terka.mleckova

↟↟ Terezie Mléčková ↟↟

♡ Czech | Olomouc terka.mleckova@gmail.com

Brzo rano, kdyz většina turistů ještě v klidu spí ve svých pohodlných postelích, my vstáváme z našeho hotelu Opel Zafira a vydáváme se na východ slunce. Nikde nikdo, ale už z dálky je slyšet mohutné vlny a silný vítr. Přes den se tady prohání malé lodičky přeplněné lidmi, ale tušíme, že dnes na svou plavbu nevyjede ani jedna♡ #pontadapiedade #visitalgarve #visitportugal #portugal_places #algarve #lagos #cestolidi #tagers #fotkyplnekysliku #czechexplorers @czech_roamers #visualsoflife #goneoutdoors
Pozdě večer za tmy jsme přijeli na toto místo. Ráno při východu sluníčka jsme začali objevovat krásy pobřeží. Ty průhledy nám učarovali ze všeho nejvíc. #roamtheplanet #visitalgarve #algarve #portugal_places #carvoero #czechexplorers #fotkyplnekysliku #rsa_outdoors #igerscz #czechcouple #dnescestujem #visitportugal
Čas tak rychle utíká. Dnes je to přesně měsíc od naší svatby. V myšlenkách se k ní stále vracíme. Byl to neuvěřitelný den plný radosti, slz dojetí a krasných setkání. Fotky nám budou ten náš den navždy připomínat. A tak se s nima chci podělit i s vámi. #weddingphotography #couple #nasesvatba @kabelkovaoplocka @markeetazelenkova
Jendo z těch nejkrásnějších jezer, co jsem kdy viděla. Byli jsme tam skoro sami ;-) my a dalších asi 20 fotografů, ale i tak to byl velký zážitek. #pragerstrasse #lagodibraies #visitsouthtyrol #roamtheplanet #instadolomity #sudtirol_lovers #dolomites @folkmagazine #mountainstones #horskyholky #fotkyplnekysliku #zahorizonty #mountainstones #rsa_outdoors #igerscz #italienroadtrip
Dnes jsem zase o rok starší. Tento rok byl plný krásných momentů, které se hluboko zapsaly do mého srdce. Nová práce, zásnuby, rekonstrukce bytu a to nejdůležitější na mě ještě čeká. Tento den vždy nějak intenzivněji myslím na své nejbližší. Jsou to oni, co mě doprovázejí na mé cestě životem a pomáhají mi. Moc jim za to děkuji. #trecime #visitsouthtyrol #roamtheplanet #instadolomity #sudtirol_lovers #dolomites @folkmagazine #mountainstones #horskyholky #fotkyplnekysliku #zahorizonty #mountainstones #rsa_outdoors #dreizinnen #igerscz #italienroadtrip
Spaní ve stanu jsem se ze začátku bála, ale hned první noc jsem si ho oblíbila. Našli jsem si vždy to nejrovnější místo s co nejměkčí trávou. Na tento kopec jsme jsme se vyškrábali už za tmy a ráno nás čekal perfektní výhled. Máte rádi stanování? #visitsouthtyrol #seieralm #roamtheplanet #instadolomity #sudtirol_lovers #dolomites @folkmagazine #mountainstones #horskyholky #fotkyplnekysliku #zahorizonty #rsa_outdoors #igerscz #italienroadtrip #vyletzafotkou #minveciviczazitku
Hory se vyprázdnily od davů turistů. Zůstali jen ti, kteří byli ubytovaní v chatě a my, co jsme spali v jeskyni. Měli jsme hory pro sebe a čekali jsme, jestli sluníčko vykoukne mezi mraky a ozáří Tři Zuby. Dočkali jsme se♡ #visitsouthtyrol #roamtheplanet #instadolomity #sudtirol_lovers #dolomites @folkmagazine #mountainstones #horskyholky #fotkyplnekysliku #zahorizonty #mountainstones #rsa_outdoors #dreizinnen #igerscz #italienroadtrip
Vychutnávat si poslední chvilky sluníčka na horách je tak krásné. Jen člověk musí myslet na to, aby se včas vrátil dolů. Cestou z tohoto vyletu jsme potkali jelena, který spásal trávu úplně u cesty. S holkama jsme sly jako první a strasně jsme se ho lekly a on i pres to, ze jsme zakřičely tak neutekl. Byl tak blízko a my jsme ho mohli pozorovat♡ #tatrypolskie #tatramountains #wanderfolk #stayandwander #roamtheplanet #wildernessculture #zahorizonty #horskyholky #fotkyplnekysliku #folkgreen
Ani bych nevěřila jak brzy se vrátíme do polských Tater. Toto místo jsme obdivovali, když bylo pod sněhem a vykukovaly z něho jen chalupy teď se nám ukázalo v barvách. A ten západ slunce? To byla skvělá odměna za zdolání Orlí stezky. #tatrypolskie #tatramountains #wanderfolk #stayandwander #roamtheplanet #wildernessculture #zahorizonty #horskyholky #fotkyplnekysliku #folkgreen
Lanovkou jsme se nechali vyvézt na louky Seiser Alm, kde jsou všude rozeseté domečky. Přijeli jsme v čase, kdy se kosila tráva. Lidé se o své pozemky i domky krasně starají a všemu nechávají původní ráz. #visitsouthtyrol #seieralm #roamtheplanet #instadolomity #sudtirol_lovers #dolomites @folkmagazine #mountainstones #horskyholky #fotkyplnekysliku #zahorizonty
Sedět na trávě a pozorovat jak poslední paprsky ozařují špičky hor. To je ta nejhezčí podívaná a pro mě největší relax. Taky vás pohled na hory tak uklidňuje? #visitsouthtyrol #seieralm #roamtheplanet #instadolomity #sudtirol_lovers #dolomites @folkmagazine #mountainstones #horskyholky #fotkyplnekysliku #zahorizonty
Sbírat květiny, které mají na sobě jestě rosu a potom je přinést domů a mít u sebe ten barevný poklad, který vám připomíná to místo. #fotimesumavu #sumava #šumava #igerscz #iglifecz #visualsoflife #czech_world #czech_vibes #dnescestujem @ceskakrajina #ceskakrajina #cestujemcesko #fotkyplnekysliku #wildculture #ig_travel #visualsofearth #folkgreen #zahorizonty