iamgtrejo1

Gregory Trejo Jr

Gregory = 👌 Gamer4Life🎮 Nintendo❤ Krazy🔪 Sexy💋 Kool 😎 1 that talks the most 💩 so sip that ☕ Bitches and enjoy my ig its 🔥 Snapchat: gtrejo1

Loading...
I need some Happy @kuz when is the Next @lakers Game???? Or should I say the Next Game Kyle is playing in LoL #LuvMeSumKyleKuzma #LakersFan #LongAsKyleIsOnTheTeam #LoL #ImLikeYaasss #ISaysGawdDamnGawdDamn #MCM #MCEveryday #TeamKuz #0 #DaddyAF
This day got me feeling like WTF after that Niner Game, the loss of my Hero Stan Lee and the New Pokemon Movie I'm just confused AF Mad Depressed Happy Sad just a rollercoaster of emotions SMH #CurrentMood @chrisbrownofficial #WhoHeLookingLike #LoL #NoRelation #TeamBreezy #ChrisBrown #ThatEyeTho #HaHaHaHa #LuvMeSumBreezy #ChrisAFool
Watching this Niner V Giants game like dis. Unimpressed we gotta Win @49ers come on shit! Get this W #49ers #Niners #LetsGo #ComeOnNiners #Breezy #Unimpressed #ChrisBrown #TeamBreezy #CurrentMood
Another one of my @fortnite skins its @arianagrande LoL no but it really just is!!!! #Fortnite #FortniteSkins #FlapJackie #BattleRoyale #ArianaGrande #ThankUNext
My Heart hurts today to find out that my Hero in Life Stan 'The Man' Lee has passed at 95 my eyes are filled with tears but now he can Rest in Paradise. Thank You Stan Lee for making my childhood Great with the @marvel Comics you created and my imagination that would take this kid to Awesome places fill my Dreams with the Greatest Superheros and Superheroines you are Truly A Hero! My Life was forever changed the first time I opened a X-Men comic and I thank this Great Man for it from Spider-Man to Fantastic Four and so on I can't thank you enough I'm sadden I never met you but from your stories I feel as I know you RIP The Great @therealstanlee and as you would say EXCELSIOR!!!! 😿😭😢 #RIPStanLee #Excelsior #StanTheManLee #MarvelComics #ImAllOverThePlace #MyHeartHurts #TheGreatestHeroOfAll #GOAT #StanLee
@ohnoshebettad0nt DID YOU SEE DETECTIVE PIKACHU AWWWWW!!!! We are so going on the first night to see this Movie Yaasss!!!! Awww!!!! #DetectivePikachuMovie #Yaasss #PokemonMovie #LiveActionPokemonMovie #Pikachu #Awwww #Pokemon #NextSummer
My poor baby I be messing with her she would never let me do her hair like this tell I showed her who Aaliyah is now she's kool with the hair style lmao I need to leave her alone and let her rock her cute Lil pony but it gotta be a high pony or a side cause I luvs me sum high or side pony's okayyyy!!!! P.S. Go Vote PERIOD!!!! #TheAaliyah #MyBabyGirl #LailaBug #SheRockingItTho #YallGoVote #IBeMessingWithHer #UncleKrazy #UncleLovesHer #Buggie #Okuurrr #SheEndedUpWithAPony #HighPony #LuvsMeSumSidePonys #LowKeyHairStylest #ForChildren #Lmao #VOTE
Well y'all be running around looking for a voter's booth today so you can get a lil sticker I'll be at home getting my childcare child ready for school and playing Fortnite after that cause I been had mailed my ballot out about two weeks ago okayyyy!!!! VOTE BITCHES!!!! #GetItTogetherCokeWhores #GoVote #ShouldHaveBeenMailedItIn #PutYoVoteIn #Vote #WeNeedToTakeTheHouse #VoteBitches #Yaasss #TimeToMakeSomeChanges #MakeSureYouVote #GetYouALilSticker #VoteHoes #Peace
Tonight's episode of @amcthewalkingdead had me and has me in all kinds of fucked up a straight up emotional rollercoaster smh it was so good Great way to send off Rick aka @AndrewLincoln I cried like a baby Great Episode I Luv this Show!!!! #AMC #TheWalkingDead #RickGrimes #AndrewLincoln #BestTVShow #EVER !!!! #FarewellRick #GoodByeBrother #GOAT
Well looks like the #BattleoftheBay has been decided you see it on @chrisbrownofficial head @49ers baby Let's Go!!!! To the Haters swipe left and keep going cause its #Niners baby!!!! #Winners #Winning #Won #49ers #LetsGo #KingsoftheBay #ChrisBrown #TeamBreezy #49erFaithful #Yaasss
Watching the Battle of the Bay. Let's go Niners!!!! So far doing Good keep with that same energy on the second half. #49ers #Niners #LetsGoNiners #BattleoftheBay #Winning
The Goddess @janetjackson Ms Jackson if you Nasty had to serve us with some Wicked Witch Realness Yaasss!!!! I live for this look Aunty #Yaasss #LivingForIt #WickedWitchRealness #EatItUpBitches #JanetDamnIt #JanetJackson #GOAT #Godddess #Queen #AuntyJan #MsJacksonIfYouNasty #HalloweenVibes 🎃 #Yaasss #HappyHalloween 👻
next page →