#shanedawson

598,242 posts

Loading...
Omg i need a friend like Morgans lol dms are open @morganics.s
This is me Credits to: @cakey_dawson #mood #shanedawson
Its supposed to be shane but i cant draw ha ir i love shane sm #shanedawson #fanart #boi #drawing #vines #vine #idk #randomdoodles #doodles #chipotle
name a more iconic trio. i’ll wait... anyways, look at my queens😍 “sisterhood of the traveling scandal, yayyy!”-shane💓 shane, jeffree, and james are honestly so iconic😫 ahh i love them😊 #shanesquad #shanedawson #queens #shanejeffreeandjames #iconictrio #icons #hisisters #transformation #makeup #switchlivesforaday #shaneedit #shanedawsonedit #shanedawsonseeies #shaneandfriends #shanedawsontv #shaneandjeffreeseries #shaneandjeffree #sisterscandal #sisterhood #sisterhoodofthetravelingscandal 🤪
Here’s another one from days ago as well. #jeffreestar #shanedawsonedits #shanedawson #jeffreestaredits #edit
im sorry for this messy edit, schools been an ass :/ (deleting l8ter)
I know they apologized but this shit had me laughing for a good 2 minutes . . . . . #memes #spamaccount #omgpage #jefreestar #jamescharles #shanedawson
Why does he look like @rylandadams in the beginning of the video 😂😂
Haha😂😂 Elle is hilarious i love her sm!😂😍😭♥️ . . . qotd what’s your favourite fruit?! . . . Don’t mind these tags #theacefamily #catherinepaiz #theacefamilyrules #slime #inmyfeelingschallange #austinmcbroom #elle #ripxxxtentacion #ryanpiaz #uncletretre #slimeisdead #lucaarmy #heysisters #jamescharles #shanedawson #supportlgbtq #pride #youtube
I made a cool ass edit and you ain’t ready for it
He looks sexy as fuck 😍 @shanedawson #shanedawson
uwu this was so cute - #garrettwatts #shanedawson
✧・゚: *✧・゚:* . qotd: if your dad and s/o switched bodies, which one would you hang out with? aotd: neither i dont have one turning off comments due to the amount of self promo :/ i dont like it sorry guys lmao if you wanna do a f4f just dm me! its not thAt hard ———————————— my other accounts: @jennynoowin (personal) @onceuponakook (editing) @lvhmao (spam) ———————————— hashtags: #niche #nichememer #bts #safiyanygaard #emmachamberlain #kpop #meme #food #explorepage #explore #anime #tumblr #aesthetic #outfit #ootd #starbucks #shane #shanedawson #blue #nichememes #nichememe #green #yellow #pink #sfs #followforfollow #likeforlike #lfl #fff
WELCOME FANS, NERDS, FANGIRLS, FANBOYS, FANS THAT ARE GENDER NEUTRAL! Welcome to FandomFrenzys! Here we talk about fandoms, I repost things to help fellow accounts out, and I help other fandoms open up to be in more fandoms! For right now, I will be posting -Shane Dawson squad -buzz feed Unsolved -David’s blog crew -DBH (yes games are Included!) And if you have any fandoms you want to see here, comment the name! #fandom #fandoms #buzzfeedunsolved #shanemadej #ryanbergara #shanedawson #rylandadams #garrettwatts #fandomedits #daviddobrik #videoedit #reposter #fandomfrenzys
first edit!! (no hate please) i'll try to learn how to make video edits follow my best friend @_stranger_dale_11 and follow @shanedawson #shanedawson #rylandadams #garrettwatts #morganadams #drewmonson #andrewsiwicki #youtubers #youtube #uno #cheeto #foryoupage
❣️ʜᴇʀᴇ's ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ᴄᴏᴍᴘɪʟᴀᴛɪᴏɴ ғᴏʀ ʏᴀʟʟ❣️ - ғᴏᴏᴅ: ᴄʜᴇᴇsᴇ ʙᴀʟʟs ᴠɪᴀ: @nado_odo @hyeji900505 @fran890830 @hong_sound @bj_mbro @ddeonggae sᴏᴛᴅ: ᴍᴏɴsᴛᴇʀ- ᴇxᴏ ~ ᴛᴀɢs❤️ #asmr #asmrfood #asmreating #asmrsounds #asmrcommunity #BTS #bts #btsfff #btsl4l #kpop #kpopfff #kpopl4l #mukbang #먹방 #머랭쿠키 #explorepage #gaintrick #mukbangvideo #mukbangeatingshow #food #foodies #foodlover #crunchysounds #satisfying #foodporn #relax #chickfila #koreanstreetfood #shanedawson
legit used queen in all of these - ❥ 14 • 8 • 18 ; 22:56 - ❥ 👑 - ❥ tags #antoniogarza #shane #shanedawson #billie #billieeilish #niche #nichememe #nichememes #nichememer
School rp 💖💖 plot: they are popular at school and they have parties and stuff! Sophia birlem: me Lexi Jayde: taken Loren gray: taken Charles gitnick: open Joey birlem: taken Harvey: open oc: open #lorengray #leaelui #annieleblanc #kenzieziegler #joeybirlem #charlesgitnick #badzach #zachclayton #shanedawson #roleplay #joinrp #openrp #newrp #dancemomsrp
emma is so real xx make sure to tag her down below in the comments <3 #shanedawson #lizakoshy #jaydenbartels #acefamily #annieleblanc #emmachamberlain #adelainemorin #bramfam #jamescharles ~gab xx
No good caption 🤪 - -FC:736 -App:CCP
well yikes i didn’t think it would be that good of a movie
happy birthday aug! sorry i didn’t post earlier i couldn’t get in my acc LMAO happy birthday i love you so much THANK U FOR BEING AN AMAZING FRIEND AND UR GETTING OLD UM STOP THX OK BYE SISTER @euinora @terin.vse @strssing
Tb to like 4 weeks ago but I am done with themes it's too much work 😂 - Btw read my story if you love Shawn!!! Jk I just really need help for school. : #shawnmendes #tbiguess 😜 #lmao #illgohome #shanedawson #illuminate #shawnmendesthealbum #taylorswiftreputation #camilacabello #canada 🇨🇦 #halieesteinfeld #aaliyah #mendesarmyslays
Getting comfort from Mailie. Had a call back today. Had to go with a sty in my right eye. Told the casting director the doctor said two days and I will be fine. Fingers crossed they hire me.
next page →