#omeeka

238,425 posts

Loading...
Ohh We Good Luv, EnjoyπŸ˜‰πŸ˜Œ #omeeka #nickiminaj #meekmill
No matter how much you hate omeeka.... you can’t change the fact that they definitely was in love and the music they made with and about each other , was and still is bops!! Aeoy is still a dope song. The pinkprint still one of my favorite albums 😩😍 #omeeka #nickiminaj #meekmill
How dare we sit quietly.. And watch the world pass us byyyβ˜„β€ Gm and tysm for supporting this page😍 I love my faves so much😩
Ride wit Minaj🚘πŸ”₯ Gn... 119k❀
Meek got her Walking Side to Side...Look at the Car in the backgroundπŸ‘€πŸ†πŸ’‹ #omeeka #bigdik #sidetoside
@nickiminaj πŸ‘€πŸ‘…
Mood because the barbs think money determines if you've upgraded or not🀣, Money don't mean a thingggggggggg Lol y'all said this same thing when Nicki was "DATING" Nas.. where Nas at now πŸ‘€, nothing against Nas but that just proves money don't mean a damn thing! Especially not to NICKI MINAJ she rich as hell on her own having a man with money is just a bonus πŸ€·πŸ½β€β™€οΈ So cut the shit out! Y'all should not be THAT worried about Meek unless.... Well Nevermind 🀣🀣🀣 #omeeka #nickiminaj #meekmill
This the cutest home video they made in Hawaii 😍😍❀️😫 @nickiminaj @nickiminaj @meekmill @meekmill #AEOY #hawaii
Let’s get it ❗️ Congratulations πŸŽŠπŸŽ‰πŸΎ @meekmill @meekmill
Fave out here leaving ah impact on the world🌍❀ Congrats I love you😍
REAL LOVE ❀️ #Omeeka #MeekMill #NickiMinaj
Oh this that GOOD GOOD 🀣 @nickiminaj @meekmill I’ve caught on to y’all #Omeeka #NickiMinaj #MeelMill
#pressplay Sorry but this Meek's baby 🀣❀! #omeeka
Funniest prank to date. If Domo and Crissy did another prank .. what should they do ?πŸ™ˆ β€’ β€’ β€’ β€’ #recent #rfr #sfs #spamforspam #likeforlike #l4l #spam4spam #recent4recent #recentforrecent #omeeka #recent #tbh #rates #snapchat #cfc #cashfollowplane #openrp #jaygainplane #jaylegit #followtrain #gainpost #jay2016gaintrain #domoandcrissy
@MeekMill you taught @nickiminaj how to do this PERIOD πŸ˜… #Omeeka #MeekMill #NickiMinaj
@meekmill Go Get Your Queen Back!!! #omeeka #theymad #whereismeek
Oh I spot a difference but Im going to let y’all have your fun #omeeka #lewnika #omeekagang #nickiminaj #meekmill last video is when meek and Nicki was in Dubai
You know, it's all apart of the plan. ❀️❀️ #omeeka #nickiminaj #meekmill
Im still and always will be teamomeekaπŸ™„ when she get married or meek get married I'll consider other options lol.. Gm❀ sidenote: I kno she tryna try a different type of guy.. but you can't control who u love. We'll see what happens.
Dolly 🀩
Hmmm @nickiminaj seems like history has a funny way of repeating itself.... just make sure you’re 100% happy and not just settling πŸ€·πŸΎβ€β™€οΈ #omeeka #meekmill #nickiminaj
It’s going to always come back πŸ˜πŸ€·πŸΎβ€β™€οΈ lol #omeeka #nickiminaj #meekmill
Is #lewishamilton actually new boy are him and #nickiminaj actually a thing I’m still here for #omeeka ☺️😒 @nickiminaj we need clarification
#BADBISSSSS #GIGI πŸ’‹βœŒπŸΎπŸ’―πŸ”₯πŸ’ƒπŸ½β€οΈπŸ—£πŸ‘‘πŸ’§πŸŽŠπŸŽπŸͺπŸ’¦β­οΈπŸ₯„πŸ¦#Kimk #Omeeka #Cardib #Remyma #Nickiminaj #Miami #Vegas #lilkim #Jlo #Hiphop #futurehendrix #Gigi #Ovo #Ok #Newyork #Cashville #Cali #Uk #GigiBisssss #GigiBabys #Eatnbeats #femalerapper #ThanksLove #Gigidatswho #fashion #Dash #fashionnova
Barbie In Milan Fashion Week 2018 😘@nickiminaj Queen (9 )+2 Billboard 200!
β€œThe Barbie dreams” video πŸ’™πŸ’œ
A little late but here’s my editπŸ’™πŸ’œ hope y’all enjoy!πŸ’«
β€œThe boys” music videoπŸ’™πŸ’œ
Is This The Night He Came & Held You @nickiminaj ? 😍😍❀️ #omeeka #nickiminaj #meekmill
Not hers but it looks damn goodπŸ”₯πŸ”₯ He was oss saying it was knowing people was gonna post that smh..
Idk why that "walk off the elevator" seemed staged almost lol πŸ˜† *sings*.. I can tell the reallll from the fakkeee πŸ˜‚
If you don’t like @lewishamilton with nicki well let me tell you there’s nothing you can do about it and to you #omeeka fans let it go meek and nicki are not gonna get back together so leave it alone πŸ˜˜πŸ˜πŸ˜πŸŽŠπŸŽŠπŸ™πŸ™πŸ™πŸ₯‚πŸΎπŸ˜‡ #nickiminaj #lewishamilton #newboy #rich
Do you gain the world & Lose the love of your life? -Nicki Minaj. #omeeka #nickiminaj #meekmill
Lol πŸ˜‚ this is going too far #nickiminaj #omeeka #lewishamilton #newboy #rich
Bruh you fine as shit! Damn😩😍😍😍😍😍😍😍😍😍 #dubailife @nickiminaj
πŸ˜ŒπŸ˜ŒπŸ€— #omeeka #nickiminaj #meekmill
Lmao @lewishamilton This is the respect you get! Safaree 2.0 ass n*gga! Your lady is hyping up her ex's sex game and he even was texting her this episode! Good luck! CheerioπŸ˜‚πŸ˜‚ Via @myfavsroom 😚 #omeeka #disrespectful #exfactor
What they gon do? MEEK AND NICπŸ˜‰ #omeeka #nickiminaj #meekmill
She looked at Meek to ask for permission. This is the kind of Respect I hope new boi gets cause she was on stage doing the most when Meek's part comes on Barbie Dreams. #omeeka #theymad
Oops she’s done it again !
How deep is your love?
next page →