#tanjakraya

267 posts

Loading...
Bismillah Tanjak untuk dimaharkan🎉🎉 🔴Material Songket 🔴 RM100 (termasuk pos dalam semenanjung dan Sabah Sarawak) Berminat? Pm whatsapp 0166981997 atau inbox sy ☺☺ Jazakumullahkhair. #tanjak #tanjakraya #tengkolokhitam #tanjaksimple #bajumelayu #raya2018 #setanjak #tengkolok #destar #silat #warisan #busana #melayu #bajulayang #busanasilat #pendekar #bajupendekar #bajutradisi #tradisional #abadmelayu #bajumelayu #busanamelayu
Bismillah Tanjak untuk dimaharkan🎉🎉 Material Songket , RM100, harga fit , kos pos dlm semenanjung RM15, sabah sarawak RM20. Berminat? Pm whatsapp 0166981997 atau inbox sy ☺☺ Jazakumullahkhair. #tanjak #tanjakraya #tengkolokhitam #tanjaksimple #bajumelayu #raya2018 #setanjak #tengkolok #destar #silat #warisan #busana #melayu #bajulayang #busanasilat #pendekar #bajupendekar #bajutradisi #tradisional #abadmelayu #bajumelayu #busanamelayu
Bismillah Tanjak untuk dimaharkan🎉🎉 Material Songket , RM120 , harga fit , kos pos dlm semenanjung RM15 , sabah sarawak RM20. Berminat? Pm whatsapp 0166981997 atau inbox sy ☺☺ Jazakumullahkhair. #tanjak #tanjakraya #tengkolokhitam #tanjaksimple #bajumelayu #raya2018 #setanjak #tengkolok #destar #silat #warisan #busana #melayu #bajulayang #busanasilat #pendekar #bajupendekar #bajutradisi #tradisional #abadmelayu #bajumelayu #busanamelayu
Bismillah Tanjak untuk dimaharkan🎉🎉 Material Songket , RM120 , harga fit , kos pos dlm semenanjung RM15 , sabah sarawak RM20. Berminat? Pm whatsapp 0166981997 atau inbox sy ☺☺ Jazakumullahkhair. #tanjak #tanjakraya #tengkolokhitam #tanjaksimple #bajumelayu #raya2018 #setanjak #tengkolok #destar #silat #warisan #busana #melayu #bajulayang #busanasilat #pendekar #bajupendekar #bajutradisi #tradisional #abadmelayu #bajumelayu #busanamelayu #warisanmelayu #handmate #layangkuning #songket #bajulayang #bajuhias #songketbungatabur #bajurakyat #usahawanmara #byfinasmujib
Cod #tanjakraya #tanjaklekwar ..hujan2 sehari sebelum raya 2018
Marhaban kampung parit tengah air hitam muar #tanjakraya
Settle C.O.D ptg tdi...asalnya customer nk tempah 5 tanjak tpi dpt 1 je sbb stok kain songket gold black xde..abis pusing dh 1 k.selangor ngn klang cari kain songket gold black pn xde stok...apepn terima kasih sbb sudi menempah tanjak hasil keje tangan ciklan yg xseberapa rupanya ni...😊😊 #TanjakRaya #RayaKanSebulan #BakatTerpendam #SekadarHobiSukasukaJe
Okeyyy mlm ni kita kembali main benang n jarum lagi...ada plak org nk tempah tanjak lgi...apepn syukur alhamdulillah...rezeki xprnah salah alamat... #TanjakRaya #RayaKanSebulan #SekadarHobiSukasukaJe #AsalBarangJadiDuit
Kain songket utk dijadikan tanjak. Pilih2 sebelum habis. Berminat tanjak @ tengkolok @ destar??? Whatapps saya, pok jue www.wasap.my/60189748892/tanjak _*Harga Tanjak Tengkolok Destar!!!*_ . . •Kain plain satu warna *RM60* . •Kain plain dua warna *RM65* . •Kain songket *RM90* . •Upah jahit, lipat, bentuk untuk 1 solek tanjak@tengkolok @destar pakai kain sendiri *RM45*(kain 1meter) . •Upah jahit, lipat, bentuk untuk 1 solek tanjak@tengkolok @destar , 1sampin, 1bengkong, pakai kain sendiri(kain songket sampin bukan kain songket baju) *RM55*, (kain songket sampin 2helai, pastikan setiap sehelai 2meter dan corak sama) . . Setiap tanjak@tengkolok @destar kami mengunakan dawai dan kain keras dibahagian dalam bagi memastikan bentuk solek tanjak@tengkolok @destar kekal lama. Pemakai boleh datang ke tempat kami bila² untuk membentuk kembali tanjak yang sudah dibeli jika ia tertukar bentuk, FOC jika dawai dan kain keras masih elok dan boleh dibentuk kembali. Pembeli akan ditunjukkan cara pemakaian tanjak dan sedikit ilmu pengenalan berkenaan tanjak. Pembelian dalam bentuk pukal (5bentuk dan keatas) akan ada diskaun!!! #tanjak #busanamelayu #tengkolok #destar #warisanmelayu #tanjaksongket #tanjakraya #raya2018
Jom pakat pakai Tanjak. Belilah daripada Tanjak Village. Wasap kami spt di bawah. . 📲 010-654 0120 . #tanjakvillage #tanjak #tanjakmelayu #tanjakpelikat #tanjaknusantara #tanjakmalaysia #tanjakraya #tanjakmoden #tanjakpelikat #tanjaksongket
Jom pakat pakai Tanjak. Belilah daripada Tanjak Village. Wasap kami spt di bawah. . 📲 010-654 0120 . #tanjakvillage #tanjak #tanjakmelayu #tanjakpelikat #tanjaknusantara #tanjakmalaysia #tanjakraya #tanjakmoden #tanjakpelikat #tanjaksongket
RAYA Lagii. Baraan warok.. 👳 #salamaidilfitri2018 #TanjakRaya
4th days Raya.. Still happening dan pening!! Makan banyak.. rezeki di Aidilfitri. Sesiapa orang kuching yg teringin bertemu dgn #TunPerak saya sekarang ada di #kglintang .. #tengkoloque #tanjakmelayu #tanjakraya #aidilfitri2018 #maafzahirbatin #jangankecamsaya
Jarang sungguh dapat beraya sampai raya ke 3. Dapat bersama sanak saudara. Sepupu sepapat. Merapatkan silaturahim. Sua muka melepas rindu. Banyak cerita nak diluahkan. Banyak pengalaman nak dikongsikan. Tak kering gusi masih². Salam persaudaraan. #anakcucuomarfauzee #omarfauzeeclan #rayake3 #menikmatidandinikmati #gengtanjak #tanjakraya #tengkolok #destar #tanjak #pengikatkepala #lilitankepalamoden
Penghujung puasa hari tu dh penuhkn almari ni ngn tanjak yg aku buat utk display...last2 baru raya ke 2 almari dh kosong sbb orang nk beli tanjak yg ada.. #RezekiSyawal #TanjakRaya #RezekiXpernahSalahAlamat
Mat ri ya... Raya kedua... Pokya CongCodei... Ayahlong ku... #TanjakRaya #TombakZamanBatu #MaafZahirBatin
Hari ni tema hijau bumi tuhan.. Sementara ku ada kt Melaka ni,jemput laa datang ke rumah..Ade je ni kat rumah..pape rogerrr.. 😎🤙 #DakMie #DakMieLegacy #InikanRaya #Raya2018 #Santai #tanjakmelayu #TanjakRaya #TanahMelayu
Ada macam pendekar, Ada yang gaya bersilat, Ada yang gaya sempoi, Ada yang gaya berkeluarga.. Semua memang terbaikk!!! Terima Kasih sebab bersama mengekalkan warisan Melayu kitaa SHRMZB semuaa!!! #TanjakWarisan #TanjakRaya
next page →