#randomfeedsandfeels

9,288 posts

Loading...
Say hi to kowalski. 🐧🐧 #randomfeeds #randomfeedsandfeels #animals #penguin
Bagi sebagian anak, mandi bola merupakan suatu hal yang menyenangkan. Tapi pernah gak sih punya cerita-cerita menarik mengenai permainan ini? Misalnya seperti ada ular di dalam kolam bola. Padahal kalau dipikir lagi, dulu waktu kecil sering ditakutin begituan sama guru TK atau orangtua biar kita-nya ga rewel minta mandi bola. Tapi mungkin di beberapa tempat cerita tentang ular di kolam bola memang benar adanya. Itu sih sedikit pengalaman tentang cerita kolam bolaku. Adakah cerita-cerita lain yg bikin kalian heran sampai sekarang? #handsinframe #randomfeeds #randomfeedsandfeels
β›”
Mengeluh hanya akan membuat hidup kita semakin tertekan,Sedangkan bersyukur akan senantiasa membawa kita pada jalan kemudahan.
Biggest event before chinese new year!πŸ–€ Things i learnt these 2 months : Be willing to walk alone, many who started with you, won’t finish with you. Be grateful with the people who stays πŸ–€ Focus!
πŸ§’ : "Gimana ni?" πŸ‘§ : "Silau dam" #randomfeeds #randomfeedsandfeels
The fams godeks #randomfeedsandfeels
and even the words. miracle never come. only a struggle with the pain. #devilneversleep #randomfeedsandfeels
Menjemput liburan diawal 2019
Karena dibalik senja, ada kerinduan dan sebuah ceritaπŸŒ»πŸƒ #devilneversleep #randomfeedsandfeels
Day Dreaming
Menyapa kawula '78an. Halo pakdhe, budheπŸ‘‹ Btw siapa yg demen dengerin lagu-lagu lawas? Easy listening betsss~ #randomfeedsandfeels #feelsandcapture #vsco #vscomood #inshot #instagood #sonyalpha_id #alphagang
The world for the man #randomfeedsandfeels
@yspwfilms Jangan tanya "kamu kapan?" yaaa #yspwfilms #randomfeedsandfeels
πŸ‘¨ : tumbas πŸ‘© : opo πŸ‘¨ : gereh πŸ‘© : raono πŸ‘¨ : yowis #tgif #randomfeedsandfeels #randomfeeds
ilhgo sipji anheun ma.eum / μžƒκ³  싢지 μ•Šμ€ 마음. πŸ‘±πŸ»β€β™‚οΈ @atozpw #randomfeedsandfeels #feelsandcapture #film #filmlook #moodyportraits #shoutaroundmag #vsco #vscocam
Sekian lama, akhirnya inget dan bisa kerecord!⁣⁣ ⁣⁣ LDR⁣⁣ palagan - wirogunan⁣⁣ 1 Januari 2019.⁣⁣ ⁣⁣ Terimakasih ya Allah masih diberi umur, masih di beri waktu, masih diberi rejeki, Kedepannya semoga membaik. Amin! ⁣⁣ Buat kalian juga ya!⁣⁣ ⁣⁣ Saya Muslim, Ibunda saya non-Muslim. Bisa kan hidup akur? Bisa dong! Ayok 2019 ini kurangin yang Sara dan yang Saru jugak yah hehehe⁣⁣ Respect satu sama lain, dah pada gede gausa pada ribut! Malu!⁣⁣ ⁣⁣ Love you all!⁣⁣ ⁣⁣ -K⁣⁣ . #randomfeedsandfeels #feelsandcapture #newyear #newyeareve #podcast #podcastindonesia #tempatbercakap
From a college reunion in Europe that was once a dream, to sitting in San Marco plaza watching beautiful reflections and chatting. From finding that secret spot in the chaotic city of Venice, to posing ridiculously in historic monuments. Dream like Europe did not disappoint me. Looking back at this amazing 2018.. Hoping 2019 will be better... Love you all those who made this year an amazing ride... . . . #europe #bestnine2018 #2018bestnine #vsco #vscocam #vscodaily #vscotravel #instagram #_tap #instagramparis #instagood #instatravel #instadaily #nothingisordinary #snapseedshot #theworldguru #watchthisinstagood #frankfurt #love #travel #like4like #architecture #traveldiaries #wanderlust #theworldguru #thedesigntip #theartofslowliving #allshots_ #randomfeedsandfeels
Pengen bikin caption serius, tapi pengen santuy, gimana ya tuy? . πŸ‘±β€β™€@fitria1999_ #randomfeedsandfeels #feelsandcapture #film #filmlook #moodyportraits #shotaroundmag #portraitpage #pursuitofportraits
Chicago, I love you like Mariachis love accordions
Sambat macet rasah lungo. Loveyou😘 #randomfeedsandfeels #bnwsouls #explorejogja #streetmeetina
Living for the black and white lately ▫️β–ͺ️
2019 will be a year of dreams becoming reality for me. I can feel it πŸ™Œ
Walking around the neighborhood after work-out featuring the cutest @keii.poodle . GEMESHHHHHH!!!! 😘
One of the #xusisters is gettttingg marrried. I’m gonnaaaaaaa sayyyyy YEHEYYYYYYYYY πŸ’›
In my case, dreams are made of sand & sun πŸ€€πŸ’­πŸŒ΄πŸŒžπŸŒŠ
πŸ’›
Happiest Bday to my sisssssy @terteranovaxu . Love you to the mooon and back πŸ–€πŸ’›
oh how i miss the sea
When you realized that its almost been a year you haven’t come back home πŸ–€πŸ’›
Jangan pernah berhenti untuk melangkahkan kaki, apalagi pas lewat kuburan tengah malem hehe
Cek 1 2 3... For @yspwfilms . . . 🍭Aisya C Pratama πŸ–ŒZheeva Beauty #yspwfilms
Pillars of your life are like pillars in a building. They can make or break you.
For C&B Cheek anda BrushπŸ–Œ #randomfeedsandfeels
"Someday you will understand that no one can love and miss you as much as I do." #trending #randomfeedsandfeels #newfeeds #newfilters #newpost #lovemyself
next page →