlukadekubitus #cashback #cashbackseru #bukalapak #gratisongkir #gratisongkoskirim
SIAPA PERLUKAN VITAMIN C🍊🍊 . Cadangan suplement yang sesuai bagi anda: 1. PEROKOK Kerana asap rokok memusnahkan vitamin C dengan cepat. Perokok perlukan vitamin C untuk membersihkan darah daripada logam berat dan untuk mengelakkan kerosakan buah pinggang 2. PESAKIT KENCING MANIS Bagi pesakit kencing manis, vitamin C PENTING untuk menjaga salur darah agar tidak mudah pecah, mencegah darah daripada menjadi keras bagi mengelakkan strok dan jantung tersumbat 3. Demam atau selsema Sistem imunisasi badan perlukan vitamin C dengan banyak untuk melawan jangkitan kuman/bakteria. 4. Menjalani pembedahan Untuk cepat baik pulih luka pembedahan dan melawan jangkitan kuman akibat pembedahan. 5. Orang yang sering STRESS Vitamin C MUDAH termusnah akibat 'stress' 6. Ibu Hamil Amat PENTING ibu hamil mengambil vitamin C kerana banyak kesan kekurangan vitamin C untuk ibu hamil. Antaranya: gusi mudah berdarah, sering demam dan selsema. Akibat kepada bayi, kemungkinan lahir kurang matang dan bayi mengalami eczema. 7. Mengambil pil perancang, antibiotik Kerana ubatan ini boleh MEMUSNAHKAN vitamin C 8. Untuk CANTIK dan AWET MUDA Menurut pakar kecantikan, seseorang itu perlu mengambil 3000mg vitamin C sehari untuk tampil cantik dan awet muda. . . Lina, 012 4846021 . . #vitaminc #vitamincshaklee #imunisasi #gusiberdarah #luka #ibuhamil #ibubersalin # #lovevitaminC #jerawat #kulitkusam #tonataksekata #sunburn #demam /selsema #parutjerawat #kulitkusam #kulitpucat #shakleekuantan #shakleejerantut #shakleepahang #shakleemalaysia #shakleejohor #shakleeterengganu #shakleeshahalam
SIAPA PERLUKAN VITAMIN C🍊🍊 . Cadangan suplement yang sesuai bagi anda: 1. PEROKOK Kerana asap rokok memusnahkan vitamin C dengan cepat. Perokok perlukan vitamin C untuk membersihkan darah daripada logam berat dan untuk mengelakkan kerosakan buah pinggang 2. PESAKIT KENCING MANIS Bagi pesakit kencing manis, vitamin C PENTING untuk menjaga salur darah agar tidak mudah pecah, mencegah darah daripada menjadi keras bagi mengelakkan strok dan jantung tersumbat 3. Demam atau selsema Sistem imunisasi badan perlukan vitamin C dengan banyak untuk melawan jangkitan kuman/bakteria. 4. Menjalani pembedahan Untuk cepat baik pulih luka pembedahan dan melawan jangkitan kuman akibat pembedahan. 5. Orang yang sering STRESS Vitamin C MUDAH termusnah akibat 'stress' 6. Ibu Hamil Amat PENTING ibu hamil mengambil vitamin C kerana banyak kesan kekurangan vitamin C untuk ibu hamil. Antaranya: gusi mudah berdarah, sering demam dan selsema. Akibat kepada bayi, kemungkinan lahir kurang matang dan bayi mengalami eczema. 7. Mengambil pil perancang, antibiotik Kerana ubatan ini boleh MEMUSNAHKAN vitamin C 8. Untuk CANTIK dan AWET MUDA Menurut pakar kecantikan, seseorang itu perlu mengambil 3000mg vitamin C sehari untuk tampil cantik dan awet muda. . . Lina, 012 4846021 . . #vitaminc #vitamincshaklee #imunisasi #gusiberdarah #luka #ibuhamil #ibubersalin # #lovevitaminC #jerawat #kulitkusam #tonataksekata #sunburn #demam /selsema #parutjerawat #kulitkusam #kulitpucat
🐩☠️🍬🍭🎃🎊 #Luka #sugarskull #caniche #instapoodle #delabea #poodlelove #art #color #petstargram #instanimal #collage #canichetoy #redpoodle #mypoodle 🧟‍♂️🧟‍♀️ Feliz viernes!! 🕸️
The Mountain Banchee of Pandora Like many of Pandora's creatures, the banshee also has a remarkably strong cell structure. This structure, which is a biologically produced carbon-fiber, makes their bones much lighter and stronger than any organic Terran equivalent. This in turn allows them to generate more power and lift with every flap. The biochemistry of their muscle tissue allows them to generate nearly twice the force per pound of muscle as terrestrial flying animals such as bats and birds. This, again, generates tremendous metabolic heat. The hollow bones are connected to the bellows-like lung, and cooling air moves through the long bones of the fore and aft wings. They are thought to have evolved from fish. Let me introduce to you my very own banshee. She shall guide me through many endurance adventures. Her name is Txewluke Tisop which means limitless/boundless journey in the native language of Pandora. Her nickname name is Luka. 🚴🏼‍♀️ #Trek #SpeedConcept #Luka #DoesAnyoneElseNameTheirBike @trekbikes @trekstoreberkeley
Hai assalamualaikum, . . Kak Rin nak belanja awak ni. . #freepostage untuk belian MMG 2 botol dan ke atas. . Offer ni sehingga stok masih ada tawww😊 . Lekas roger kak rin 0187694279. Atau klik link kat bio. Bye . #Wangi #Lavender #Waterbased #Pink #Pastel #TidakMelekit #TidakBerminyak #BersaizPoket #JimatMasa #Mudah #SakitSendi #SakitOtot #Sengal #Lenguh #Bayi #Ibu #Mengandung #Berpantang #Senggugut #Resdung #Migrain #Strechmark #Losyen #Sejuk #Luka #Cramp #IgMalaysia #BisnesOnline
"PRODUK TERBAIK UTK ANAK SAYA, EKZEMA DAH 99% KURANG, GATAL PUN DAH HILANG.." . . Kata puan ija lagi, mcm2 dah sy cuba.. tapi tak sesuai. Doktor suruh pantang makan. Tapi kanak2 semua benda dia nak makan. Sampai bila nak pantang sbb dia sedang membesar. . Alhamdulillah lepas guna hampir habis satu kotak krim kiddiesoft & kiddiesoft soft bar, 99% ekzema dah kurang, gatal2 pun dah hilang dan kulit dah kembali cerah mcm yg asal 😍😍 Untuk mommies yg ada masalah yg sama. . Jangan putus asa ya, ikhtiar sebaik mungkin. Mungkin ada jalan lagi untuk anak tersayang. . Mommies boleh sapu krim pelembap semulajadi Kiddiesoft ini. Krim yang dihasilkan dari ekstrak tumbuhan semulajadi, diperkaya dengan Vitamin E, Minyak Argan, Minyak Zaitun dan Minyak Kelapa Dara yang tinggi antioksidan. Boleh melembapkan kulit yang terlalu kering dan merawat kulit secara semulajadi! Yang penting TANPA STEROID. . . Hubungi admin untuk konsultasi percuma. Klik link in BIO
I SO EFFING LOVE LUKA GHGUGFHII • ~ • ~ • ~ • ~ @lunibean • ~ • ~ • ~ #miraculoustalesofladybugandcatnoir #miraculousladybug #miraculous #miraculers #luka #Marinette #lukanette
6:35... Ordu honetan, orain dela urtebete hasi zen gure bizitzako abenturarik politena. Eskerrik asko Luka egunero honelako irribarreak oparitzeagatik! #zorionak #luka #zorionakzureurtebetetzean #pozik
TESTIMONI DARI ANAK ABANG AM SENDIRI !! Mula kecik jer luka tu tapi gatal. Anak Abang Am garu-garu sampai berdarah. Orang cakap sapu krim itu ini, tak baik juga. Jenis kulit lambat lega sapu krim kot. Abang Am ikhtiar ler, try sapu Serum Gold 24k by Glowing Expert. Setiap hari n malam sapu. Dah beberapa hari tu tengok anak dah kurang menggaru. Alhamdulillah, tempat luka tu kering cepat. Weyhh!! Serum Gold 24k nie bukan utk merawat dan cantikkan kulit muka jer. Boleh merawat luka, kulit kering, tumit pecah yang best tu Kak Mas sapu kat tangan gantikan losyen. "WE ARE BEAUTY EXPERT" . http://www.wasap.my/60177151068/glowingExpert . #LagiSyantik #GE #GEviral #GlowingExpertHQ #projekRM43 #UsahawanGE #AgenDiperlukan #GlowingExpert #GEdihatiku #GlowingExpert2u #GlowingExpertCosmetic #AppleDiamond #SelamatJimat #SayaPakaiSayaJual #Glowing7hari #AgenSah #glowingexpertcosmetics #glowingexpertmalaysia #DayCream #NightCream #Soap #BossGE #Reward #Serum #Dropship #luka #cepatsembuh
Hmmmm Mitors atau fakta ya? . . . . . . . Kalo punya luka yg lalu dibuat berdarah supaya cepat sembuh Kira-kira itu mitos atau fakta ya? . . . Yg betul jawabannya dapet hadiah loh kak. . . . . #lukabakar #luka #lukacepatkering #lukadiabetes #lukaku #lukaserius #diabetes #diabetesmellitus #sehatitumahal #sehatalami #sehat #amputasi #kecelakaan
🥀🥀🥀Kangen Kau tak akan mengerti bagaimana kesepianku menghadapi kemerdekaan tanpa cinta kau tak akan mengerti segala lukaku kerna luka telah sembunyikan pisaunya. Membayangkan wajahmu adalah siksa. Kesepian adalah ketakutan dalam kelumpuhan. Engkau telah menjadi racun bagi darahku. Apabila aku dalam kangen dan sepi itulah berarti aku tungku tanpa api. WS Rendra #sastra #puisi #wsrendra #kangen #luka #kesepian #kesendirian #teater #monolog #senimanmuda #bahasa #cinta
Never failed to stop by at this cafe whenever I visit The Land of Smiles. Awesome food, coffee & environment. . . . #breakfast #coffee #cafe #travel #vacation #holiday #solo #YOLO #bangkok #thailand #luka #lukabangkok #lukacafe #lukacoffee #dowhatyoulove #dancingsamurai #relax
Hai assalamualaikum, . . Kak Rin nak belanja awak ni. . #freepostage untuk belian MMG 2 botol dan ke atas. . Offer ni sehingga stok masih ada tawww😊 . Lekas roger kak rin 0187694279. Atau klik link kat bio. Bye . #Wangi #Lavender #Waterbased #Pink #Pastel #TidakMelekit #TidakBerminyak #BersaizPoket #JimatMasa #Mudah #SakitSendi #SakitOtot #Sengal #Lenguh #Bayi #Ibu #Mengandung #Berpantang #Senggugut #Resdung #Migrain #Strechmark #Losyen #Sejuk #Luka #Cramp #IgMalaysia #BisnesOnline
Awwwn es tan hermoso, necesitaba subirlo . Cc: @leyalee_art_addict . 💜 Miraculous Ladybug 💜 ⬇Comenta abajo ⬇ . . 🐱🐱¿Quieres que publique tu fanart?🐱🐱 1. Sube tu dibujo con el hashtag #dibujosmiroc y/o etiquetame 2. Recuerda que si tú cuenta es privada no podré ver tu dibujo . . #ladybug #miraculous #fanart #luka
next page →