hirulfhmix__

Cuba tak diperhambanya dunya, Sukar tapi aku cuba.

Loading...
Tentang apa yang telah pergi, Berdoalah agar kita selalu tabah. Tentang apa yang belum tiba, Berdoalah agar kita selalu sabar. #bedenkasi
πŸ‘΄πŸΌ#bedenkasi
β›°
πŸ€™πŸΌALOHAA
. Nak ucap terima kasih pada yg pernah ada, Yg kejap ada kejap hilang, Yg sentiasa ada dan yg telah tiada buat selamanya. "Terima kasih"
Hati ini mahal, Kenapa dia mahal dan berharga ? Kerana disitulah tuhan menilai kita, Bukan pada rupa .
β€œKita bukan kebetulan bertemu. Jika tidak untuk menjadi sesuatu, pastinya untuk belajar sesuatu.”
Selamat Pageyy πŸŒ₯πŸŒ…πŸ˜˜
. Manusia berubah. Perasaan pudar. Janji dimungkiri. Hanya kenangan yang tetap abadi.πŸŒΆπŸ†πŸŠ
Pergi la berjuta batu pun, Tukarlah dengan beratus hati sekalipun, Andai kau berdiri tak cukup menghargai, Setiap rasa yang tumbuh itu pasti akan mati.πŸ’†πŸ»
Sometimes, we have to fight for what we love and care about. Other times, we have to find the courage to let go of the things we love most.
No matter what happens. No matter where life takes us. You I'll always have a place in my heart.
No relationship can survive without trust, honesty, and communication, no matter how close you are. And with that, Goodnight.
"So many questions,But I'm taking to myself, I know that you can't hear me any more."
"I think it's very healthy to spend time alone. You need to know how to be alone and not be defined by another person."
The reason why we can't let go someone is because deep inside we still hope.πŸ˜”
You can't go back and change the past, so look to the future and don't make same the mistake twice.πŸ™πŸ»
Jauh mana kau pergi, Tinggi mana pun kau daki, Hebat mana pun kerja kau nanti, Pastikan ibu bapa terus di hati dan aku ada di sisi.
Only a few people care... the rest are just curious..
"Jangan fikirkan yang sedap saja, kadang-kadang kita kene juga telan yang pahit sebab kadang-kadang pahit itu ubat, yang sedap itu racun".
"Aku rindu nak tengok kau senyum." . "Aku tengah senyum la ni." . Tak. Aku rindu senyum kau yang dulu. Kawan.
This year ramadhan falls on monday, But i fall for you everyday.πŸŒ…πŸ˜‚
πŸŒ„πŸ’―
"Sometimes the eyes πŸ‘€can say more than the mouthπŸ‘„"
ehhh siapa si dia tuπŸ€”. hahaha takde si dia pun, acahh lebihπŸ˜…πŸ™†πŸ». #baekdol πŸ‘πŸ»
πŸŽ›
Selamat Malam @instagram 😴
. Lelaki dan perempuan tak boleh jadi kawan baik, . Sebab dalam hati salah seorang nanti akan wujud rasa cintaπŸ˜‚. ____________________________________
. When a woman tells you about her problems, that doesn't mean she's complaining. It just means she trusts you..😌 ____________________________________
. Aku minta maaf aku pernah salah Tidak sekali berniat untuk buatmu marah, Jauh sekali ingin lihat kau menangis sedih, Susun sepuluh jari mohon ampun sebelumku pergi. ____________________________________
. Do you have a map, I want to find my way into your heart.πŸ˜† #muntahhijau πŸ€‘ ____________________________________
. "Asal jalan tunduk? malu ke?" . "jaga pandangan" . "sebab" . "takut nanti selangkah lagi nak ke syurga kene tahan hanya sebab dosa mataπŸ‘€" ____________________________________
. When you smileπŸ˜„, The whole world stops and stares for a while. 'Cause, you're amazing, Just the way you are. ____________________________________
. Ingat tak dulu? Dulu-dulu dah habis, bro 😏 ____________________________________
next page →