#petedavidsonsong

184 posts

Loading...
Universe must have my back, fell from the sky into my lap. And I know you know that you're my soulmate and all that. I'm like ooh 🎶 My whole life got me ready for you. Got me happy, happy. I'ma be happy, happy. #petedavidsonsong
// 𝓶𝔂 𝔀𝓱𝓸𝓵𝓮 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓰𝓸𝓽 𝓶𝓮 𝓻𝓮𝓪𝓭𝔂 𝓯𝓸𝓻 𝔂𝓸𝓾. i love u w all my fucking heart @blxckzita — dt: me and my angel — AUDIO CREDIT : ME ! give me credit if u use ♡ — Emma ♡
I wish the song ‘Pete Davidson’ was longer, I still love it though😍💖🖤☁️💧🛸♥️ ———————————————————— #arianagrande #ariana #grande #petedavidsonsong #newedit #aremyeditsbetter #sweetener #ag1 #ag2 #ag3 #ag4 #ag5 #thankunext #loveher #beauty #cutie #cute #beautiful #queen #princess #pop #yasqueen #slaying #idol #myidol
My buttera girl♥ @gettoknowariana
You know, sometimes I’m still in denial about how nice my car is! I have driven this girl cross country! I have had so many amazing eye opening moments in this vehicle just talking to God and or laughing with my friends! I LOVE this car!!! But did you know she was free! She was absolutely free! Let me tell you the testimony! See I had just gone through a serious breakup and I needed to sell the car I had because I was moving. (Btw that car too was free) so I donated the car to a women’s shelter for women who had fled domestic violence situations. I left and went to take care of myself. About 3 months later I made the decision to come back after demanding a scholarship for the second year of school, which I got. (that’s another testimony) and I told God I needed a another car. Only this time I thought up something really cool! I swear it looked just like the picture above. But I don’t know car names even though I have had a love for cars since I was little. So therefore, all I had was this picture in my mind. 5 months later I get a phone call telling me my stepdad is going to buy me a new car. He gave me a budget and I search and waited till I saw what looked like what was in my head. Finally a month later a man who came up on a promotion posted this way under its price value just because he was happy and wanted to bless someone! That’s why when someone needs a ride, I am there! Cause she is for the kingdom! She is the best car I have ever had! God really came thru for me! CoQueens👑 He can show out in your life too! #Blessing ✨— that’s my car’s name ”I thought you into my life. Woah look at my mind.” -Ariana Grande #BlackWheels #FordFocus #ArianaGrande #PeteDavidsonSong #Kingdom #CoQueen #Testimony
& I'm back!!!Srry for not being active for almost 2 weeks😢 Love U guys so so much♥Thnx for supporting me while I was gone. The tangs,new followers and all of it .... It'll definitely gives me more energy to try to do my best and post a lot! I mean a lottttt😂❤
She still owning this song. Yuh! @arianagrande #petedavidsonsong
Do you miss they? The song of the video is “Pete Davidson”😭❤️ #arianagrande #petedavidson #missyou #petedavidsonsong #giaw #godisawoman #breathin #isnotlovestory
Her practicing🌙♥ ~•~•~ Follow @gettoknowariana For More!💜
Profile💫 Trust your soul💕 ~•~•~ Follow @gettoknowariana For More!💜
🌙♥~•~•~Follow @gettoknowariana For More!💜
Style in: Beauty And The Beast💎❤ ~•~•~ Follow @gettoknowariana For More!💜
#blackandwhitephotography 🌙♥[Follow @gettoknowariana For More!💜]
Okay I have NO words😂♥🌙[follow @gettoknowariana For More!💜]
She's so successful😍[Follow @gettoknowariana For More!💜]
Love this dress💫[Follow @gettoknowariana For More!💜]
Her Black style💎 [Follow @gettoknowariana For More!💜]
OMG this is so fu**ing cute😭🌙♥ ~•~•~ Follow @gettokowariana For More!💜
Yeah😂🌙💛 ~•~•~ Follow @gettoknowariana For More!💜
Love it😭💜 ~•~•~ Follow @gettoknowariana For More!💜
Okay I swear I've watched this like 1000 times just for U @frankiejgrande 😂 @arianagrande @theweeknd 💫Love Me Harder💫 ~•~•~ Follow @gettoknowariana For More💜
When I fall in love with the way she thinks...🌈Follow @gettoknowariana For More!💜 🌙Pls Mention If U Wanna Repost🌙
Queen of the stages♥ ~•~•~ 💜Follow @gettoknowariana For More!💜 🌙Pls Mention If U Wanna repost🌙
I forgot to write Pete Davidson😋cuz I’m dumb. No hate it’s my opinion #arianagrande #ari #ariana #grande #petedavidson #peteandariana #petiana #petedavidsonsong #pete #davidson #sweetener #sweeteneralbum
I cannot tell how I feel with words😱 Little @justinbieber with @arianagrande 😱❤ ~•~•~ Follow @gettoknowariana & @petianaarmy For More!💜 😂⛔Absolute Mention(@gettoknowariana )For this one friends⛔😂
🎶Tell Me Something, I Need To Know🎶 ~•~•~ Follow @gettoknowariana & @petianaarmy For More!💜 ~•~•~ ⛔Pls Mention @gettoknowariana If U wanna Repost⛔
Everyday... Everyday... Everyday... !!! ~•~•~ Follow @gettoknowariana & @petianaarmy For More!💜
💙💎Focus on Ariana💎💙 ~•~•~ Follow @gettoknowariana & @petianaarmy For More!💜
Frankie & Queen💛🌙 ~•~•~ Follow @gettoknowariana & @petianaarmy For More!💜
Universe must have your back😍 ~•~•~ Follow @gettoknowariana & @petianaarmy For More!💜
Oh my god these fanarts are great!♥ ~•~•~ Follow @gettoknowariana & @petianaarmy For More!💜
💛💛OMG this is so so cute💛💛 ~•~•~ Follow @gettoknowariana & @petianaarmy For More!💜
I love ya ma beauty❤ ~•~•~ Follow @gettoknowariana & @petianaarmy For More!💜
(☆^ー^☆) ❤😍 ~•~•~ Follow @gettoknowariana & @petianaarmy For More!💜
I wanna touch her hair only once! Pls😭❤ ~•~•~ Follow @gettoknowariana & @petianaarmy For More!💜
I'm dead🌙💛 ~•~•~ Follow @gettoknowariana & @petianaarmy For More!💜
Her smile is amazing❤ ~•~•~ Follow @gettoknowariana & @petianaarmy For More!💜
Great background!😱♥ ~•~•~ Follow @gettoknowariana & @petianaarmy For More!💜
Pete❤ Follow @gettoknowariana & @petianaarmy For More!💜
This is sort of scary and special👻😂💙 ~•~•~ Follow @gettoknowariana & @petianaarmy For More!💜
I wish I could be that pillows😂 ~•~•~ Follow @gettoknowariana & @petianaarmy For More!💜
Background for #arianators ☀ ~•~•~ Follow @gettoknowariana & @petianaarmy For More!💜
I'm in love with this🌙💛 ~•~•~ Follow @gettoknowariana & @petianaarmy For More!💜
New pic😍 ~•~•~ Follow @gettoknowariana & @petianaarmy For More!💜
I love this sooo much⚪⚫ ~•~•~ Follow @gettoknowariana & @petianaarmy For More!💜
Kind Soulmates💫♥ ~•~•~ Follow @gettoknowariana & @petianaarmy For More!💜
Oooh my god😭😭❤ My heart can't stand this😭♥♥ I'm on my way to kill myself😂❤ Anyone comin?😂❤ My babes look perfecr with each other😭❤❤ ~•~•~ Follow @gettoknowariana & @petianaarmy For More!💜
A⭐on the stage💛 ~•~•~ Follow @gettoknowariana & @petianaarmy For More!💜
Can't imagine what is happening to her Whatever it is,just make it stop😓 Seriously! Don't push her She is under so much hate and pressure😔 Don't ask "why did U say that?" Or "Did you break up with pete?" Or more importantly"U killed Mac!" Come on guys We don't know a damn thing about what she is going through! Let's just not make is any harder than it already is We are not helping!!! No one deserve this #stophurtingariana #arianaistired I just hope whatever it is,I'll be alright😔💔 ******Ariana and Pete are fine!!!! They haven't break up!!!*******
next page →