kealasettle

Keala Settle

http://www.vogue.com/article/the-greatest-showman-hugh-jackman-september-issue-2017

Loading...
@jay_a_johnson @mykalkilgore #edgeofglorychallenge @ladygaga #edgeofglory GAME OOONNNN!!! I nominate @lovemessenger84 @gifted2sing @itsryanvasquez & my Sister @ktufuga BRING IT YALL! ♥️♥️♥️♥️♥️
THIS GUY. The BIG 3-0! @zacefron Lil bro I lurv yah! Happy BIRFDAT man....it’s gonna be an awesome year! 🤙🏽🎂♥️
Hope everyone’s days are starting off better than mine. 😳 #fml
Vegan Dinner in a Pumpkin! Leave me alone I’m tryna lower my cholesterol! ♥️
Dearest @amazonvideo...I am LIVING for @amahnke @loreamazon !! GIMME MORE GIMME MORE!!! 👺👻🎃
#tbt @thehughjackman trying to teach me how play backgammon. Hopeless! 🤣 HAPPY BIRFDAT BIG BRO! Love yah to tha moon and back!
#thisisme 🐨 quite literally. #Repost @thedodo (@get_repost ) ・・・ When his rescuer asked if he wanted to play he was happy to oblige. 😂🐨 #koalas #aussiewildlife #wildliferescue
When ur girl @angelalevinmakeup meets u in NYC to do ur face up...THAT is TRUE SISTERLY LOVE!!! #angeloflove @elsiefest @greatestshowman #Repost @angelalevinmakeup (@get_repost ) ・・・ Hanging in NYC with my darling @kealasettle break a leg tonight!
“Makeup Case” of @televisionacad nominated @angelalevinmakeup...WHY IS IT SO MASSIVE!? 😳👺💄🤣
#ufc216 in NYC traffic. Thank u Jesus.
Welcome back to NYC #concretejungle #recycleblocks
#tbt camera rehearsal for #thisisme . Living my LYFE w/ some of the greatest dancers in the 🌎! @greatestshowman ♥️ @ashleywallen @jendoggrif 📸: @katelucie
WHO’S GONNA NE THERE!?!? Cuz I WILL BE!! 😉 @greatestshowman #thisisme
I turned this on this AM because @jeaninetesori knows the truest parts of the human heart. And I need #hope . ♥️🌎✌🏽#asigoiwantyouwithme
THIS WOMAN is incredible! I wanna be her best friend! Bravo @thechristishow on your impeccable comedic talents! #Repost @thechristishow (@get_repost ) ・・・ #shirleen is NO longer looking for love so leave her alone. #likesharetagshow will be in Virginia this Sunday sep 3rd get your tickets now link in Bio LikeShareTagComedy.com #tellyourmommaIsaidhello #youdidntjuststartbeinguglytodaygoaway #Imgood #imgoingtogetapuppy #aintnothingouthere #thepickingisslim #whatmakesyouthinkyouretheone #GodisallIneed #saynotodrugsimnotinterested #IlldiealonebeforeIdateyou #cleancomedytakeover #yourmomthinksyoursloserandsodoI #msshirleen
Dinner.,..is served.
Jam sesh with som greats incl @darrencriss !!! Comin for yah NYC!!! 😉♥️
#tbt THESE TURDS. A year ago we all came together to create an amazing thing. I am in awe of EVERY SINGLE ONE OF THEM. #oddities #freaksforlyfe @greatestshowman
next page →