#ripvine

202,966 posts

Loading...
β€˜s post 🐝follow @unaestheticteen for more!🐝 okay none of y’all are gonna understand half of this post but lemme just tell you she is one of the best ppl and we’re not going to the same school next year sO IDK i’m gonna be friendless rip β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€” fc: date: β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€” no self promo pls β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€” use code β€œunaesthetic” for 10% off your purchase at @soaestheticshop @popcapopca and @thenovashop dm proof for a shoutout, spam, fb, and surprise! β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€” #niche #meme #nichememe #aesthetic #teen #nichememeacc #tagyourself #tagyourselfmeme #modern #edgy #textpost #tagyourfriends #fashion #makeup #reletable #tumblr #lb #memesdaily #vine #moodboard #mood #moodboards #ripvine #gaming #kpop #bts
I love you, beach. I ain’t never gon stop lovin you, beach. β˜€οΈπŸŒŠβœ¨#RIPVine
i’m that bicth β €β €β €β €β €β €β €β €β € Tag a friend! πŸ’› β €β €β €β €β €β €β €β €β € Follow @hubbacosmo for more! β €β €β €β €β €β €β €β €β € πŸ’› πŸ’› πŸ’› πŸ’› πŸ’› πŸ’› πŸ’› πŸ’› πŸ’› πŸ’› πŸ’› πŸ’› πŸ’› πŸ’› β €β €β €β €β €β €β €β €β € #memes #dankmemes #teen #funny #relate #bestmemes #lit #ninja #lmao #twitch #fortnite #college #relateable #me #trending #popular #comedy #trend #boys #girls #follow #men #women #instagram #facebook #twitter #kms #shitpost #vine #ripvine
Life will never let you RELAX πŸ˜‚πŸ˜‚ @follow for more @memezbase2
she kinda got on my nerves β €β €β €β €β €β €β €β €β € Tag a friend! πŸ’› β €β €β €β €β €β €β €β €β € Follow @hubbacosmo for more! β €β €β €β €β €β €β €β €β € πŸ’› πŸ’› πŸ’› πŸ’› πŸ’› πŸ’› πŸ’› πŸ’› πŸ’› πŸ’› πŸ’› πŸ’› πŸ’› πŸ’› β €β €β €β €β €β €β €β €β € #memes #dankmemes #teen #funny #relate #bestmemes #lit #ninja #lmao #twitch #fortnite #college #relateable #me #trending #popular #comedy #trend #boys #girls #follow #men #women #instagram #facebook #twitter #kms #shitpost #vine #ripvine
This is who I’m meant to be... This Is Me. ✨✨🎩 β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’ @thomassanders ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ #thomassanders #thomas #sanders #youtuber #viner #ripvine #youtube #thatsthat24 #sanderssides #patton #morality #anxiety #virgil #princy #roman #logan #logic #storytime #deceit
I love you daddyyy πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜©πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦πŸ’šπŸ’šπŸ’šπŸ˜˜πŸ˜˜@attack_on_taemin β€’ β€’ #laughoutloud #funny #funnyvideos #comedy #comedyvideo #comedyvideos #memevideo #2018 #happynewyear #haha #oof #spicy #dank #dankmemes #lmao #stolenmemes #memer #edgy #edgymeme #edgymemes #dankmeme #weeb #anime #normies #vine #ripvine #precious #lovememes #love #daddy
Thought I’d post another AG vine remake cause why not? Lol #vine #vineremake #vines #ripvine
CHOCOLATE BIRTHDAY CAKE! 🍰 β€” want to win some of this? enter the giveaway by following the rules below: 1) you must be following us 2) tag three friends below and comment your birthday! (find your twin!) 3) repost the picture on the second slide with the hashtag #SatisSlimesCake and tag us :) β€” and that’s it! that’s all you have to do and you will be entered for the giveaway. giveaway ends once we hit 500 followers! β€” there will be three winners (check third slide for more info on prizes) β€” good luck! β€” 🐺 β€” [ #slime #asmr #poke #squish #squishy #slimey #slimeslimey #butter #butterslime #floam #foam #drizzle #cronch #avengers #marvel #avengersinfinitywar #infinitywar #solo #memes #vine #ripvine #funny ]
When you’re scrolling and someone’s beefing πŸΈβ˜•οΈ . . . . . . . . . . . #vine #vines #ripvine #comedy #chisme #drama #tea #beef #nosey
Welcome to my crib! . . . . . . . . . . . . . . . #mycrib #welcometomycrib #mtvcribs #vine #vines #ripvine #comedy
FIVE SIX SEVEN EIGHT . . . . . . . . . . . . . #vine #vines #ripvine #comedy #flies #fly
When life just keeps giving you problems 😩 #stressed #ripvine #finnayeet #comedy #angery #rage #life #lifesucks #yeet
here’s a quick slime smoothie :P β€” SONG: LA Devotee by Panic! at the Disco β€” make sure to check out our musical.ly and youtube: satis_slimes 🌺 β€” 🐺 β€” [ #slime #asmr #poke #squish #squishy #slimey #slimeslimey #butter #butterslime #floam #foam #drizzle #cronch #avengers #marvel #avengersinfinitywar #infinitywar #solo #memes #vine #ripvine #funny ]
here are some conspiracy theories i believe. please don’t comment saying you disagree, because i wouldn’t give a shit and it’s just my opinion :) // oh and this is my last post for this theme ✨ β€” 𝕑𝕠𝕀π•₯: conspiracy theories i believe 𝕕𝕒π•₯𝕖: june 23 2018 π•₯π•šπ•žπ•–: 7:10 pm 𝕗𝕠𝕝𝕝𝕠𝕨 π•”π• π•¦π•Ÿπ•₯: 59 follow @peacheygloss for more ✨ oh and this is dedicated to @hobisecrets :) you’re welcome β€” tags, ignore: #nichememe #meme #memes #nichememes #tumblr #tagyourself #gainpost #starterpack #cute #meme #explore #explorepage #vines #ripvine #selenagomez #kimkardashian #niche #strangerthings #kyliejenner #vine #gain #f4f #followforfollow #l4l #likeforlike
what’s going on guyssS -l ( @christi2n )
request by @sscarlett.joness -k
Road werk ahead🏜
All animals are cute I would fight for them -T #vines #vine #iconicvine #iconicvines #ripvine
jsosjzkxgksbxksn not anymoreeeeeeee #ripvine #dopeisland
next page →