thesamanthabella

๐Ÿ”ฑ๐“ข๐“ฒ๐“ป๐“ฎ๐“ท๐“ช ๐“š๐“ช๐“ฒ๐Ÿ”ฑ

Mermaid ๐Ÿงœ๐Ÿผโ€โ™€๏ธ WWE Nerd ๐Ÿคผโ€โ™€๏ธ Cosplayer ๐Ÿ‘ฉ๐Ÿปโ€๐ŸŽค MUA / Body Painter @the.mermaid.mua ๐ŸŽจ Samantha Bella Shop โฌ‡๏ธโฌ‡๏ธโฌ‡๏ธ

Loading...
Donโ€™t mind this vicious beast next me lol thank you @etre_vu for letting me borrow Bautista...oh yeah and I was counting all my @chalklineofficial jackets I HAVE 8!!!! At what point does it become an addiction hahahaha #chalkline #nwo #newworldorder #toosweet #wwf #wwe #wweuniverse
The moon is my sun, the night is my day, blood is my life and you are my prey๐Ÿง›โ€โ™€๏ธ๐Ÿ’‹ #samanthabella #vampire #iwanttobeavampire #iactuallymightbeone #iwish #vampiresaresexy #vampirelove #redhair #mermaidvampire #mermaidhair #redhead
10K CELEBRATORY POST!!!!!! Iโ€™ve been so nervous and hesitant to post this mainly I was just dreading back lash but FUCK IT!!!! #loveyourself words to live by...just wanna thank everyone who made 10k happen and to my amazing friends who hyped me up to post this you guys rock!!!! THANK YOU AGAIN FOR 10K wooooo whooooo #10kclub #10kfollowers #10kclub #followers #samanthabella #redhair #redhairdontcare #mermaidhair #loveyou #thankyou
BALOR VS LESNAR!!! OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!! FINNNALLLLLLY!!!! There are literally no words to describe how happy I am!!! Iโ€™m super nervous for Finn tho...but heโ€™s going to do amazing so glad Iโ€™ll be there to cheer(scream) for him lol ๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”now I kinda wanna do a demon paint for the rumble, SHOULD I? . . #takebackyourtitle #firstuniversalchampion #finnbalor #demonking #balorclub #toosweet #universalchampion #mondaynightraw #wwe #wweuniverse #letsgofinn #royalrumble #royalrumble2019 #letsgo
โค๏ธStop hating yourself for everything you arenโ€™t and start loving yourself for everything you already areโค๏ธ . . #samanthabella #selflove #loveyourself #powerofpositivity #powerofthemind #manifestation #believeinyourself #redhair #redhairdontcare #mermaidhair #redhead #keepdreaming #almostat10k #10kclub
IM LIVING IN THIS EXACT MOMENT FOR THE REST OF MY LIIIIIFFFFEEEEE ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญI cant stop smiling...the first time I met my baby @thenikkibella and @thebriebella seeing this makes me soooooooooooo happpppppppy ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ and thank you @tkokocenko for the footage ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰ #nikkibella #totalbellas #totaldivas #briebella #bellatwins #cosplay #fearlessnikki #stayfearless #wwe #wweuniverse #bellaarmyworldwide @bellaarmyworldwide
Most expensive nap ever ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃoh hey @ajstylesp1 and @chalklineofficial
Iโ€™m starting not to give a fuck and stop fearing the consequences ๐Ÿ’‹#goodnight #sweetdreams #keepdreaming #redhair #redhairdontcare #seeyouinyourdreams
THE GLOW UP!!!! #pubertychallenge I honestly canโ€™t believe Iโ€™m posting this but because I have such young followers I feel itโ€™s important to spread positivity about self image. The pic on the left Iโ€™m about 13 or 14 tbh I have no clue lol yes I had braces and a big head (still do have a big head lol) but my story is very much the ugly duckling. I never felt pretty and I had the worst confidence. Well fast forward 15ish Years later Iโ€™ve never felt so confident and comfortable in my own skin. Yes it took a verrrry long time to achieve the level of confidence Iโ€™ve gained but learning to not give a fuck is key. Youโ€™ll be so much happier when you master this. So to all my โ€œdaughtersโ€ and โ€œlittle sistersโ€ our glow up is all different your time will come but I love you all and youโ€™re all amazing an beautiful just the way you are ๐Ÿ’‹ to end this in the words of @johncena โ€œNEVER GIVE UPโ€
GOOOOD MORNING IG...ok Iโ€™m going back to sleep ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ด๐Ÿ’‹ oh yeah might be launching my merch today leave a ๐Ÿ‘or ๐Ÿ‘Ž if your with it or not โค๏ธ . . #redhair #redhairdontcare #ponytail #girlswhowearbows #ilovebows #smile #goodmorning #goodnight โœŒ๏ธ
Purple really is my color ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ do you miss the purple hair or you feelin the red? #cxe #collarandelbow @collarxelbow #thewrestlingbrand #wrestlingfan #imawrestlingfan #ilovewrestling #wrestling #purplehair #mermaidhair
Some days you just have to create your own sunshine โ˜€๏ธ
I am actually as good as everybody else pretends to be. Itโ€™s scary ๐Ÿคท๐Ÿผโ€โ™€๏ธ๐Ÿ˜‚ #deanambrose #nerdsclothing #nogooddeangoesunhinged #ambroseasylum #lunaticfringe #wwe #wweuniverse #intercontinentalchampion
Where else do mermaids live ๐Ÿงœ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ #mermaidave #mermaidavenue #brooklyn #coneyisland #subway #newyork #summerslam18 #summerslam #wweshop #wweshopshots #wwe #wweuniverse
Posting another one letโ€™s try and get @finnbalor to see and LIKE ๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿคž๐Ÿคž๐Ÿคž TAG HIM PLEASSSE โค๏ธ and @wweglamsquad . . #finnart #foreveryone #balorclub #demonking #demonqueen #lgbt #lgbtq #lgbtcommunity #rainbowdemon #toosweet #wweshop #wweshopshots #fanglam #wwefanglam #wwe #weeuniverse
You seem to have me confused with someone warm blooded #poisonivy #happynewyear2019 #happynewyear #2019 #mermaid #mermaidlife
next page →