#thevisualscollective

792,265 posts

Loading...
Step up your #Instagram game with our picture-perfect stairs. 📸 by @_evelyn_925 #RosewoodSanya #RosewoodHotels #RWJourneys #ASenseofSanya
👏👏Congratulations @shallwe0317 you are officially a member of the community👏👏 ======================= 📷 by: @shallwe0317 Selected by: @marksshanghai =======================
Ты запихнул меня в дурдом, уничтожил всё, что у меня было. Всё, что я знала, обращался как с бешеной собакой, как с умалишенной, и знаешь, что произошло? Я получила дар истинного прозрения. Я гораздо адекватнее теперь, как умалишенная, чем когда я была главой Браерклифа. . . MD: Sarah A. . #55grid  #grandgridd #natureaddict  #peoplegallery  #thelightsofbeuty #vsconature  #portraitvision  #portrait_vision #portraitfolk  #portraitpage  #portraid_mood #portrait_blog  #earth_portraits  #portsvision  #ig_eurasia #shutterlive  #instagood  #instamood  #picoftheday #kdpeoplegallery  #thevisualscollective  #folkmagazine #justgoshoot  #instaolkem  #povtravel  #click_vision #myzerbaijan  #folkgreen  #eyeresistance #weroamazerbaijan
I have connected with the most amazing souls that have left me yearning to always be a better person. . . Meet Sandra @thatzimbabweankid ! One of the most beautiful, down to earth ladies with a heart of gold. She’s a lady with so many hats yet juggles them with so much ease. An epidemiologist, blogger, woman power activist, healthy skin care concoctionist and God chaser. 💁🏽‍♀️💁🏽‍♀️🙌🏽🙌🏽 what more can you ask for? @thatzimbabweankid Sandra! It was my pleasure!
Misty Mountains
will there be autumn? will they be spring? here’s what she said to me: 🎶
#scotland is amazing! Tag #thisisscotland to get featured © @outlanderjamieclaire1743
Gyu Kaku x Signature Room : Hard night to top 🥢🥃✨
серенький цветочек 🐺
Soaking in a moment of complete serenity before the sunrise.
Ready to say I Do! 👰🏽
Concrete mountains
Just IMAGINE ~~~~~ Photo by: @amarettodream
〰️
Berjuta katapun tidak akan pernah ada habisnya untuk mendeskripsikan makna persahabatan kita berdua. Mungkin potret kita terlihat biasa, tapi makna persahabatan yang ada didalamnya itu sangat luar biasa. Bagaimana tidak, selama 21 tahun aku bernafas, baru 1 tahun yg lalu aku bertemu dengan orang yg bener2 bisa dijadikan sahabat sekaligus saudara. Sebelumnya sih, kita sudah berteman dari SMP. Tapi dulu waktu SMP aku gak begitu berminat untuk berteman sama dia, jangankan berteman menyapapun Ogah. Wkwkwk (bercanda) yahhh karna dulu beda kelas kaliyaaa. Awal mula kita bisa sedekat sekarang adalah, dulu popi jualan semacam olshop gitu, nah dia maksa aku buat beli barang yg dia jual. Yaudah okelah akhirnya aku beli deh, dan kita ketemuan ke salah satu cafe daerah mojokerto, sekalian meet n greet, eak wkwkw. LALU, setelah dari sana kita mulai merencanakan agenda2 untuk main, cocok lah kita, sama sama banyak tilahnya, gabisa diem, dan pemikiran2 kita yang di luar nalar itu kadang bikin heran, mungkin kalo orang gak kenal kita gitu udah ngira kita gila kaliya, karna kalo bercanda suka kelewatan wkwkwj. kebetulan juga kita sama sama lagi galau banget waktu itu. Ada suatu permasalahan yg tidak akan pernah bisa atau sulit dijabarkan, mulai dari situlah persahabatan kita dimulai, kita itu kayak simbiosis mutualisme. Jadi sama sama saling menguntungkan heheh. Ketika popi galau aku selalu membuat cara bagaimana biar dia nggak kepikiran apa yg buat dia galau atau resah. Begitu juga sebaliknya. Ada masa di mana aku merasa galau dan terpuruk banget, tiba tiba dia datang ke tempat kerja bawain coklat, ngajakin makan. Masihh buanyakkk hal hal lain yang pokoknya the best deh. Seromantis itulah persahabatan kita. Ada popi pasti ada mita, dan ada mita pasti ada popi. 2 orang wanita yang menginginkan nikah muda. Semoga lekas bertemu dengan jodohnya masing2 wkwkwkw. #CekrekAsik _ _ Yuk ikutan challege dari @reddoorzid @farindah19 @nen_274 @ichagrisca12
U / P / S / I / D / E / D / O / W / N Join me on this journey and discover the world with my eyes. 🔳 #upsidedown #framethehue
So here I am. It has been quite a journey for the past quarter. I have been quietly battling many priorities to create a new path for myself, I hope to remain calm and steady as this year comes to an end. I look forward to indulge more through my settled eyes and blossom with a creative mind. This is my subtle comeback—one of my favourite cities, Amsterdam.
Here’s a photo of me having a camel moment.
Had such a blast missioning around with the talented @kristenraath yesterday! Swipe to see a few of the clicks 📸 I really love how the creative world in my life has honed so many friendships with the most interesting and unique people. Life is made way better when you know great humans!
17км - длина трейла (туда-обратно), 650м - перепад высоты, 7.5ч - время хайкинга. На мой взгляд, это самая увлекательная часть нашего путешествия. Награда за потраченные силы - три прекрасных горных озера. Представляю первое из них - озеро Хетер. #heatherlake #heather #lakes #nature #lake #sequoianationalpark #park #usa #california #gsntravel #gsnearth #vandrouki #wildernessnation #roamearth #visualsofearth #thevisualcollective #thevisualscollective #illgrammers #visualambassadors #theimaged #ourmoodydays #dailypic #travellers #travelling #travelstoke #hiking
another day, another stroll 😍🇨🇿
down the road
Emotion. Pt 1
the horror within
messy, unorganized greens
prismatic reflection
it's bizzare, it's unusual, it's what i'm allergic to
blooming flowers, dying wishes
1012
hanging from its vines
same old soul
imperfect symmetry
... and then, this is the only thing that's left behind
red shadows delivering the fading green
find the copper between the dimmed gold
next page →