#trillsammy

19,461 posts

Loading...
Trill Sammy’s album featuring Moneybagg Yo, Offset, NBA YoungBoy and more expected to drop soon - #trillsammy #nbayoungboy #offset #moneybaggyo #jid #slimjimmy #nosleepvol1
So now I’m actually 100% behind sammy for making no sleep 2 parts and here why......... so first vol 1 is to put all the songs with big features out there to allow sammy to feed off the clout that those rappers have and help sammy rebuild his clout and reclaim the clout he deserves🕷......now I think vol 2 is gonna be purely sammy not really any features to shut up the dick riding haters and show them sammy don’t need no big name features to carry him to do this shit🕷...... so to end this shit up I think it’s a great business decision by sammy because this can really be the key to helping sammy get back on top like he was on some 2k16 type shit🕷 #nosleepvol1 #nosleep #trillshit #trillsammy #houstonmade #htown #rapnews #rappertalk #hiphop #rap #houston #hiphopnews #raptalk #musicnews #musictalk #2016 #return #back #on #top #comingsoon
#TrillSammy ’s new project “No Sleep Vol. 1” will feature #NbaYoungBoy #Offset #MoneyBaggYo #Jid #SlimJxmmi who’s copping dat? 🧐
“Look down on my phone, it’s 3 am,and all these miss calls came from you (you)”Whole mood😍 This now my new favorite song from @trillsammy 😍❤️Wow this song just something else😍. Damn this all I be listening to now @trillsammy @nba_youngboy . I love you❤️ #3am #nosleep #trillsammy #nbayoungboy #youngboyneverbrokeagain #thetrillest #yb #comment #repost #like #viral #explorepage
shit
On that NASA vibe, this shiii is sauced up. @yungdreadymane & @trillsammy on deck 👽 🌌 🚀 #nasa #vibes #yungdreadymane #trillsammy #heaters
Competition looking for me, I was written at the top. But ain’t no competition, ain’t no one in my position 🤩💙(sorry bout the mirror)
Yesss finally‼️I been waiting for this. This finna be the best🚫💤9/7 @trillsammy @iceylife_rdot TRILL SAMMY LIKED OMG❤️#trillsammy #nbayoungboy #offset #moneybaggyo #slimjxmmi #jidsv #nosleep #9 /7 #🚫💤 #like #comment #repost #follow #viral #explorepage
#TrillSammy announces that his mixtape #NoSleep AKA #NoSleepVol1 featuring #MoneybaggYo #Offset #NBAYoungboy (AKA #YoungboyNeverBrokeAgain ) #SlimJxmmi & #JID is dropping on the 7th September @TrillSammy
This is a fucking joke😭 but guess we gonna have to deal wit it😭 #nosleep #trillshit #trillsammy
Back to da basics fuck dem wack ass niggas #trillsammy
Trill Sammy reveals the official artwork and tracklist for his upcoming project, “No Sleep Vol. 1” dropping September 7th 👀📀 you ready ?? • [📸: @alexxfigs ]
#Houston rapper #TrillSammy reveals the official artwork and tracklist for his upcoming project, “No Sleep Vol. 1”‬ ‪The forthcoming offering will feature the likes of @unclejxm , @offsetyrn , @moneybaggyo and much more. ‬ ‪Stay tuned! 🍃💨‬ • @trillsammy
Announcement later this was earlier today btw #trillsammy
Y’all see what I mean by when I say his hair was better like this I say it all the time 🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️ #trillsammy
I couldn’t decide 👀😏
Ayeeeee 🚫 #trillsammy #nosleep
Trill Sammy – 3AM (feat. YoungBoy Never Broke Again & Cashmere Cat) (iTunes) - -| Now Available On https://leakcity.ws |- - ##newpost #leakcity #cashmerecat #trillsammy #youngboyneverbrokeagain #itunes
Not finished with Lucas yet, and lil Yatchy is going in the center once I start on him.🤙🏾🎨Painting some of my favorite rappers! #upnext #artist #art #rappers #lilyatchy #lilboat #trillsammy #htown #lucascoly #amberh @ambeeer.h @iamlucascoly @lilyachty @trillsammy
Vocals 😂😂 #trillsammy
Back at da crib #trillsammy
@trillsammy #trillsammy x @nba_youngboy #nbayoungboy TAG them. Is this🔥or🗑? SAVE it 4 more #herestheheat 🔌
Showing dumb love #trillsammy
Lol 😂 #trillsammy
Trill Sammy 😈💨
Hot af😂😂💯 #trillsammy
Yessir #trillsammy
Styling up this fresh look. Feed in Braids with gold locks. // Thanks @tariqshambeali_
HOU to MIA @trillsammy
next page →