#umrah2018

71,215 posts

Loading...
Alhamdulillah 'ala ni'matillah Tak terhingga rasa syukur atas kesempatan yang Allah berikan kepada kami dapat bermunajah langsung ke rumahMu ya Allah 🙏😇 . Pada hari ini telah Kusempurnakan untuk kamu agamamu, dan telah Kucukupkan kepadamu nikmatKu, dan telah Kuridhai Islam itu jadi agama bagimu QS. Al Maidah:3 . Siapkah kamu menjadi tamu Allah berikutnya JTravellers?☺️ . Konsultasikan Ibadah Umrah Anda (Call/WA) : . 0811 688 388 - CS AA Jakarta 0811 3052 388 - CS Surabaya 0811 508 388 - CS Banjarmasin 0811 6599 388 - CS Medan 081 7979 3388 - CS Lombok . #bersaudaraditanahharam #abuadamtravel #abuadambyjannahtravel #jannahcorpfamily #umrah #paketumrah #umrah2018 #umrah2019
(HR. Muslim) Janganlah kalian bersusah payah melakukan perjalanan jauh kecuali ke tiga masjid. Yaitu masjidku ini (Masjid Nabawi-Madinah), Masjidil Haram (Mekah) & Masjid Al-Aqsha. #umrah2018 #umrahplusaqsha #aliago #latepost 📷 ~24 Nov - 6 Des 2018~
" ALHAMDULILLAH TELEKUNG MINI ALMARWAH CANTIK SGT..TAK SABAR PAKAI MASA UMRAH NANTI 😊" . Istimewa Buat Adik, Akak, Acik2 Yang Ingin Menunaikan Umrah Tahun Ini . " TELEKUNG COTTON MINI ALMARWAH ADA OFFER SEKARANG " . . 🌸KEISTIMEWAAN ALMARWAH🌸 . ✔ Telekung mini BERPOKET zip sorok di dada utk menyimpan brg2 berharga semasa beribadat . ✔ Material SILKY cotton (putih dan hitam) yg lembut, x mudah renyuk wpun bergumpal dlm lipatan. . ✔Double LINING sampai bwh dada dihias renda kecil menutupi kesan jahitan . ✔ LABUH telekung di bwh paras hujung jari ketinggian biasa . ✔Dihiasi RENDA cotton lembut yg tdk mencucuk kulit . ✔Dagu STRECHABLE & muka kemas bergetah di kepala dan bertali . ✔Ada 2 Warna Putih dan hitam . . OFFER SEKARANG : DISKAUN 15% (drpd rm105/rm115) . 🌷1 HELAI RM89/RM99ss SHJ 🌷2 HELAI RM160/RM180ss . UTK 100 TERAWAL: . 🌷harga termasuk pos 🌷2 Free items (stokin/yasin/tasbih/inner/handsocks) . . BERMINAT Klik je link ni www.wasap.my/60197630591
Benar nggak yah ? 😊 . Cinta bisa datang dan pergi kapan saja, Tapi cinta sejati pasti datang tepat pada waktunya. . Menurut kamu cinta sejati itu gimana sih JTravellers? 😊 . Yang single Lillah sharing juga yah, barangkali bisa berbagi cerita bersama disini hehe 😍 . #jelajahbahagia #jannahtravel #jannahcorpfamily #umrah #paketumrah #umrah2018 #umrah2019
Excited dpt kejar burung merpati..😄 #umrah2018
Hajjah Raudhatul Medina ❤️ #umrah2018 #1y4m #alhamdulillahsyukur
Our umrah Mubarak gift box with a mini umrah balloon instead of our heart foil ones requested by one of our regulars 🕋 All our gifts are made on order only with delivery available so please book in advance ❤️ #umrah2018 #umrah #umrahgifts #umrahhaji #umrahmubarak #love #luxurygiftboxes #islamicpost #islamicart #muslimgift #balloons #balloonhamper #hotairballoon #luxary #ferrerorocher #personlisedgifts #giftideas #uniquegifts #balloongifts #cadbury #chocolatebouquet #giftwrapping #occasions_occasions
Breakfast time. Hari ni hari ziarah bumi Mekah. Ziarah Arafah, Mudzalifah, Mina dan Miquot Jiroonah. #umrah2018 #alhamdulillahsyukur
Perjalanan untuk mencari informasi dan pendaftaran menjadi jamaah umrah pasti membuat Anda meluangkan waktu dari kesibukan yang padat. Mutiara Tour & Travel sangat memahami ini. Untuk itu @mutiaratourandtravel.id menyediakan tempat yang nyaman untuk Anda ketika datang. Silakan jangan sungkan dan ragu untuk mendatangi kantor kami. Kami akan menyambut kedatangan Anda dengan senang hati. Silakan menghubungi WA 0821 21 21 7005 untuk informasi paket umrah @mutiaratourandtravel.id #umrahtravel #umrahhaji2018 #umrah #umrah2018 #umrahpackage #umrahtrip #umrahmurah #umrahplus #umrahjakarta #umrahhemat #umrahreguler #umrahindonesia #umrahhaji #umrahyuk #umrahpackages #travelumrah #halaltravel #muslimtravelers #halaltrip #umrahmampu #mutiaratraveler #mutiaraumrah #tipsumrahhaji #tipsumrah #umrahterpercaya #muslimah #muslimtravel #travelumrah #travelumrohindonesia #travelumrahmurah
“Satu hati ke Satu lagi😃😜” #jomlari 🏃🏻‍♀️ #umrah2018 #amin3 #deedaenass #alhamdulillah #masjidilharam #makkah #saudiarabia
Ummi masih jet lag & tak sihat. Setelah sekian lama baru kali ni flat. Darda seth alhamdulilah ceria je nampaknya. Umrah kali ni Sebenarnya umrah kali ke 4 . Alhamdulilah di jemput allah. Semoga nanti ada lagi peluang utk kita semua pergi ke tanah suci. 2004 - young & clueless Kiteorg 4 beradik,Masa ni semua tak berkahwin lagi. Masih mentah lulz. Kebanyakkan doa rin masa ni psl belajar. Rasany bf pun takde kut ekh masa ni . 2015 - sick & broken hearted Tahun ujian utk rin. Keluar masuk hospital putus cinta hahah ( tapi i is okay) masa ni pergi dgn kashif gemok gedempol tendang masuk gol. Ucu dokong naik jabbal rahmah doa utk jodoh hahaha😂 Masa nk tawaf wida kita semua hilang ucu hilang dengan acip . Banyak betul dugaan nya bila nangis jumpa nenek teacher mcm sketsa . 2017- happily married Tahun lepas pergi allah jemput dgn suami & mengandungkan darda. Pergi sama-sama anak buah lagi ramai & lagi byk la ragam.. bila da bwk anak buah ada la terdetik bestnya nanti kalau boleh bawak anak sendiri pulak... 2018 - motherhood Tahun ni alhamdulilah Allah jemput lagi dapat bawak anak sendiri. Cantik je percaturan Allah. Little did i know, all this time Sebenarnya semua test utk bawak darda seth. Tahun sebelum pergi dengan family sendiri, tahun ni pergi dengan in law. Dekat sana byk kali trigt mak aya & adik beradik. Haishh tapi darda good boy. Alhamdulilah. Takpela nanti boleh pergi lagi inshallah. Kalau kita nak & yakin inshallah ada lagi peluang. Kumpul pengalaman haha nanti kut kut one day bawak mak aya lak n anak-anak lain (wow berapa byk anak agakny) #umrah2004 #umrah2015 #umrah2017 #umrah2018 #ahmaddardaseth Love
‎‏(إِنَّ الْمُتَّقِينَ فِي جَنَّاتٍ وَعُيُونٍ) ‎[الذاريات: ١٥] 📸: @hasanmhm
Malam2 bertazkirah atas rooftop.berdoa direct ke langit. Minta2 segala doa kami dimakbulkan.plg suka dk rooftop nih.mmg nyaman tenang menusuk kalbu. #chilllah #umrah2018 #mekah #kaabah 🕋 #mecca
Setiap perjalanan menjanjikan pengalaman dan ilmu baru.. Esok, akan menyantuni jemaah Elizzah 11/12. Semoga perjalanan dipermdhkan Allah dan mendpt umrah yg nikmat dan maqbulah. #umrah2018 #mampuumrah #elizzahtravel #umrah
TELEKUNG MINI ALMARWAH ================= . 🎀 Telekung mini BERPOKET zip sorok di dada utk menyimpan brg2 berharga semasa beribadat . 🎀 Material SILKY cotton (putih dan hitam) yg lembut, x mudah renyuk wpun bergumpal dlm lipatan. . 🎀 double LINING sampai bwh dada . 🎀 LABUH telekung di bwh paras hujung jari ketinggian biasa . 🎀 dihiasi RENDA cotton lembut yg tdk mencucuk kulit . 🎀 dagu STRECHABLE & muka kemas bergetah di kepala dan bertali . 🌷1 HELAI RM89/RM99ss SHJ 🌷2 HELAI ADA DISKAUN . UTK 100 TERAWAL: **🌷harga termasuk pos **🌷ADA FREE GIFT SPECIAL 🎁 . Berminat? Klik link di bio @ WA-0102347760 . . #telekung #telekungmini #telekungsolat #umrah2018 #telekungihram #telekungcotton #telekung0102347760 #telekunghadiah #khimarumrah #telekungtawaf #telekungminiberpoket #tudungnikah #hantarannikah #khimar #tawaf #telekungumrah #telekungcottonmurah #kaftan #blousemurah #tudungmurah #telekungmalaysia #telekungcottonberpoket #telekungberpoket #minitelekung #telekungumrahmurah #telekungcottonsejuk #hantaranmurah #umrah #ihram
TELEKUNG MINI ALMARWAH ================= . 🎀 Telekung mini BERPOKET zip sorok di dada utk menyimpan brg2 berharga semasa beribadat . 🎀 Material SILKY cotton (putih dan hitam) yg lembut, x mudah renyuk wpun bergumpal dlm lipatan. . 🎀 double LINING sampai bwh dada . 🎀 LABUH telekung di bwh paras hujung jari ketinggian biasa . 🎀 dihiasi RENDA cotton lembut yg tdk mencucuk kulit . 🎀 dagu STRECHABLE & muka kemas bergetah di kepala dan bertali . 🌷1 HELAI RM89/RM99ss SHJ 🌷2 HELAI ADA DISKAUN . UTK 100 TERAWAL: **🌷harga termasuk pos **🌷ADA FREE GIFT SPECIAL 🎁 . Berminat? Klik link di bio @ WA-0102347760 . . #telekung #telekungmini #telekungsolat #umrah2018 #telekungihram #telekungcotton #telekung0102347760 #telekunghadiah #khimarumrah #telekungtawaf #telekungminiberpoket #tudungnikah #hantarannikah #khimar #tawaf #telekungumrah #telekungcottonmurah #kaftan #blousemurah #tudungmurah #telekungmalaysia #telekungcottonberpoket #telekungberpoket #minitelekung #telekungumrahmurah #telekungcottonsejuk #hantaranmurah #umrah #ihram
TELEKUNG MINI ALMARWAH ================= . 🎀 Telekung mini BERPOKET zip sorok di dada utk menyimpan brg2 berharga semasa beribadat . 🎀 Material SILKY cotton (putih dan hitam) yg lembut, x mudah renyuk wpun bergumpal dlm lipatan. . 🎀 double LINING sampai bwh dada . 🎀 LABUH telekung di bwh paras hujung jari ketinggian biasa . 🎀 dihiasi RENDA cotton lembut yg tdk mencucuk kulit . 🎀 dagu STRECHABLE & muka kemas bergetah di kepala dan bertali . 🌷1 HELAI RM89/RM99ss SHJ 🌷2 HELAI ADA DISKAUN . UTK 100 TERAWAL: **🌷harga termasuk pos **🌷ADA FREE GIFT SPECIAL 🎁 . Berminat? Klik link di bio @ WA-0102347760 . . #telekung #telekungmini #telekungsolat #umrah2018 #telekungihram #telekungcotton #telekung0102347760 #telekunghadiah #khimarumrah #telekungtawaf #telekungminiberpoket #tudungnikah #hantarannikah #khimar #tawaf #telekungumrah #telekungcottonmurah #kaftan #blousemurah #tudungmurah #telekungmalaysia #telekungcottonberpoket #telekungberpoket #minitelekung #telekungumrahmurah #telekungcottonsejuk #hantaranmurah #umrah #ihram
TELEKUNG MINI ALMARWAH ================= . 🎀 Telekung mini BERPOKET zip sorok di dada utk menyimpan brg2 berharga semasa beribadat . 🎀 Material SILKY cotton (putih dan hitam) yg lembut, x mudah renyuk wpun bergumpal dlm lipatan. . 🎀 double LINING sampai bwh dada . 🎀 LABUH telekung di bwh paras hujung jari ketinggian biasa . 🎀 dihiasi RENDA cotton lembut yg tdk mencucuk kulit . 🎀 dagu STRECHABLE & muka kemas bergetah di kepala dan bertali . 🌷1 HELAI RM89/RM99ss SHJ 🌷2 HELAI ADA DISKAUN . UTK 100 TERAWAL: **🌷harga termasuk pos **🌷ADA FREE GIFT SPECIAL 🎁 . Berminat? Klik link di bio @ WA-0102347760 . . #telekung #telekungmini #telekungsolat #umrah2018 #telekungihram #telekungcotton #telekung0102347760 #telekunghadiah #khimarumrah #telekungtawaf #telekungminiberpoket #tudungnikah #hantarannikah #khimar #tawaf #telekungumrah #telekungcottonmurah #kaftan #blousemurah #tudungmurah #telekungmalaysia #telekungcottonberpoket #telekungberpoket #minitelekung #telekungumrahmurah #telekungcottonsejuk #hantaranmurah #umrah #ihram
TELEKUNG MINI ALMARWAH ================= . 🎀 Telekung mini BERPOKET zip sorok di dada utk menyimpan brg2 berharga semasa beribadat . 🎀 Material SILKY cotton (putih dan hitam) yg lembut, x mudah renyuk wpun bergumpal dlm lipatan. . 🎀 double LINING sampai bwh dada . 🎀 LABUH telekung di bwh paras hujung jari ketinggian biasa . 🎀 dihiasi RENDA cotton lembut yg tdk mencucuk kulit . 🎀 dagu STRECHABLE & muka kemas bergetah di kepala dan bertali . 🌷1 HELAI RM89/RM99ss SHJ 🌷2 HELAI ADA DISKAUN . UTK 100 TERAWAL: **🌷harga termasuk pos **🌷ADA FREE GIFT SPECIAL 🎁 . Berminat? Klik link di bio @ WA-0102347760 . . #telekung #telekungmini #telekungsolat #umrah2018 #telekungihram #telekungcotton #telekung0102347760 #telekunghadiah #telekunghantaran #telekungtawaf #telekungminiberpoket #tudungnikah #hantarannikah #telekungsembahyang #tawaf #telekungumrah #telekungcottonmurah #kaftan #blousemurah #tudungmurah #telekungmalaysia #telekungcottonberpoket #telekungberpoket #minitelekung #telekungumrahmurah #telekungcottonsejuk #hantaranmurah #umrah #ihram
TELEKUNG MINI ALMARWAH ================= . 🎀 Telekung mini BERPOKET zip sorok di dada utk menyimpan brg2 berharga semasa beribadat . 🎀 Material SILKY cotton (putih dan hitam) yg lembut, x mudah renyuk wpun bergumpal dlm lipatan. . 🎀 double LINING sampai bwh dada . 🎀 LABUH telekung di bwh paras hujung jari ketinggian biasa . 🎀 dihiasi RENDA cotton lembut yg tdk mencucuk kulit . 🎀 dagu STRECHABLE & muka kemas bergetah di kepala dan bertali . 🌷1 HELAI RM89/RM99ss SHJ 🌷2 HELAI ADA DISKAUN . UTK 100 TERAWAL: **🌷harga termasuk pos **🌷ADA FREE GIFT SPECIAL 🎁 . Berminat? Klik link di bio @ WA-0102347760 . . #telekung #telekungmini #telekungsolat #umrah2018 #telekungihram #telekungcotton #telekung0102347760 #telekunghadiah #telekunghantaran #telekungtawaf #telekungminiberpoket #tudungnikah #hantarannikah #telekungsembahyang #tawaf #telekungumrah #telekungcottonmurah #kaftan #blousemurah #tudungmurah #telekungmalaysia #telekungcottonberpoket #telekungberpoket #minitelekung #telekungumrahmurah #telekungcottonsejuk #hantaranmurah #umrah #ihram
. =========================== TELEKUNG LENGAN AUFA PREMIUM =========================== . Telekung Lengan Denim Aufa Premium ( Top Sahaja Tanpa Kain) . ▶️Hujung Lengan bergetah + berjari ▶️Additional Hidden Poket Berzip ▶️FREE Size ▶️Material: Soft Denim ▶️Warna: Hitam & Putih lengan strechable (memeri) . . Setiap pembelian Telekung Lengan Denim Aufa Premium dapat FREE Tasbih Digital . Normal Price: RM139 Promo Best Buy: RM109 . . . Grab cepat sebelum warna pilihan uolls dah sold out‼️ . Whatsapp admin di 👇🏻👇🏻 📲0176459667 📲0176459667 📲0176459667 . . #telekungumrahhaji #umrahhaji #umrah2018 #haji2018 #kelengkapanhaji #kelengkapanhajiumrah #butikumrahhaji #butikkelengkapanhajidanumrah #butikumrahhajiselangor #zaraawliyasale #flashsale #merdekarayasale #rayahajisale #merdekasale #zaraawliya #telekungminiauni #telekungmini #telekungumrahhaji #telekung2in1 #telekungtawaf #telekungziarah #tudungziarah #telekungsaie #telekungdenim #telekunglenganpoket #telekungberlengan #telekungpoket #telekungminipoket
TIPS UMRAH . Buat panduan bersama. . Dapatkan kelengkapan Umrah dan Haji di www.alkautharkl.com Butik Al Kauthar Kuala Lumpur . #kelengkapanhajidanumrah #hajidanumrah #haji2018 #infohaji #kelengkapanhajiumrahlelaki #kelengkapanhajiumrahwanita #kelengkapanhajiumrahmurah #umrah2018
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ An Naafi’ The Propitious/ The Benefactor Yang Memberi Manfaat / Maha Memberi Manafaat / Maha Pemberi Manfaat / Makmur – Ia menjadikan segala-galanya untuk kebahagiaan manusia, iaitu meratalah kebaikan yang dikunniakanNya itu kepada semua hamba dan negeri. . Fadhilat An Naafi’ . Menurut Imam Ahmad Al-Buuniy, sesiapa mengamalkan zikir ‘Ya Naafi’  setiap hari, maka bagi orang yang sakit, sakitnya akan sembuh & bagi orang yang susah akan dihilangkan kesusahannya dengan izin Allah. . Jika ‘Ya Naafi’  dibaca 41 X sebelum memulakan sesuatu kerja yang sukar  dan payah, InsyaAllah akan dapat menyelesaikannya dengan mudah. . Sesiapa menyebut ‘Ya Naafi’  berulang-ulang dalam masa empat hari, InsyaAllah ia akan jauh dari aniaya atau bahaya. . Jika ‘Ya Naafi’  dibaca sebelum menaiki apa jua jenis kenderaan, InsyaAllah akan mendapat keselamatan daripada segala bahaya dan petaka. . Untuk menyembuhkan penyakit danmenghilangkan kesusahan, asma ‘Ya Naafi’  dibaca setiap hari, InsyaAllah akan berhasil. . Jika sesiapa yang berzikir dengan ‘Ya Naafi’  di dalam hati ketika jimak dengan isterinya, InsyaAllah isterinya itu akan menaruh belas kasihan yang sangat dalam dan akan diberi anak yang soleh. . Wallahu A’lam bishowab . . والسلام علبكم و رحمة الله و بركاته #haramain #umrah #umrah1440H #travel #tour #diafatravel #hajiumrahcom #kembaraumrah #umrahmampumilik #harapanAndaMatlamatKami #umrahDiafaTravel #jomumrahbersamaDiafa #mekah #masjidilharam #umrah2018 #makkah #madinah #masjidnabawi #pakejumrahmurah #pakarhajidanumrah #hajj #baitullah #zikir #zikr #deen #muslim
Allah menganugerahkan al-hikmah (kepahaman yang dalam tentang Al-Qur’an dan As-Sunnah) kepada siapa yang Dia kehendaki. Barangsiapa dianugerahi al-himah itu, ia benar-benar telah dianugerahi karunia yang banyak. Hanya orang-orang yang berakallah yang dapat mengambil pelajaran (dari firman Allah). (al-Baqarah: 269) . Repost @mekkah__madinah . . Tour Travel Sultan Zikra "Kepercayaan Anda Semangat Kami" . Informasi pelayanan haji dan umrah Office : Ruko Grand Mahakam Blok F No.03 Jl. sirajd salman , samarinda Cp. 085247029666 #jamaah #umroh #jamaahumroh #sultanzikra #sultanzikrasamarinda #samarinda #kaltim #kalimantantimur #umrah2018 #hajiplus #hajidanumrah
Assalamu'alaikum Wr. Wb hayo siapa nih yang masih suka cuek kalau melihat orang lain sedang kesusahan? apalagi ketika kedaan dan kondisi kita mampu untuk membantu mereka yang sedang kesusahan dalam hal kebaikan. jelas hal ini sangat di larang Allah Subhanahu Wa Ta'ala ya, soalnya udah jelas banget perintah Allah Subahanu Wa'Tala kepada hambaNya untuk saling menolong yang ada dalam Surat Al-Maidah ayat 2 : ۘ وَتَعَاوَنُوا۟ عَلَى ٱلْبِرِّ وَٱلتَّقْوَىٰ ۖ وَلَا تَعَاوَنُوا۟ عَلَى ٱلْإِثْمِ وَٱلْعُدْوَٰنِ ۚ وَٱتَّقُوا۟ ٱللَّهَ ۖ إِنَّ ٱللَّهَ شَدِيدُ ٱلْعِقَابِ "Dan tolong-menolonglah kamu dalam (mengerjakan) kebajikan dan takwa" [Surat Al-Ma'idah (5) ayat 2] Dalam hal ini hukum tolong menolong yang dilakukan dengan ikhlas untuk menolong saudara kita yang lemah merupakan sebuah sedekah dalam islam atau shodaqoh. Artinya bahwa Allah SWT memberikan pahala yang menyamai dengan pahala shodaqoh yang paling afdol terhadap upaya kita dalam menolong saudara kita yang mengalami kesusahan. #bhaktitour #BFamily #yukumroh #umrahmurah #umroheksekutif #umrah #umrohterpercaya #umrohberkualitas #umrahpremium #paketumroh #umroh2018 #umrah2018 #umrohpromo #umroh #makkah #madinah #ibadah #islam #muslim #umrohbackpacker #umrohhemat #umrohreguler #umrohamanah #jadwalumroh #umrohmudah
musim umrah teleh tiba mereka memilih makanan yg ringkas untuk dibawa ketempat2 yg hendak menjamu selara😋😋😋dgn adanya sambal goreng pedas ngences memudahkn jemaah alhamdulilah🍃🍃🍃#umrah2018 #syukur #mudah #senamanringkas @ Jeddah - Arab Saudi
Assalamualaikum Wr.Wb🙏 Yang ingin beribadah sekaligus liburan akhir tahun di dua Kota Suci, mari gabung bersama Aliyah Wisata🙏 . . Umrah Hemat Langsung Berangkat. . . Price Rp. 24,500,000 Dapatkan potongan khusus Rp.1jt selama bulan November 2018..🎉😉 Seat Terbatas!!!🙏😇 . #aliyah2018 #aliyahwisata #umrahhaji #travelumrahhaji #umrah #umrah2018 #umrahdoublegaransi #umrahberkualitas #paketumrah #umrahmurah #umrahhemat #makassarinfo #jakartainfo #umrahhajiplus #perlengkapanumrah #aliyahwisataumrah #nabimuhammad #nabi #teladanrasul #muhammad #maulidnabi #makassar #harilahirnabimuhammadsaw #cintarasul #umrahmurahmakassar #umrahmakassar #umrohmurahmakassar #umrohmakassar #umrahindonesia #indonesia
Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum wr wb semua. Hope semua sihat. Sebentar nnt, saya & family akan berangkat ke tanah suci utk menunaikan umrah. Dgn rendah hati, saya ingin memohon maaf kepada semua andai ada kesilapan..🙏🏻 Doakan kami ye, semoga dipermudahkan segalanya, selamat pergi dan pulang, dan mendapat umrah mabrur.. Saya akan doakan yg baik2 utk semua juga, In Syaa Allah..🤲🏻 #umrah2018 #10Dec2018 #nrskNfamily #positivevibes
Masjid Quba di Madinah Al-Munawwaroh. . Destinasi pertama ketika City Tour Madinah Masjid Quba adalah Masjid pertama yang dibangun Rasulullah saat tiba di Madinah Al-Munawwaroh ketika Hijrah dari kota Makkah Al-Mukarromah. . Adapun keutamaan Masjid Quba, sebagaimana Rasulullah bersabda, ‘Barangsiapa yang bersuci di rumahnya, kemudian mendatangi Masjid Quba, lalu ia shalat di dalam Masjid Quba, maka baginya pahala seperti pahala umrah.’ (HR Tirmidzi) #umroh #umroh2018 #umrohpromo #umrohlanjutan #umrohplus #umrah #umrah2018 #umrahpromo #umrahlanjutan #umrahplus #mesir #turki #maroko #spain #uzbekistan #wisatamuslim #madinah #madinahalmunawwarah #makkah #makkahalmukarramah #2018 #travel
Tq kawan ko tolong bawa tempe dari hijjara nih jejak ke Tanah Suci. . Sesuai sangat bawa travel. Kalau jalan jem kat highway boleh biat hilang gantokk tau. Musim cuti sekolah ni elok bawa p mana mana pun. Sesuai makan dengan semua jenis makanan. . Mana NAKK dapat nih? . Syu boleh tolong orderkan untuk korang. Squad Hijjara juga diperlukan seluruh malaysia. . SQUAD AGENT 10 BOTOL FREE POSTAGE NOTA + COACHING GROUP SUPPORT REWARDS . #sambaltempeikanbilis #sambalbilistempe #sambalikanbilistempe #bilistempe #tempebilis #sambaltempebilis #umrah #umrah2018 #nurses #backpakers #rawang #tempebilissira #tempebilisranggup #tempebiliscrunchy #nurse #tempebilisberhantu #cikgusekolah #tanjungmalim #tempebilissambal #tempebilisrangup #cikgu #tempebilispedas #codrawang #saujanarawang #sambaltempejawa #tempevirus #tempejawa #bukitberuntung #tescorawang #aeonrawang
Tiap kali kastemer buka ja balang nih, kompommm kompommm pomm pomm korang tak boleh berhenti nguyahh. 15 minit boleh habis sebalang nih. . Tak caya?? Moh ler tryy sendiri. . Sesuai sangat bawa travel. Kalau jalan jem kat highway boleh biat hilang gantokk tau. Musim cuti sekolah ni elok bawa p mana mana pun. Sesuai makan dengan semua jenis makanan. . Mana NAKK dapat nih? . Syu boleh tolong orderkan untuk korang. Squad Hijjara juga diperlukan seluruh malaysia. . SQUAD AGENT 10 BOTOL FREE POSTAGE NOTA + COACHING GROUP SUPPORT REWARDS . #sambaltempeikanbilis #sambalbilistempe #sambalikanbilistempe #bilistempe #tempebilis #sambaltempebilis #umrah #umrah2018 #nurses #backpakers #rawang #tempebilissira #tempebilisranggup #tempebiliscrunchy #nurse #tempebilisberhantu #cikgusekolah #tanjungmalim #tempebilissambal #tempebilisrangup #cikgu #tempebilispedas #codrawang #saujanarawang #sambaltempejawa #tempevirus #tempejawa #bukitberuntung #tescorawang #aeonrawang
Salam Asar Semoga Kita Sama2 Istikhomah Membaca Kitab Suci Alquran @Regran_ed from @jom_dakwah - Jangan terlalu lama tak baca Al-Quran, nanti lidah jadi keras, bacaan jadi gagap. Nak baca pun tak lancar, tajwid berterabur. . . ------------------------------------- -------------------------------------- -------------------------------------- . "Mencari Baju Melayu, Kurta dan Jubah? Jom dapatkan di @elrahexclusive (Top Brand In Malaysia)". . . #jommuhasabahdiri - #regrann #assalamualaikum #syukurselalu #alhamdulillah #sayajualtelekung #telekungsolat #telekungumrah #telekungcotton #telekungmurah #telekungcottonmurah #telekungmurahmalaysia #telekungtravel #telekungberpoket #umrah2018 #kelengkapanhajiumrah #ajimaura #terapiinstagram
Tiap kali kastemer buka ja balang nih, kompommm kompommm pomm pomm korang tak boleh berhenti nguyahh. 15 minit boleh habis sebalang nih. . Tak caya?? Moh ler tryy sendiri. . Sesuai sangat bawa travel. Kalau jalan jem kat highway boleh biat hilang gantokk tau. Musim cuti sekolah ni elok bawa p mana mana pun. Sesuai makan dengan semua jenis makanan. . Mana NAKK dapat nih? . Syu boleh tolong orderkan untuk korang. Squad Hijjara juga diperlukan seluruh malaysia. . SQUAD AGENT FREE POSTAGE NOTA + COACHING GROUP SUPPORT REWARDS . #sambaltempeikanbilis #sambalbilistempe #sambalikanbilistempe #bilistempe #tempebilis #sambaltempebilis #umrah #umrah2018 #nurses #backpakers #rawang #tempebilissira #tempebilisranggup #tempebiliscrunchy #nurse #tempebilisberhantu #cikgusekolah #tanjungmalim #tempebilissambal #tempebilisrangup #cikgu #tempebilispedas #codrawang #saujanarawang #sambaltempejawa #tempevirus #tempejawa #bukitberuntung #tescorawang #aeonrawang
Tiap kali kastemer buka ja balang nih, kompommm kompommm pomm pomm korang tak boleh berhenti nguyahh. 15 minit boleh habis sebalang nih. . Tak caya?? Moh ler tryy sendiri. . Sesuai sangat bawa travel. Kalau jalan jem kat highway boleh biat hilang gantokk tau. Musim cuti sekolah ni elok bawa p mana mana pun. Sesuai makan dengan semua jenis makanan. . Mana NAKK dapat nih? . Syu boleh tolong orderkan untuk korang. Squad Hijjara juga diperlukan seluruh malaysia. . SQUAD AGENT 10 BOTOL FREE POSTAGE NOTA + COACHING GROUP SUPPORT REWARDS . #sambaltempeikanbilis #sambalbilistempe #sambalikanbilistempe #bilistempe #tempebilis #sambaltempebilis #umrah #umrah2018 #nurses #backpakers #rawang #tempebilissira #tempebilisranggup #tempebiliscrunchy #nurse #tempebilisberhantu #cikgusekolah #tanjungmalim #tempebilissambal #tempebilisrangup #cikgu #tempebilispedas #codrawang #saujanarawang #sambaltempejawa #tempevirus #tempejawa #bukitberuntung #tescorawang #aeonrawang
Tq kak zaini dri Ampang. Dia wasap balang tempe dah sampai opiss dia dah. . Risau je dia. Katanya takut kena VIRUS TAK BOLEH STOP MAKAN😂. Bahayaa tuhhh. . Sesuai sangat bawa travel. Kalau jalan jem kat highway boleh biat hilang gantokk tau. Musim cuti sekolah ni elok bawa p mana mana pun. Sesuai makan dengan semua jenis makanan. . Mana NAKK dapat nih? . Syu boleh tolong orderkan untuk korang. Squad Hijjara juga diperlukan seluruh malaysia. . SQUAD AGENT RM138 10 BOTOL FREE POSTAGE NOTA + COACHING GROUP SUPPORT REWARDS . #sambaltempeikanbilis #sambalbilistempe #sambalikanbilistempe #bilistempe #tempebilis #sambaltempebilis #umrah #umrah2018 #nurses #backpakers #rawang #tempebilissira #tempebilisranggup #tempebiliscrunchy #nurse #tempebilisberhantu #cikgusekolah #tanjungmalim #tempebilissambal #tempebilisrangup #cikgu #tempebilispedas #codrawang #saujanarawang #sambaltempejawa #tempevirus #tempejawa #bukitberuntung #tescorawang #aeonrawang
Tq kak zaini dri Ampang. Dia wasap balang tempe dah sampai opiss dia dah. . Risau je dia. Katanya takut kena VIRUS TAK BOLEH STOP MAKAN😂. Bahayaa tuhhh. . Sesuai sangat bawa travel. Kalau jalan jem kat highway boleh biat hilang gantokk tau. Musim cuti sekolah ni elok bawa p mana mana pun. Sesuai makan dengan semua jenis makanan. . Mana NAKK dapat nih? . Syu boleh tolong orderkan untuk korang. Squad Hijjara juga diperlukan seluruh malaysia. . SQUAD AGENT 10 BOTOL FREE POSTAGE NOTA + COACHING GROUP SUPPORT REWARDS . #sambaltempeikanbilis #sambalbilistempe #sambalikanbilistempe #bilistempe #tempebilis #sambaltempebilis #umrah #umrah2018 #nurses #backpakers #rawang #tempebilissira #tempebilisranggup #tempebiliscrunchy #nurse #tempebilisberhantu #cikgusekolah #tanjungmalim #tempebilissambal #tempebilisrangup #cikgu #tempebilispedas #codrawang #saujanarawang #sambaltempejawa #tempevirus #tempejawa #bukitberuntung #tescorawang #aeonrawang
Tq kak zaini dri Ampang. Dia wasap balang tempe dah sampai opiss dia dah. . Risau je dia. Katanya takut kena VIRUS TAK BOLEH STOP MAKAN😂. Bahayaa tuhhh. . Sesuai sangat bawa travel. Kalau jalan jem kat highway boleh biat hilang gantokk tau. Musim cuti sekolah ni elok bawa p mana mana pun. Sesuai makan dengan semua jenis makanan. . Mana NAKK dapat nih? . Syu boleh tolong orderkan untuk korang. Squad Hijjara juga diperlukan seluruh malaysia. . SQUAD AGENT RM138 10 BOTOL FREE POSTAGE NOTA + COACHING GROUP SUPPORT REWARDS . #sambaltempeikanbilis #sambalbilistempe #sambalikanbilistempe #bilistempe #tempebilis #sambaltempebilis #umrah #umrah2018 #nurses #backpakers #rawang #tempebilissira #tempebilisranggup #tempebiliscrunchy #nurse #tempebilisberhantu #cikgusekolah #tanjungmalim #tempebilissambal #tempebilisrangup #cikgu #tempebilispedas #codrawang #saujanarawang #sambaltempejawa #tempevirus #tempejawa #bukitberuntung #tescorawang #aeonrawang
Assalamualaikum wr.wb Umrah Keberangkatan 27 November 2018 by ✈️ Citilink , 39 Jamaah 😍🤗 #latepost #umrah2018 #umrahmurah #sahabathijrah #sahabatreligi #multazamwisatarohani #mekkahmadinah
Maktabah Daarun Nashiihah bisa anda kunjungi ketika berada di Kota Madinah. Salah satu maktabah yang menjual Kitab-kitab Arab terlengkap. Dan yang terpenting harganya jauh lebih murah dibandingkan beli di Indonesia. . . #maktabah #madinah #madinahalmunawwarah #kitabarab #kitabmurah #kitabkuning #kitabtauhid #umrah2018 #umrah2019 #umrahsunnah #umrah #sahabatsunnah #sahabatsunnahsemarang #tsuraiyatourtravel
Ku bawa kamu jelajah Perak bersama KONVOI PERDANA😊. . Duduk dalam kereta dok ngunyah tempehh ni ja. Berebutt dengan suami😂 . Sesuai sangat bawa travel. Kalau jalan jem kat highway boleh biat hilang gantokk tau. Musim cuti sekolah ni elok bawa p mana mana pun. Sesuai makan dengan semua jenis makanan. . Mana NAKK dapat nih? . Syu boleh tolong orderkan untuk korang. Squad Hijjara juga diperlukan seluruh malaysia. . SQUAD AGENT RM138 10 BOTOL FREE POSTAGE NOTA + COACHING GROUP SUPPORT REWARDS . #sambaltempeikanbilis #sambalbilistempe #sambalikanbilistempe #bilistempe #tempebilis #sambaltempebilis #umrah #umrah2018 #nurses #backpakers #rawang #tempebilissira #tempebilisranggup #tempebiliscrunchy #nurse #tempebilisberhantu #cikgusekolah #tanjungmalim #tempebilissambal #tempebilisrangup #cikgu #tempebilispedas #codrawang #saujanarawang #sambaltempejawa #tempevirus #tempejawa #bukitberuntung #tescorawang #aeonrawang
Ku bawa kamu jelajah Perak bersama KONVOI PERDANA😊. . Duduk dalam kereta dok ngunyah tempehh ni ja. Berebutt dengan suami😂 . Sesuai sangat bawa travel. Kalau jalan jem kat highway boleh biat hilang gantokk tau. Musim cuti sekolah ni elok bawa p mana mana pun. Sesuai makan dengan semua jenis makanan. . Mana NAKK dapat nih? . Syu boleh tolong orderkan untuk korang. Squad Hijjara juga diperlukan seluruh malaysia. . SQUAD AGENT RM138 10 BOTOL FREE POSTAGE NOTA + COACHING GROUP SUPPORT REWARDS . #sambaltempeikanbilis #sambalbilistempe #sambalikanbilistempe #bilistempe #tempebilis #sambaltempebilis #backpakers #umrah #rawang #tempebilissira #tempebilisranggup #tempebiliscrunchy #umrah2018 #nurses #nurse #tempebiliskacanggorengsambal #tanjungmalim #tempebilissambal #tempebilisrangup #tempebilissedap #cikgu #cikgusekolah #codrawang #saujanarawang #sambaltempejawa #tempevirus #tempejawa #bukitberuntung #tescorawang #aeonrawang
"TARIKH 12.12 TANDA KALENDAR ANDA YEAR END SALE BUTIK AL KAUTHAR BANTING!” . Assalamualaikum jemaah yang dikasihi. Berita baik untuk jemaah! Year End Sale bakal tiba pada December ini! Nantikan potongan menarik yang semestinya sangat berbaloi pada 12.12.2018 . Jom dapatkan telekung selesa Al Kauthar, Jubah lelaki Al Kauthar, Jubah Perempuan Al Kauthar, Kurta Al Kauthar, Jubah seluar Al Kauthar dan barangan keperluan haji dan umrah yang lain di Butik Al Kauthar Banting. . Mari berkunjung ke Butik Al Kauthar Banting Layari website http://www.alkautharbanting.com Whatsapp 014 360 7769 . Boleh klik di sini>>> https://linktr.ee/alkauthar.banting https://linktr.ee/alkauthar.banting https://linktr.ee/alkauthar.banting #alkautharbanting #ButikAlKauthar #kelengkapanhajiumrah #kelengkapanhajiumrahlelaki #KelengkapanHajiDanUmrah #umrah2018 #jubah #kurta #telekung #minitelekungpoket #minitelekungumrah #kurtamoden #jubahseluar #yearendsales #butikumrahhaji #setumrah #Kelengkapanhajidanumrah2018 #telekungumrah #minitelekung #telekungmini #yearendsale
Assalamualaikum Silahkan segera daftar dan berkunjung ke kantor kami : JAKARTA Kantor Pusat Jl. Casablanca Raya No. 4 Jakarta Selatan Kantor Cabang Tanggerang Jl. Raden No. 54 Karang Tengah Kota Tanggerang Banten 15157 Kantor Cabang Bekasi Jl. Ir. H. Juanda No. 237 Bulak Kapak Bekasi . PALEMBANG Kantor Region Sumsel Jl. RA Abusamah No. 3832 Simpang V Lebong Siarang Palembang Kantor Cabang Palembang Jl. Demang Lebar Daun Kel. Lorok Pakjo Kec. Ilir Barat 1 Palembang . #1001insantravel #ruhamainsanbarokah #rib #umrahhematpastiberangkat #jadwaltepathoteldekatlayananhebat #umrahtanpatransit #umrahterbanglangsung #solusiumrah #umrahamandanpasti #umrahhematdanhebat #indonesia #paketumrahsumateraselatan #paketumrahpalembang #umrah #hajidanumrah #umrah2018 #umrah2019 #umrahhemat #umrahreguler #umrahpromo #umrahindonesia #semuabisaumrah #hajiumrah #umrahpackage #kelengkapanhajiumrah #myfirstumrah #paketumrah #paketumrah2018 #paketumrahhemat #paketumrah2018
Grosir & Eceran 👉Al - Qur'an lokal dan Impor ➡Al Qur'an Al Quddus ➡Beirut ➡Tafsir Jalalain ➡Tafsir Al Ibriz ➡Dll 👉Kitab2 Madrasah ➡Yanbu'a ➡Nahwu,Shorof ➡Kitab Kuning ➡Bulughul Marom ➡Dll 👉Seragam Yanbu'a 👉Perlengkapan Haji/Umroh 👉Air Mineral KHQ 👉Herbal ➡Aneka Madu ➡Minyak Zaitun ➡Habbatussauda ➡Madu Kesuburan 👉Parfume Local Import ➡Bibit Minyak Wangi ➡Parfume Impor Pusat Grosir&Eceran Distributor TOKO NINA Hub: ODI WA 085740189757 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . #muslim #muslimah #beriman #mukmin #mujahid #mujahidah #jihad #ikhtiar #istiqomah #tawakal #kebaikan #amarmaruf #nahimunkar #birrulwalidain #islam #mujahadah #nikah #busananikah #pengantinmuslim #hijrah #berhjrah #haji2018 #haji #umroh2018 #umrah2018
Grosir & Eceran 👉Al - Qur'an lokal dan Impor ➡Al Qur'an Al Quddus ➡Beirut ➡Tafsir Jalalain ➡Tafsir Al Ibriz ➡Dll 👉Kitab2 Madrasah ➡Yanbu'a ➡Nahwu,Shorof ➡Kitab Kuning ➡Bulughul Marom ➡Dll 👉Seragam Yanbu'a 👉Perlengkapan Haji/Umroh 👉Air Mineral KHQ 👉Herbal ➡Aneka Madu ➡Minyak Zaitun ➡Habbatussauda ➡Madu Kesuburan 👉Parfume Local Import ➡Bibit Minyak Wangi ➡Parfume Impor Pusat Grosir&Eceran Distributor TOKO NINA Hub: ODI WA 085740189757 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . #muslim #muslimah #beriman #mukmin #mujahid #mujahidah #jihad #ikhtiar #istiqomah #tawakal #kebaikan #amarmaruf #nahimunkar #birrulwalidain #islam #mujahadah #nikah #busananikah #pengantinmuslim #hijrah #berhjrah #haji2018 #haji #umroh2018 #umrah2018
Grosir & Eceran 👉Al - Qur'an lokal dan Impor ➡Al Qur'an Al Quddus ➡Beirut ➡Tafsir Jalalain ➡Tafsir Al Ibriz ➡Dll 👉Kitab2 Madrasah ➡Yanbu'a ➡Nahwu,Shorof ➡Kitab Kuning ➡Bulughul Marom ➡Dll 👉Seragam Yanbu'a 👉Perlengkapan Haji/Umroh 👉Air Mineral KHQ 👉Herbal ➡Aneka Madu ➡Minyak Zaitun ➡Habbatussauda ➡Madu Kesuburan 👉Parfume Local Import ➡Bibit Minyak Wangi ➡Parfume Impor Pusat Grosir&Eceran Distributor TOKO NINA Hub: ODI WA 085740189757 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . #muslim #muslimah #beriman #mukmin #mujahid #mujahidah #jihad #ikhtiar #istiqomah #tawakal #kebaikan #amarmaruf #nahimunkar #birrulwalidain #islam #mujahadah #nikah #busananikah #pengantinmuslim #hijrah #berhjrah #haji2018 #haji #umroh2018 #umrah2018
Last day kt mekah br sempat bergambar dgn mek nih @farasharina masing2 sibuk terkejar2 nk beribadat.masa kat sini berjalan pantas sgt. Rs mcm br je solat zohor, dh terkejar2 nk asar plk.br je solat maghrib, dh terkejar2 nk isyak plk. #chilllah #mekah #mecca #kaabah 🕋 #umrah2018
Semoga Allah mempermudahkan segala urusan menunaikan umrah buatmu Aunty Sha @shazsariah dan Uncle Zul...semoga sentiasa sihat dan tenang dalam menjalankan ibadah umrah...semoga rezeki untuk kita semua mengunjungi tempat suci dipermudahkan oleh Allah SWT #perjalanansuci #umrah2018
Meski bukan yang utama, ibadah Umroh tak kalah istimewanya dengan Haji. Umroh menjadi alternatif bagi mereka yang tidak memiliki kesempatan pergi haji. Ada beberapa keutamaan Umroh, diantaranya adalah: 1. Ibadah Umroh yang satu kepada Umroh berikutnya adalah Kaffaroh atau penghapus dosa. "Antara umrah yang satu dan umrah lainnya, itu akan menghapuskan dosa diantara keduanya. Dan haji mabrur tidak ada balasannya melainkan surga." (HR. Bukhari No. 1773 dan Muslim No. 1349) 2. Umroh menghilangkan kefakiran dan menghapus dosa. "Ikutkanlah umrah kepada haji, karena keduanya menghilangkan kemiskinan dan dosa-dosa sebagaimana pembakaran menghilangkan karat pada besi, emas, dan perak. Sementara tidak ada pahala bagi haji yang mabrur kecuali surga." (HR. An Nasai No.2631, Tirmidzi No. 810, Ahmad 1/387) 3. Umroh adalah jihad bagi para wanita dan orang yang lemah. "Wahai Rasulullah, apakah wanita juga wajib berjihad?" Beliau Shallallahu 'alaihi wa sallam menjawab, "Iya. Dia wajib berjihad tanpa ada peperangan didalamnya, yaitu dengan haji dan umrah." (HR. Ibnu Majah No. 2901) 4. Jamaah Umroh adalah tamu-tamu Allah yang doanya dikabulkan 5. Wafat saat menjalankan ibadah Umroh pahalanya dicatat sampai hari kiamat. Semoga Allah memudahkan kita melakukan ibadah yang mulia ini. Rencanakan perjalanan ibadah Umroh Anda dengan Private Umroh Surabaya. Untuk info lebih detail silahkan menghubungi konsultan kami: Yuni 0895335598824 Kiky 087863308900 #privateumroh #promoumrohmurah #privateumrohdantour #privateumrohsurabaya #privateumrah #umroh #umrah2018 #umrohmurah #umrohprivate #umrohpromo #umrohsurabaya #umrohsolo #umrohjakarta #umrohmurahsurabaya #hajikhusus #travel #travelumroh #travelumrohsurabaya #travelumrohdantour #travelumrohmurahamanah
Tudung Classic Solehah warna Blue Black ni.. . Masih ada size 2XL..boleh buat pakai ketika umrah..bagi yang tidak suka tudung kelabuhan yang berlebihan..Jangan lupa grab cepat cepat ok☺️ . www.wassap.my/601139518661 www.wassap.my/601139518661 www.wassap.my/601139518661 . #iehaarshad #tudunglabuh #classicsolehah #tudungumrah #tudungsarung #tudungsauk #umrah #umrah2018 #umrah2019
Alhamdulillah safely landed.... #mymil #umrah2018
Assalamualaikum W.B.T. Update jemaah 10/12/2018: Alhamdulillah jemaah seramai 40 orang telah selamat berlepas dan sampai ke tanah suci. Moga-moga perjalan mereka dlm menempuh hari2 di sana berjalan dgn lancar dan diterima ibadahnyer..Aminn.. +603-61277790 Alfajrtraveltours.com #alfajrtravelsdnbhd #umrah2018
Umrah Safwah Kumpulan 16&17 : 8 Dis 2018 bersamaan 30 Rabiulawal 1440 🕋 . . 9 Dis : Jemaah disarankan untuk meluangkan masa lebih di masjidil haram untuk beribadat. Alhamdulillah. . Ingat Umrah _Ingat Glocal Perjalanan Anda Bersama Kami 👍 . Ayuh daftar pakej umrah kami di :- . . . 📱www.wasap.my/60172884966 - Suraya . 📱www.wasap.my/60172884966 - Suraya . 📱www.wasap.my/60172884966 - Suraya . . . . =================================== . 🏢 GLOCAL TRAVEL & TOURS SDN BHD🏢 (KPK/LN:6917) 03-4108 4588 (HQ) 017-288 4966 (SURAYA) #glocaltravel #pakejumrah #umrah #umrahsafwah #umrahmurah #pakejumrah #mekah #madinah #ingatumrah #ingatglocal #ziarahturki2018 #travel #pakejpercutian #pakejpercutianmurah #umrah #umrah2018 #pakejpercutian #umrahziarah #kursusmutawwif ii#kursusumrah #umrahramadhan #travel #traveling #me #travelling #tourism #tourist #instapassport #instatraveling #mytravelgram #travelgram #travelingram #igtravel #glocaltravel
Umrah Safwah Kumpulan 16&17 : 8 Dis 2018 bersamaan 30 Rabiulawal 1440 🕋 . . 8 Dis : Jemaah diberikan taklimat perlepasan dan berlepas, dan akan tiba di Jeddah Airport dan diteruskan untuk umrah pertama. Alhamdulillah. . Ingat Umrah _Ingat Glocal Perjalanan Anda Bersama Kami 👍 . Ayuh daftar pakej umrah kami di :- . . . 📱www.wasap.my/60172884966 - Suraya . 📱www.wasap.my/60172884966 - Suraya . 📱www.wasap.my/60172884966 - Suraya . . . . =================================== . 🏢 GLOCAL TRAVEL & TOURS SDN BHD🏢 (KPK/LN:6917) 03-4108 4588 (HQ) 017-288 4966 (SURAYA) #glocaltravel #pakejumrah #umrah #umrahsafwah #umrahmurah #pakejumrah #mekah #madinah #ingatumrah #ingatglocal #ziarahturki2018 #travel #pakejpercutian #pakejpercutianmurah #umrah #umrah2018 #pakejpercutian #umrahziarah #kursusmutawwif ii#kursusumrah #umrahramadhan #travel #traveling #me #travelling #tourism #tourist #instapassport #instatraveling #mytravelgram #travelgram #travelingram #igtravel #glocaltravel
Assalamu'alaikum Wr. Wb Dalam rangka MILAD BHAKTI Tour mempersembahkan : Paket Umroh Milad Bhakti Tour hanya 21 JUTA ALL IN Keberangkatan : Akhir Februari 2019 Hotel: Daar Khalil Makareem Maskapai : Saudi Airline Fasilitas : Tiket pesawat PP Visa umroh makan 3x/hari Tour leader Air zam2 5 liter DAFTAR SEKARANG DI : 📍 Jl. Dr. Cipto Mangunkusumo No. 84 Kesambi - Cirebon 📞 (0231) 23 5858 📩 www.bhaktitour.com #bhaktitour #BFamily #yukumroh #umrahmurah #umroheksekutif #umrah #umrohterpercaya #umrohberkualitas #umrahpremium #paketumroh #umroh2018 #umrah2018 #umrohpromo #umroh #makkah #madinah #ibadah #islam #muslim #umrohbackpacker #umrohhemat #umrohreguler #umrohamanah #jadwalumroh #umrohmuda
Alhamdulillah tabarakallah 🌸🌸 Reward Umrah distributor Keke tahun ini. . . Segera daftar untuk menjadi agen dan distributor dan mendapatkan reward umrah dari KEKE busana. 💕💕 . #umrah #masjidilharam #umrah2018 #hadiahumrah #rewardagen #rewarddistributor #ibadahumrah #keke
Nine Communication menilai dan memilih pakem Tours Sebagai apresiasi atas kegigihan, prestasi dan sumbangsihnya bagi kemajuan bangsa, penghargaan “Indonesian Inspire and Best Company Award 2018” kategori “The Best Satisfaction To Customer of The Year” dipersembahkan kepada PT. PANDI KENCANA MURNI dan Bapak HAMIMZAR ARIF selaku Direktur Utama.dengan dengan indikator sebagai berikut: 1. Eksistensi perusahaan diatas 10 tahun yang memiliki legalitas 2. Penyajian produk dan travel dengan pelayanan yang memuaskan, serta minim komplain dari customer 3. Tidak pernah mendapat pemberitaan yang negatif oleh media terkait dengan pelayanan 4. Pengelola perusahaan tidak pernah memiliki kasus hukum tertentu. #pakemtoursjakarta #umrahdanhajiplus #umrahmabrurah #everyonecanumrah #umrah2018
Petang ni kak Zara nk share tutorial atau cara pemakaian Khadeeja Khimar. Simple step tapi cantik!😘 . Senang je, pin kiri pin kanan terus terletak & flowy gituu. Ready untuk solat sebab #khimarkhadeejazaraawliya ni labuh melepasi punggung, nak solat turunkan je, untuk ziarah boleh pinkan semula . Selamat mencuba😉 . #khimarkhadeejazaraawliya #khadeejakhimar #telekungmini #tudungziarah #tudungumrah #telekungzaraawliya #telekungpoket #telekungumrah #telekunghaji #umrah #haji #telekungumrah #telekung #telekungmedina #telekungsolat #sayajual #minitelekungpoket #sayajualtelekung #telekungmini #solatready #telekungmurah #telekunglace #solat #minitelekung #telekungpoket #telekungpremium #ihram #umrah2018 #tudung2in1
Ini saja yg hnya dpt ku lakukan utk ibu tersyg...x dpt menemani pergi menunaikan umrah bersama...dpt hntar ke airport pun dah cukup rasa sebak dn sedih...moga perjalanan pergi & pulang dilindungi allah yg maha esa..☺️🙂 #umrah2018 #mogaselamatsemuanya #doaygsebaiknya
Terima kasih #zaraawliyalover cikpuan Lina dari Kota Kinabalu Sabah yg sudi share gambar sahabatnya Karen Dewi yang mengerjakan ibadah umrah dengan memakai Telekung Mini Medina (Plain) yg ada dlm Set Labaika Hawa 5in1 dari Zara Awliya & sudi share testimoni terbaik kepada kami syukur alhamdulillah . . ============= PAKEJ HAWA 5in1 . ============= . ✅Telekung Mini poket Medina Plain (Top Only) ✅Hand sock . ✅Sejadah mini ✅Digital tasbih ✅Stokin Aurat + FREE Voucher Rm5 NOW HANYA: RM119 (JIMAT RM40!!) . . Telekung Mini Medina berPoket Premium khas untuk UMRAH HAJI & TRAVEL✈✈ --------------------------------------------------- . . ✨Material dari imported premium silky Japanese Cotton. Sangat lembut, sejuk & selesa. Tak mudah kedut. Sesuai utk dipakai semasa tawaf/saie/ziarah . ✨Hidden pocket zip exclusive hanya di Zara Awliya, boleh simpan cash, kunci atau cermin mata . . Whatsapp admin 016-2843233 untuk order . #setlabaika & follow @zaraawliya_feedback for more testimonials 😘😘 . #telekungmini #minitelekungmedina #telekungmedinazaraawliya #telekungumrah #testimonizaraawliya #iluvzaraawliya #umrah #umrah2017 #umrah2018 #telekungumrahhaji #telekungpoket #telekungpoketberzip #telekunglace #telekungsulam #telekungumrah #telekungtravel #telekungibu #telekungminimedina #zaraawliya #setlabaikazaraawliya #labaika #setlabaika #telekunghadiah
Amanah dan Titipan . Anak adalah amanah sekaligus titipan dapat dijadikan sebagai perhiasan sekaligus ujian . Kapan dia akan menjadi perhiasan kapan ia akan menjadi ujian ? . Allah yang menentukan, lewat tangan kita sebagai orang tua . Ushikum waiyyaya nafsi bitaqwallah, Maka jadilah sebaik baik orang tua yang selalu menuntut ilmu agama Islam agar anak dapat kita didik sesuai ajaran Rasulullah shallallaahu alaihi wa sallam lalu dipastikan anak bisa menjadi penolong kita di akhirat nanti. Bukan malah menjadi musuh kita.. InsyaAllah . . . “Hai orang-orang yang beriman! sesungguhnya di antara istri dan anak-anakmu ada yang menjadi musuh bagimu, maka berhati-hatilah kamu terhadap mereka ; dan jika kamu maafkan dan kamu santuni serta ampuni (mereka), maka sungguh, Allah Maha Pengampun, Maha penyayang.” (Q.S : at-Taghabun : 14) . Barakallahu fiik @wieky_pratama @kurnia.chairanny InsyaAllah menjadi tetangga surga di akhirat kelak . 📸 @benzoitubejo for @abuadamtravel . #hijrah #hijrahyuk #umrah2018 #bersaudaraditanahharam #amanah #igdaily #instago #instagood #igers #photooftheday #kids #love #abuadambyjannahtravel #abuadamtravel #sampaikanwalausatuayat #photooftheday #jannahtravel #dakwah
😍 Abdullah bin ‘Umar menuturkan bahwa talbiyah Rasulullah shallallahu ‘alaihi wa sallam adalah, لَبَّيْكَ اللَّهُمَّ لَبَّيْكَ لَبَّيْكَ لاَ شَرِيكَ لَكَ لَبَّيْكَ إِنَّ الْحَمْدَ وَالنِّعْمَةَ لَكَ وَالْمُلْكَ لاَ شَرِيكَ لَكَ “Labbaik Allahumma labbaik. Labbaik laa syarika laka labbaik. Innal hamda wan ni’mata laka wal mulk laa syarika lak (Aku penuhi panggilan-Mu, ya Allah, aku penuhi panggilan-Mu. Tidak ada sekutu bagi-Mu, aku penuhi panggilan-Mu. Sesungguhnya segala puji, nikmat dan kerajaan bagi-Mu. Tidak ada sekutu bagi-Mu). . . . . #umrah #haji #baitullah #kaaba #mekah #nabawi #umrah2019 #mekkah #umrah2018 #imanislam #patunahaji #raudhah #nabimuhammad #masjidilharam #madinahalmunawwarah #medinah #masjidalharam #makkah #hajiplus #umrohplus #masjidalnabawi #hajj #alharam #masjidnabawi #madinah #uwaistravel #uwaisumrah #uwaissafarindo #uwaissafarindoharamain
(HR. Muslim) Janganlah kalian bersusah payah melakukan perjalanan jauh kecuali ke tiga masjid. Yaitu masjidku ini (Masjid Nabawi-Madinah), Masjidil Haram (Mekah) & Masjid Al-Aqsha. #umrah2018 #umrahplusaqsha #aliago #latepost 📷 ~24 Nov - 6 Des 2018~
next page →